Pinkpop 2016

NvL

Playlistbediener
16 dec 2014
43
0
Heb gelukkig ook mijn weekendkaarten binnen. Lang getwijfeld of ik dit jaar zou gaan. Heb een beetje het idee dat pinkpop in een identiteitscrisis zit waarbij ze niet weten welke doelgroep ze willen aanspreken. De line up is nu zo’n bij elkaar geraapt zooitje waarbij ze de vaste pinkpop ganger nog een beetje tevreden willen houden en jonge pubers in megaland welkom willen heten. Als je kijkt naar de line up van rock werchter vind ik dat pinkpop veel laat liggen. Had graag Jake Bugg, Kaiser Chiefs, the Offspring, Robert Plant, Editors, Tame Impala en Iggy Pop op pinkpop gezien.

Exactamundo! Dat gevoel krijg ik ook heel sterk. Alsof ze niet meer durven te kiezen voor een meer rock georiënteerd Pinkpop. Dit jaar zelf geen kaarten gekocht. De headliners konden me wel bekoren maar het verschil tussen headliners en rest vind ik enorm groot. Wel doodzonde dat ik Maynard en zijn mannen mis. Wat dat betreft.... iedereen die dit jaar wel gaat. Gaat dat zien 3fm stage - PUSCIFER
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.809
1.937
http://nos.nl/artikel/2088124-weekendkaartjes-pinkpop-massaal-doorverkocht-op-internet.html

Dit zegt weer genoeg........
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.653
705
Ik ben ook een beetje nieuw hier. Volg het forum sinds vorig jaar. Mijn eerste jaar Pinkpop. Dit jaar weer even in de stress gezeten na er meerdere keren uitgegooid te worden door Ticketmaster. Maar via de Primera hebben we toch kaarten weten te krijgen.
Waarschijnlijk nu met de auto vanuit het noorden. De trein was niet bepaald prettig met veel te veel bagage. Maar even de voors en tegens afstrepen.
Zijn er veel mensen die met de trein uit Groningen/Friesland gaan?

Wij zelf komen vanuit Overijssel...nog steeds een teringeind maar zoals Stoffer al zei met de trein is erg kut. Oh ja. Als je op camping B staat en je moet je auto ver op het parkeer terrein neem dan een BOLDERKAR mee tenzij je alles op je rug kunt houden. Vanaf de parkeerplaats naar het parkeerterrein is namelijk een ontzettend rotstuk om te lopen.
 

Daan S.

Nieuw lid
20 feb 2016
2
0
Beste medemensen, ik heb toch maar even een account gemaakt voor een vraagje!
Ik heb samen met een vriendengroep weekendkaarten (superawesome, eerste keer Pinkpop en ik ga mn favo band ever zien: RAMMSTEIN)
Nu is er een vriendin van mij die alleen de zondag komt, maar te ver woont om nog na Paul naar huis te gaan. Voor haar is een hotel oid geen optie.
Hoe moeilijk doet men nog van zondag op maandag als zij met ons meegaat en bij ons in de tent slaapt? Wij gaan namelijk pas maandagochtend terug naar... groningen, pittig reisje dus
Ik snap dat men er een probleem van zou maken van bijv vrijdag op zaterdag maar als het festival toch een soort van afgelopen is zou het wel moeten kunnen toch?
Alvast bedankt voor het antwoord!

Edit: hoe verander je je naam XD?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.373
4.344
Normaliter word dat lastig, maar het kan wel degelijk lukken om haar binnen te krijgen. Echter zou ik er niet vanuit gaan..
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Beste medemensen, ik heb toch maar even een account gemaakt voor een vraagje!
Ik heb samen met een vriendengroep weekendkaarten (superawesome, eerste keer Pinkpop en ik ga mn favo band ever zien: RAMMSTEIN)
Nu is er een vriendin van mij die alleen de zondag komt, maar te ver woont om nog naar Paul naar huis te gaan. Voor haar is een hotel oid geen optie.
Hoe moeilijk doet men nog van zondag op maandag als zij met ons meegaat en bij ons in de tent slaapt? Wij gaan namelijk pas maandagochtend terug naar… groningen, pittig reisje dus
Ik snap dat men er een probleem van zou maken van bijv vrijdag op zaterdag maar als het festival toch een soort van afgelopen is zou het wel moeten kunnen toch?
Alvast bedankt voor het antwoord!

Edit: hoe verander je je naam XD?

Optie 1: Omdat het de laatste dag/nacht is zou ik met de groep de camping op gaan en een persoon het bandje laten afdoen en naar de vriendin buiten te brengen.
Optie 2: Vriendin mee laten lopen in de massa na het festival. De controle zal wat minder streng zijn.
Optie 3: Mag ook mijn bandje hebben na afloop. Een geste vanwege je Rammstein voorkeur. ;-)
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
In Zuid Limburg hebben VVV kantoren zoals Valkenburg, Gulpen, Sittard, Landgraaf nog voldoende weekend tickets!!!!! Landgraaf zelfs meer dan honderd. Mocht iemand van de reguliere forum bezoekers een weekendkaart nodig hebben tegen reguliere prijs en ik kan helpen daarbij dan stuur me even een PB. Ik kijk dan wat ik doen.
 

Daan S.

Nieuw lid
20 feb 2016
2
0
Bedankt voor (jullie) antwoord!

Voor optie 1: Dat zou betekenen dat dus 1 iemand van onze groep dus geen bandje heeft én dus het probleem krijgt die eerst het probleem was van de vriendin?
optie 2: Hopen op het beste dus!
optie 3: Ik heb geen idee hoe die bandjes zijn gemaakt, maar ze zijn dus door te geven? En ja, Rammstein is toch wel een van de mooiere dingen van het leven ;)
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Leuk stukje, komt me bekend voor met de stones in 2014.
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/henry-biedt-pinkpopkaartjes-aan-voor-twee-miljoen-ik-wil-een-punt-maken
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.296
4.464
Bedankt voor (jullie) antwoord!

Voor optie 1: Dat zou betekenen dat dus 1 iemand van onze groep dus geen bandje heeft én dus het probleem krijgt die eerst het probleem was van de vriendin?
optie 2: Hopen op het beste dus!
optie 3: Ik heb geen idee hoe die bandjes zijn gemaakt, maar ze zijn dus door te geven? En ja, Rammstein is toch wel een van de mooiere dingen van het leven
1f609.png

Bij optie 1: nee, die andere is dan al voorbij de ingangscontrole.
 

DK

Playlistbediener
11 jan 2016
24
0
Nu duidelijk is dat de meeste hier het gelukt is kaarten te kunnen kopen.

Welke positie's in de lineup zijn nog open? (Bijv. Voor Vrijdag zijn er nog weinig 3FMstage namen bekend)

En wat kunnen we nog verwachten onder de laatste namen?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.373
4.344
Nog 1 3FM naam op vrijdag en 1 Tent naam. Zaterdag ook 1 3FM wn 1 Tent, Zondag eveneens 1 3FM en 1 Tent. De rest is Stage 4.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Nu duidelijk is dat de meeste hier het gelukt is kaarten te kunnen kopen.

Welke positie’s in de lineup zijn nog open? (Bijv. Voor Vrijdag zijn er nog weinig 3FMstage namen bekend)

En wat kunnen we nog verwachten onder de laatste namen?
Volgens mij plekken over vrijdag 2 (1 in Brand en 1 op Stage 4), zaterdag nog 4 (1 op 3fm, 1 in Brand en 2 op Stage 4) en zondag nog 3 ( 1 op 3fm, 1 in Brand en 1 op Stage 4).
Jan zei vooral te kijken bij Download.

Rival Sons staat op Download FR niet met Black Sabbath, wel op zaterdag in UK. Maar de vrijdag kunnen ze nog volgens hun eigen tourschema, kan best denk ik dan.
Ik denk als ik naar Download kijk ook aan: Jane’s Addiction, Biffy Clyro, Alian Ant Farm, Tremonti, Twin Atlantic of Nightwish.
Nightwish misschien de 3FM stage spot van zaterdag. Biffy Clyro de 3FM stage spot op zondag.
 

DK

Playlistbediener
11 jan 2016
24
0
Tot ik las dat Smeets zich vooral op download richte dacht ik is Jake Bugg een kanshebber? Biffy Clyro zou een mooie naam zijn.
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Kan iemand mij vertellen waarom Puscifer zo hoog staat op het affice? Ik weet dat het de band is van Maynard Keenan maar dat maakt het toch niet ineens zo groot?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Leuk evenement voor iedereen die niet naar Pinkpop wil dit jaar: https://www.facebook.com/events/1670358463227078/

lol.
 

Manon1617899555

Playlistbediener
21 feb 2016
7
0
Hoi! Na een maand of wat meelezen toch maar een account aangemaakt!
Gisteren vanaf 6uur in de rij in Groningen, uiteindelijk met een man of 60. Keurig kaartjes binnen zonder printer en wachtrij stress.

@maartenB, wij gaan met de auto vanaf Groningen. Rond een uur of 3 vertrokken vorig jaar, en netjes optijd in Landgraaf, waar we pas de eerste file tegen kwamen.

Ben groot muziekliefhebber en tik wel een concert of 10 per jaar weg. Nu ben ik wel een klein beetje een 3fm liefhebber waar enkele van jullie het over hebben, dus vinden jullie dat misschien niet echt muziek. Ik heb echter een enorme grote afschuw voor gillende tienermeisjes. Dit jaar ging ik sws naar pinkpop, vooral voor de sfeer en was de line-up bijzaak maar in dit geval prima te doen.

Ik hoop maar op lekker weer en dan volgt de rest vanzelf wel!
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Robbiedobbie wrote:
http://www.1limburg.nl/weekendkaarten-pinkpop-binnen-uur-uitverkocht?context=topstory

Ik vind het vooral grappig om te zien hoe ze vermelden dat voornamelijk vraag naar de zondag is. Dit kun je toch wel zien als bewijs dat http://forum.festileaks.com/members/dennisvdbr/@DennisvdBr wel gelijk heeft moet hoe veel mensen juist WEL op paul zitten te wachten. Ook ik ben ontzettend benieuwd naar de show van paul. Lionel ritchie is ook wel eens grappig om te zien. Had ik zelf niet verwacht
1f600.png



Maar die dag is intussen nog niet uitverkocht..

Er is nog helemaal niets uitverkocht. Alle records verbroken? Slechts de weekendkaarten online dan meneer Smeets.
Ik beweer zelfs dat dit de minste VVK cijfers zijn sinds 2013.

http://www.1limburg.nl/nog-steeds-weekendkaarten-voor-pinkpop-verkrijgbaar?context=topstory
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken