Pinkpop 2016

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.392
586
Volgens mij maakt het niet uit of je om kwart voor 8 al op de site was of iets voor 10. Voor tien uur is er een soort fake wachtrij en om tien uur wordt iedereen die in die fake wachtrij zat willekeurig in de echte geplaatst. Volgens mij werkt het zo met ticketmaster, dus waarschijnlijk is het toeval dat je met die van kwart voor 8 er zo snel doorheen was.

Rustig maar, neem een kopje earl grey thee hahahahah
 

The Fly

Playlistbediener
9 feb 2016
23
0
Ook bij onze primera problemen met de printer. Uiteindelijk niet op kunnen lossen maar de primeramedewerkster was zon heldin om voor ons op haar eigen TM account de kaarten te bestellen wat gelukkig wel lukte dat we uiteindelijk toch kaarten hebben!! Alle lof voor haar maar weet wel dat ik t volgende keer niet meer bij primera ga proberen want t zorgde voor een hoop stress.

Hahah en vervolgens gaat ze zelf mooi naar Landgraaf! xD
 

Linda1617899555

Playlistbediener
16 feb 2016
9
0
Volgens mij maakt het niet uit of je om kwart voor 8 al op de site was of iets voor 10. Voor tien uur is er een soort fake wachtrij en om tien uur wordt iedereen die in die fake wachtrij zat willekeurig in de echte geplaatst. Volgens mij werkt het zo met ticketmaster, dus waarschijnlijk is het toeval dat je met die van kwart voor 8 er zo snel doorheen was.
zou best kunnen hoor, maar dan is het gewoon erg toevallig dat die van 8 uur er meteen doorheen ging en de rest (stuk of 10) allemaal pas ongeveer een half uur later. Die van 8 telde ook al heel lang af (en klopte precies met het balkje en de tijd) en zei al vanaf een uur of negen dat ik vooraan in de rij stond en niet weg moest gaan haha.

Maar het kan dus toeval zijn maar volgens mij stond ik echt al die tijd al vooraan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.342
6.561
Toch meer mensen naar Pinkpop dan de negatieve reacties na de persconferentie deden vermoeden. Mooi hoor.
Ik gooi hem er maar vast in... We gaan het gewoon proberen, misschien verdubbelen we dit jaar de opkomst. (zal locatie, tijd enz nu nog beter specificeren ;) )

Festileaks-Pinkpop-Meeting 2016 wie wil er bij zijn?
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Voor het 5e jaar weer naar Pinkpop, ook dit jaar weer een weekend ticket kunnen bemachtigen ben in 2014 bij de meeting geweest sindsdien mijn wachtwoord kwijt geweest voor hier haha. Line up zitten paar leuke namen tussen vind alleen het contrast tussen headliner en sub headliner te groot. Verder vanochtend denk ik 20 man bij Primera in Veghel en ook daar printer problemen. Maar gelukkig was ik de eerste in de rij, zie een meeting op pp'16 wel zitten
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
507
67
Door de pinkpop hype?..

Ach wat is uitverkocht, hier bij Primera nog steeds weekend kaarten. Het valt allemaal wel weer mee hoor..
En nog geen enkele dag uitverkocht, ook de zondag nog niet... Die zou toch meteen weg zijn??
Nou niet dus... En Bruce op Malieveld was binnen een uur weg.
Zo mega populair is Paul ook weer niet.
Die dagkaarten gaan nog niet zo hard..
De vrijdag gaat nog harder dan de zaterdag..
Tja €95,- euro voor Rammstein en een meuk eronder aardig prijzig he.!
Die weekend kaarten gaan hard door de trouwe pinkpop gangers en door 3 sterke headliners.!
Als pinkpop een keer matige headliners krijgt gaan ze op hun bek.!
Maar uiteindelijk zal deze editie wel uitverkopen, ja.!
Doel bereikt door Mojo.!
Die zullen dik tevreden zijn.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
507
67
En hoe jan erbij komt dat alle records verbroken zijn ????
Whaha, 2014 was weekend + Rolling Stones dag meteen uitverkocht..
Hype creëeren, dat doen ze..
 

Kiwitwins

Playlistbediener
18 feb 2016
14
0
En ik lees dat Jan zegt dat de kaartverkoop nog nooit zo snel ging. Leugenaar.....

Ik denk ook dat de 3 dagen uitverkopen door de trouwe pinkpoppers die nu bang zijn weer achter het net te vissen en dus op tijd zijn met de kaarten bestellen. Maar wt is uitverkocht. Bij de Vvv satisfaction etc liggen gewoon nog kaarten...
Ik weet nog dat Bruce 2009 in 37 minuten uitverkocht was.

Ik weet het zo net nog niet of het echt gaat uitverkopen. Paul zou naar verwachting uit moeten verkopen maar die gaat ook niet snel. Dus we zullen zien.
Ik heb in ieder geval mijn weekend ticket en een ticket voor de vrijdag voor manlief in the pocket.... Mij kan niks meer gebeuren, mijn vrienden en collega/s zijn ook van de partij. Dus laat die zomer maar komen.

En dat de handelaren opMarktplaats maar zwaar afgestraft worden
 

Zlatan1980

Playlistbediener
17 feb 2016
30
0
Stond in heerlerheide in de rij, Als nummer 93, voelde de bui al hangen.
Maar met mijn mobiel via ticketmaster 10.30 toch gewoon 4 kaarten kunnen kopen.
Altijd lekker als je uit de wachtrij kan stappen met een Smile.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
507
67
Haha ja...
Ticketswap staat ook vol met dag kaarten..!!
Lach me rot als de dagkaarten niet uitverkocht raken.
Ik ben nog niet zo onder de indruk van deze kaartverkoop..

De storm is al gaan liggen.!
 

Kiwitwins

Playlistbediener
18 feb 2016
14
0
Stond in heerlerheide in de rij, Als nummer 93, voelde de bui al hangen.
Maar met mijn mobiel via ticketmaster 10.30 toch gewoon 4 kaarten kunnen kopen.
Altijd lekker als je uit de wachtrij kan stappen met een Smile.

ik was 101 :)) en ook met een smile. Doei en succes. Nog even stress omdat ik pas 40 minuten later de bevestigingsmail kreeg.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
507
67
Paul mc, l richie kan nog geen 27000 losse tickets verkopen in een paar uur.!
Dat is een feit.
Voor de trouwe pinkpop gangers goed nieuws.! ?
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Uitverkocht is zeer relatief meneer Smeets en Pinkpop roept dat graag! VVV Landgraaf had vanmiddag om 14 uur nog een PAAR HONDERD weekendkaarten. Vele andere VVV's hebben ook nog weekendkaarten!!! Hoezo uitverkocht....digitaal ja....
 

MaartenB

Nieuw lid
20 feb 2016
3
0
Hallo allemaal,

Ik ben ook een beetje nieuw hier. Volg het forum sinds vorig jaar. Mijn eerste jaar Pinkpop. Dit jaar weer even in de stress gezeten na er meerdere keren uitgegooid te worden door Ticketmaster. Maar via de Primera hebben we toch kaarten weten te krijgen.
Waarschijnlijk nu met de auto vanuit het noorden. De trein was niet bepaald prettig met veel te veel bagage. Maar even de voors en tegens afstrepen.
Zijn er veel mensen die met de trein uit Groningen/Friesland gaan?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.819
6.553
Door de pinkpop hype
1f609.png
..

Tja €95,- euro voor Rammstein en een meuk eronder aardig prijzig he.!

Zaterdag is de dag waarop vrijwel alle toevoegingen op het programma absoluut geen meuk zijn. Doe Maar. James Morrison. Nothing But Thieves, Halestorm, Skillet. Lianne La Havas. Etc.
Maar in al je posts blijkt dat je gewoon hoopt dat dit jaar de kaartverkoop faalt. Waarom mag joost weten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.342
6.561
Welkom!
Waarschijnlijk nu met de auto vanuit het noorden. De trein was niet bepaald prettig met veel te veel bagage. Maar even de voors en tegens afstrepen.
Zijn er veel mensen die met de trein uit Groningen/Friesland gaan?
Misschien heeft @stoffer advies voor je?
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Overgens heb ik elk jaar weer te doen met Jan Smeets die van Mojo de grootste kutsmoesjes moet bedenken over waarom kaartjes op naam niet werken (tegen zwarthandel).

Het begint wat zielig voor die man te worden en was eigenlijk geneigd naar het vragenpunt te lopen woensdag en hem de manier uit te leggen wat voor andere festivals wél werkt (Die zij ongetwijfeld ook wel weten maarja €€€€ draait het om.)

Op reading and leeds werkt het en zo moeilijk is het zoieso niet.

- Op het kaartje staat de naam.
- Het bandje krijg je als je je ID kaard en ticket laat zien. Voor dagkaarten krijg je dan pas entree.

Klaar is kees, moeilijker hoeft het niet toch?
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Misschien heeft @stoffer advies voor je?

De trein van Leeuwarden naar Pinkpop is een hell, auto is opzich wel boem relaxed. 2x trein gedaan 1x auto, je bent als groep net een stelletje zigeuners als je de trein binnenstapt met al je meuk xD
 

lens

Playlistbediener
22 mei 2014
5
0
Heb gelukkig ook mijn weekendkaarten binnen. Lang getwijfeld of ik dit jaar zou gaan. Heb een beetje het idee dat pinkpop in een identiteitscrisis zit waarbij ze niet weten welke doelgroep ze willen aanspreken. De line up is nu zo'n bij elkaar geraapt zooitje waarbij ze de vaste pinkpop ganger nog een beetje tevreden willen houden en jonge pubers in megaland welkom willen heten. Als je kijkt naar de line up van rock werchter vind ik dat pinkpop veel laat liggen. Had graag Jake Bugg, Kaiser Chiefs, the Offspring, Robert Plant, Editors, Tame Impala en Iggy Pop op pinkpop gezien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken