Pinkpop 2016

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.447
7.440
ik denk echt wel dat ze de goede tijden erop hebben gezet.
vorig jaar ook alles tot 23.30 en muse speelde toen ook maar 1 uur en 15 min.

Nee hoor. Muse speelde van 22:00u tot 23:45u.
 

TafkaP

Playlistbediener
8 apr 2016
49
4
Ik vind het ook raar dat ze niet de complete tijden erop zetten .... Maar dit is al jaren zo, je weet dat je bij de headliner gerust 20 tot 25 min kan bijtrekken.
Waarom ze dat doen ik snap het niet

Er is maar 1 artiest die dat niet lukte om ook maar enigszins een toegift te geven en dat was die pharrel die stopte volgens mij na een uur al en heeft toen 2x het zelfde nummer gedaan
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Iemand die St. Paul & The Broken Bones al eens gecheckt heeft? Zoja, moeite waard? Want dit is zo'n beetje de enige clash (Tom Odell) waarbij ik twijfel..
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
Dat is puur smaak denk ik mijn voorkeur gaat naar Tom odell omdat ik dan st Paul ook verschrikkelijk vind maar dat is smaak, niet veel clashes alleen nothing but thiefs en ghost, ghost al een gezien dus denk dat ik voor NBT ga maar blijft lastig
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
http://www.1limburg.nl/geen-detectiepoortjes-bij-ingangen-pinkpop
Geen detectiepoortjes bij ingangen Pinkpop

Er komen dit jaar geen detectiepoortjes bij de ingangen van Pinkpop.
Dat zegt organisator Jan Smeets van het jaarlijkse popfestival in Landgraaf.

Aanslagen
Smeets reageert daarmee op de aankondiging dat Belgische muziekfestivals deze zomer de metaaldetectiepoortjes gaan inzetten. Dat heeft te maken met het op één na hoogste dreigingsniveau dat in België nog altijd van kracht is na de aanslagen in Brussel.
Nederland heeft niet met dit dreigingsniveau te maken. Daarom zal op geen enkel popfestival in ons land met detectiepoortjes worden gewerkt, aldus Jan Smeets.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
en niet te vergeten...
Niet dit weekend "Pop met Pinksteren" maar over slechts 4 weken is het zo ver: Pinkpop 2016

https://twitter.com/henklbr/status/730982425598304256
 

Schlalip

Playlistbediener
2 apr 2015
48
24
Ik vindt het echt apart dat ik nog het meeste op stage 4 wil zien. Als ik de podia bekijk waar de acts staan die ik wil zien dan kom ik (incl clashes) op 5x Mainstage, 3x 3 FM stage, 5x Brand tent en 7x Stage 4. En dat is dus inclusief de slot acts.

Het lijkt me wel duidelijk dat de trend om zich met Pinkpop te richten op " gewone mensen " de bezoeker van het oude Pinkpop naar de uithoeken van de terrein dwingt. Hopelijk worden die stages de komende jaren ons niet ook nog afgenomen.

En toch, tegen beter weten in, ben ik dan bang dat ik dadelijk op stage4 moet dringen om die bands daar uberhaupt te kunnen zien . Want bands als Slaves, The Struts, The Sore Losers en Skip & Die hebben muziek die makkelijk het niveau bereikt waarmee je andere podia aankunt. En als genoeg vaste bezoekers, die voor 3 dagen sfeer gewoon een kaartje gekocht hebben niet kijkende naar het programma, de bandjes checken dan zullen er toch veel naar stage 4 komen.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Ik vindt het echt apart dat ik nog het meeste op stage 4 wil zien. Als ik de podia bekijk waar de acts staan die ik wil zien dan kom ik (incl clashes) op 5x Mainstage, 3x 3 FM stage, 5x Brand tent en 7x Stage 4. En dat is dus inclusief de slot acts.

Het lijkt me wel duidelijk dat de trend om zich met Pinkpop te richten op ” gewone mensen ” de bezoeker van het oude Pinkpop naar de uithoeken van de terrein dwingt. Hopelijk worden die stages de komende jaren ons niet ook nog afgenomen.

En toch, tegen beter weten in, ben ik dan bang dat ik dadelijk op stage4 moet dringen om die bands daar uberhaupt te kunnen zien . Want bands als Slaves, The Struts, The Sore Losers en Skip & Die hebben muziek die makkelijk het niveau bereikt waarmee je andere podia aankunt. En als genoeg vaste bezoekers, die voor 3 dagen sfeer gewoon een kaartje gekocht hebben niet kijkende naar het programma, de bandjes checken dan zullen er toch veel naar stage 4 komen.


ja die concerten worden echt druk heb al van veel mensen gehoord dat zij naar de the struts en slaves willen dus misschien is dit ook een missplaatsing?.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Schlalip wrote:
Ik vindt het echt apart dat ik nog het meeste op stage 4 wil zien. Als ik de podia bekijk waar de acts staan die ik wil zien dan kom ik (incl clashes) op 5x Mainstage, 3x 3 FM stage, 5x Brand tent en 7x Stage 4. En dat is dus inclusief de slot acts.

Het lijkt me wel duidelijk dat de trend om zich met Pinkpop te richten op ” gewone mensen ” de bezoeker van het oude Pinkpop naar de uithoeken van de terrein dwingt. Hopelijk worden die stages de komende jaren ons niet ook nog afgenomen.

En toch, tegen beter weten in, ben ik dan bang dat ik dadelijk op stage4 moet dringen om die bands daar uberhaupt te kunnen zien . Want bands als Slaves, The Struts, The Sore Losers en Skip & Die hebben muziek die makkelijk het niveau bereikt waarmee je andere podia aankunt. En als genoeg vaste bezoekers, die voor 3 dagen sfeer gewoon een kaartje gekocht hebben niet kijkende naar het programma, de bandjes checken dan zullen er toch veel naar stage 4 komen.


ja die concerten worden echt druk heb al van veel mensen gehoord dat zij naar de the struts en slaves willen dus misschien is dit ook een missplaatsing?…..
Slaves ga ik ook voor denk ik. Maar verwacht niet veel drukte hoor, veel bezoekers zullen wel voor John Newman gaan dat moment hoor. Dat zal bij een groot deel van de Stage 4 acts zijn, grootste groep zal voor de mainstage acts kiezen.
Zelf zit ik dit jaar op 4 x Stage 4. Ik denk dat ik Walk off the Earth links laat liggen. Verder heb ik totaal niets met Douwe Bob, John Newman en Kygo, dus daarvoor in de plaats ga ik naar Stage 4, maar vooralsnog geen spijt van denk ik.
The Common Linnets pak ik wel mee, da's omdat ik wel een Ilse liefhebber ben (ze viert btw vandaag haar 39e verjaardag).
De rest op mainstage bevalt mij wel goed.
Dat zal 10 x main en daarnaast nog 5x 3FM-stage en zal het 8x Brand tent worden.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.694
Van Mainstage krijg je vanzelfsprekend t meeste mee. Voor mij is het echter niet te doen om zoveel optredens af te racen. Als ik 3 optredens per dag van een goede plek kan bekijken, ben ik dik tevreden. Vrijdag is dat bijvoorbeeld, Struts, Bastille en Major Lazer. Daarna RHCP is vanzelfsprekend. Vrijdag is imo de minste dag.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
Helemaal mee eens mainstage is erg zwak!
Vrijdag is imo juist de beste dag
The struts - Gary Clark Jr. En de staat
Zaterdag:
Nothing but thiefes (ghost) - skillet
Zondag:
Bring me the horizon

Het bouwt imo juist af als je mijn spoorboekje bekijkt.
We gaan het ook wel zien! Als de friet en bier maar smaakt zal het allemaal vast gezellig worden
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.926
3.298
Even een vraagje. Hoe laden julie je mobiel op op het terrein, ik weet dat er vorig jaar op Lowlands een KPN stand was waar je hem op komt laden, maar daar heb ik hier nog niks van gehoord. Hebben jullie gewoon een hoop powerbanks mee ofzo?
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Even een vraagje. Hoe laden julie je mobiel op op het terrein, ik weet dat er vorig jaar op Lowlands een KPN stand was waar je hem op komt laden, maar daar heb ik hier nog niks van gehoord. Hebben jullie gewoon een hoop powerbanks mee ofzo?
Ik heb vorig jaar amper mn telefoon gebruikt. Had voor de zekerheid wel 2 powerbanks meegenomen, maar heb er uiteindelijk maar 1 nodig gehad.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Vorige posts allemaal niet gelezen, maar dit is mijn planning, http://clashfinder.com/s/pp2016/?user=05hi26.ww&
Rood = Must see acts van het weekend
Groen = Ja
Blauw = Maybe
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
En heb je St. Paul and the Broken Bones al eens gezien?

Nee dat niet, maar denk dat het helaas toch Tom Odell gaat worden. Kan wat nummer van het debuutalbum waarderen en dan hoef ik niet in m'n eentje naar st Paul, sorry :(

Years & Years leek mee lachen eventjes te checken hoe kut het is, haha
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Anthony Kiedis opgenomen in het ziekenhuis met extreme maagklachten.........Triggerfinger en Krezip op de speeddial
 

Zlatan1980

Playlistbediener
17 feb 2016
30
0
@AKiedisnet: Update on Anthony Kiedis: He's going to be OK and no surgery required :) The best news today!

http://anthonykiedis.net/2016/05/update-on-anthony-kiedis/

Dit komt vanaf een Twitter account.
Persoonlijk vind ik dit goed nieuws, de enige bent die ik echt wil zien met pinkpop.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Even een vraagje. Hoe laden julie je mobiel op op het terrein, ik weet dat er vorig jaar op Lowlands een KPN stand was waar je hem op komt laden, maar daar heb ik hier nog niks van gehoord. Hebben jullie gewoon een hoop powerbanks mee ofzo?

Gewoon niet opladen, heb zelfs op Dour en Werchter (wat zes dagen is) geen problemen gehad. Je mobiel gebruik je toch niet echt? Hooguit voor offline muziek ofso s avonds, of mensen die je kwijt bent sms'en.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Even een vraagje. Hoe laden julie je mobiel op op het terrein, ik weet dat er vorig jaar op Lowlands een KPN stand was waar je hem op komt laden, maar daar heb ik hier nog niks van gehoord. Hebben jullie gewoon een hoop powerbanks mee ofzo?

Powerbank meenemen in je tent.
Geen duur gekut en heen en weer lopen op het festivalterrein.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken