Schlalip wrote:
Ik vindt het echt apart dat ik nog het meeste op stage 4 wil zien. Als ik de podia bekijk waar de acts staan die ik wil zien dan kom ik (incl clashes) op 5x Mainstage, 3x 3 FM stage, 5x Brand tent en 7x Stage 4. En dat is dus inclusief de slot acts.
Het lijkt me wel duidelijk dat de trend om zich met Pinkpop te richten op ” gewone mensen ” de bezoeker van het oude Pinkpop naar de uithoeken van de terrein dwingt. Hopelijk worden die stages de komende jaren ons niet ook nog afgenomen.
En toch, tegen beter weten in, ben ik dan bang dat ik dadelijk op stage4 moet dringen om die bands daar uberhaupt te kunnen zien . Want bands als Slaves, The Struts, The Sore Losers en Skip & Die hebben muziek die makkelijk het niveau bereikt waarmee je andere podia aankunt. En als genoeg vaste bezoekers, die voor 3 dagen sfeer gewoon een kaartje gekocht hebben niet kijkende naar het programma, de bandjes checken dan zullen er toch veel naar stage 4 komen.
ja die concerten worden echt druk heb al van veel mensen gehoord dat zij naar de the struts en slaves willen dus misschien is dit ook een missplaatsing?…..