Pinkpop 2016

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Even een vraagje. Hoe laden julie je mobiel op op het terrein, ik weet dat er vorig jaar op Lowlands een KPN stand was waar je hem op komt laden, maar daar heb ik hier nog niks van gehoord. Hebben jullie gewoon een hoop powerbanks mee ofzo?

Nokia 3310. Batterij for days!
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.113
2.060
Thx voor de reacties, ik koop deze week wel even zo'n powerbank van 20 euro en zet hem voor de rest op extreme power safe mode.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.265
4.420
Joris wrote:
Even een vraagje. Hoe laden julie je mobiel op op het terrein, ik weet dat er vorig jaar op Lowlands een KPN stand was waar je hem op komt laden, maar daar heb ik hier nog niks van gehoord. Hebben jullie gewoon een hoop powerbanks mee ofzo?


Gewoon niet opladen, heb zelfs op Dour en Werchter (wat zes dagen is) geen problemen gehad. Je mobiel gebruik je toch niet echt? Hooguit voor offline muziek ofso s avonds, of mensen die je kwijt bent sms’en.

Werchter red ik toch niet zonder op te laden. En dan gebruik ik mijn telefoon enkel voor wat gesms, een enkel belletje en afentoe een foto. Vorig jaar powerbank mee was ideaal.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.331
4.262
Op Pinkpop kun je een volle powerbank huren, die mag je meenemen over t festivalterrein. Kost je 4 bonnen (10 euro) waarvan er 3 borg zijn als je de powerbank retourneert.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.306
6.444
Geen paniek!
Anthony Kiedis, de frontman van de Red Hot Chili Peppers, zal wellicht snel volledig genezen zijn. Dat laat de band weten in een bericht op haar website.
"They would like to extend their gratitude to the fans for the outpouring of well wishes. Anthony is expected to make a full recovery soon."
http://redhotchilipeppers.com/news
 

F. Schmitz

Nieuw lid
17 mei 2016
1
0
Good morning,

unfortunately I have to sell our three 3-day Tickets. I'm coming from germany, but sending the tickets to NL is possible.
I don't want to make profit by selling these. Buying single tickets is also possible.

If anyone is interested, please e-mail me: [email protected]

Danke und liebe Grüße!
Friederike
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.331
4.262
Lijkt erop, maar wat maakt dat eigenlijk uit? Op internet zijn genoeg mooie blokkenschema's te vindenz
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.306
6.444
Lijkt erop, maar wat maakt dat eigenlijk uit?
Nou, als het een officiële is, dan is dat misschien een kleine voorbode dat de site binnenkort geupdate zal worden met leesbaar timetable..
Misschien zelfs de app ook al snel volgt.
De plattegrond moet ook nog online komen voor Pinkpop 2016, officiële poster staat ook nog niet op de site en niet in de souvenirsshop.
Dat zal in de komende 3 weken toch wel gebeuren, tenminste ik neem aan dat minimaal een week voor het festival de officiële papier uitgave van de Pinkpop-gids gedrukt gaat worden.
Dan zal toch zeker alles bekend moeten zijn, laatste publicaties (bijvoorbeeld reclame of sponsors) zullen nog wel een bepaalde deadline hebben om definitieve stukken in te dienen.

Dus dan zijn wat kleinigheidjes waar ik nog op wacht.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.306
6.444
eloelo wrote:
Lijkt erop, maar wat maakt dat eigenlijk uit?

Nou, als het een officiële is, dan is dat misschien een kleine voorbode dat de site binnenkort geupdate zal worden met leesbaar timetable..
Misschien zelfs de app ook al snel volgt.
De plattegrond moet ook nog online komen voor Pinkpop 2016, officiële poster staat ook nog niet op de site en niet in de souvenirsshop.
Dat zal in de komende 3 weken toch wel gebeuren, tenminste ik neem aan dat minimaal een week voor het festival de officiële papier uitgave van de Pinkpop-gids gedrukt gaat worden.
Dan zal toch zeker alles bekend moeten zijn, laatste publicaties (bijvoorbeeld reclame of sponsors) zullen nog wel een bepaalde deadline hebben om definitieve stukken in te dienen.

Dus dan zijn wat kleinigheidjes waar ik nog op wacht.

ahaaa.....
http://www.pinkpop.nl/2016/nl/nieuws/tijdschema-pinkpop-2016/
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.331
4.262
De tijden stonden toch al een tijd online, maargoed een officieel tijdschema is wel handig ja.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.306
6.444
Voor het nieuwe theaterseizoen ook kaarten besteld voor de voorstelling "Pinkpop: de liefde, de muziek, de herinnering".
Ik denk voor de Pinkpop-liefhebber wel een aardigheidje om te gaan zien.
Voorstellingsinformatie:

Toneelgroep Maastricht en Rowwen Hèze in een groots liefdesverhaal tegen de achtergrond van Nederlands oudste popfestival. We volgen de liefdesgeschiedenis van Wiel en Lies waarvan de hoogte- en dieptepunten zijn verweven met die van Pinkpop. De scènes uit hun leven worden afgewisseld met beeldmateriaal uit het rijke Pinkpoparchief en omlijst door speciaal voor deze voorstelling geschreven muziek van Rowwen Hèze, die ook live door de band wordt gespeeld. Alle elementen komen samen als Wiel de ziekte van Alzheimer krijgt en Lies hem met muziek bij het leven probeert te houden.

Wie herinnert zich nog de doorbraak van The Police in 1979? De sprong van Eddie Vedder in 1992? En wie zag The Rolling Stones twee jaar geleden dan toch optreden? In een grootse muziektheaterproductie met een ensemble van meer dan tien acteurs, live muziek van Rowwen Hèze én veel beeldmateriaal uit het rijke Pinkpop-archief brengt Toneelgroep Maastricht een ode aan de liefde en aan het oudste meerdaagse festival van de wereld.

Toneelgroep Maastricht
spel: ensemble van meer dan tien acteurs
tekst: Frans Pollux m.m.v. Wiel Beijer
live muziek: Rowwen Hèze
regie: Servé Hermans

in co-productie met Rowwen Hèze, Buro Pinkpop, De Limburger/Limburgs Dagblad, L1, Parkstad Limburg Theaters

met dank aan: Jan Smeets
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Voor het nieuwe theaterseizoen ook kaarten besteld voor de voorstelling “Pinkpop: de liefde, de muziek, de herinnering“.
Ik denk voor de Pinkpop-liefhebber wel een aardigheidje om te gaan zien.

Voorstellingsinformatie:

Toneelgroep Maastricht en Rowwen Hèze in een groots liefdesverhaal tegen de achtergrond van Nederlands oudste popfestival. We volgen de liefdesgeschiedenis van Wiel en Lies waarvan de hoogte- en dieptepunten zijn verweven met die van Pinkpop. De scènes uit hun leven worden afgewisseld met beeldmateriaal uit het rijke Pinkpoparchief en omlijst door speciaal voor deze voorstelling geschreven muziek van Rowwen Hèze, die ook live door de band wordt gespeeld. Alle elementen komen samen als Wiel de ziekte van Alzheimer krijgt en Lies hem met muziek bij het leven probeert te houden.

Wie herinnert zich nog de doorbraak van The Police in 1979? De sprong van Eddie Vedder in 1992? En wie zag The Rolling Stones twee jaar geleden dan toch optreden? In een grootse muziektheaterproductie met een ensemble van meer dan tien acteurs, live muziek van Rowwen Hèze én veel beeldmateriaal uit het rijke Pinkpop-archief brengt Toneelgroep Maastricht een ode aan de liefde en aan het oudste meerdaagse festival van de wereld.

Toneelgroep Maastricht
spel: ensemble van meer dan tien acteurs
tekst: Frans Pollux m.m.v. Wiel Beijer
live muziek: Rowwen Hèze
regie: Servé Hermans

in co-productie met Rowwen Hèze, Buro Pinkpop, De Limburger/Limburgs Dagblad, L1, Parkstad Limburg Theaters

met dank aan: Jan Smeets



wij wouden ook gaan maar wij gaan met rowwen heze fans XP
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Voor het nieuwe theaterseizoen ook kaarten besteld voor de voorstelling “Pinkpop: de liefde, de muziek, de herinnering“.
Ik denk voor de Pinkpop-liefhebber wel een aardigheidje om te gaan zien.

Voorstellingsinformatie:

Toneelgroep Maastricht en Rowwen Hèze in een groots liefdesverhaal tegen de achtergrond van Nederlands oudste popfestival. We volgen de liefdesgeschiedenis van Wiel en Lies waarvan de hoogte- en dieptepunten zijn verweven met die van Pinkpop. De scènes uit hun leven worden afgewisseld met beeldmateriaal uit het rijke Pinkpoparchief en omlijst door speciaal voor deze voorstelling geschreven muziek van Rowwen Hèze, die ook live door de band wordt gespeeld. Alle elementen komen samen als Wiel de ziekte van Alzheimer krijgt en Lies hem met muziek bij het leven probeert te houden.

Wie herinnert zich nog de doorbraak van The Police in 1979? De sprong van Eddie Vedder in 1992? En wie zag The Rolling Stones twee jaar geleden dan toch optreden? In een grootse muziektheaterproductie met een ensemble van meer dan tien acteurs, live muziek van Rowwen Hèze én veel beeldmateriaal uit het rijke Pinkpop-archief brengt Toneelgroep Maastricht een ode aan de liefde en aan het oudste meerdaagse festival van de wereld.

Toneelgroep Maastricht
spel: ensemble van meer dan tien acteurs
tekst: Frans Pollux m.m.v. Wiel Beijer
live muziek: Rowwen Hèze
regie: Servé Hermans

in co-productie met Rowwen Hèze, Buro Pinkpop, De Limburger/Limburgs Dagblad, L1, Parkstad Limburg Theaters

met dank aan: Jan Smeets

En dan zal je zien dat de show één uur en vijf minuten duurt. "Maar", zegt Jan Smeets, "ze zullen waarschijnlijk nog een halfuur door gaan. Want ja, zo gaat het nu eenmaal met zulke shows."
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.620
682
En dan zal je zien dat de show één uur en vijf minuten duurt. “Maar”, zegt Jan Smeets, “ze zullen waarschijnlijk nog een halfuur door gaan. Want ja, zo gaat het nu eenmaal met zulke shows.”

Whehehehehehe
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.306
6.444
En dan zal je zien dat de show één uur en vijf minuten duurt. “Maar”, zegt Jan Smeets, “ze zullen waarschijnlijk nog een halfuur door gaan. Want ja, zo gaat het nu eenmaal met zulke shows.”
;)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.387
576
En dan zal je zien dat de show één uur en vijf minuten duurt. “Maar”, zegt Jan Smeets, “ze zullen waarschijnlijk nog een halfuur door gaan. Want ja, zo gaat het nu eenmaal met zulke shows.”

Whehehehehehe

@bcmrmaybe

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken