Pinkpop 2016

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
Krijg nu wel weer jeuk van mensen die geen weekendticket hebben "kunnen" kopen.

De mensen die nu nog klagen dat ze geen kaarten hebben moeten (onder voorbehoud van printproblemen) niet mauwen. Met zoveel extra verkooppunten is er altijd wel een verkooppunt in de buurt. Ga op de tijd er heen. In mijn geval 7 uur en je bent ruim op tijd voor een fysiek kaartje.
 

Earlgrey

Playlistbediener
10 jan 2016
41
0
Hoe kunnen de combitickets van Pinkpop in vredesnaam binnen 1 uur zijn uitverkocht en die van Rock Werchter nog niet?!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.819
6.553
Krijg nu wel weer jeuk van mensen die geen weekendticket hebben “kunnen” kopen.

De mensen die nu nog klagen dat ze geen kaarten hebben moeten (onder voorbehoud van printproblemen) niet mauwen. Met zoveel extra verkooppunten is er altijd wel een verkooppunt in de buurt. Ga op de tijd er heen. In mijn geval 7 uur en je bent ruim op tijd voor een fysiek kaartje.

Grappenmaker. Ik stond zojuist bij een fysiek verkooppunt waar de printer het niet deed en heb ze alsnog halsoverkop snel via internet moeten kopen. Zat keren dat Ticketmaster vast loopt op dit soort gelegenheden.
Zijn altijd redenen waarom het niet lukt.

Edit: Las ''onder voorbehoud van printproblemen niet''. Excuus!
Maar er zijn alsnog gigaveel problemen waar mensen tegenaan kunnen lopen bij zowel fysieke punten als bij Ticketmaster tegenaan kunnen lopen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.374
4.347
http://www.1limburg.nl/weekendkaarten-pinkpop-binnen-uur-uitverkocht?context=topstory

Ik vind het vooral grappig om te zien hoe ze vermelden dat voornamelijk vraag naar de zondag is. Dit kun je toch wel zien als bewijs dat @DennisvdBr wel gelijk heeft moet hoe veel mensen juist WEL op paul zitten te wachten. Ook ik ben ontzettend benieuwd naar de show van paul. Lionel ritchie is ook wel eens grappig om te zien. Had ik zelf niet verwacht
1f600.png

Maar die dag is intussen nog niet uitverkocht..
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.374
4.347
Ik ook, uiteindelijk wilde iedereen toch 3 dagen gaan. Ga me wel vermaken.
 

pack

Playlistbediener
25 feb 2015
42
0
Yes weekend ticket in de pocket !
Pff wel lang moeten wachten. Ook nog effe storing gehad met printen bij primera.
Uiteindelijk wel gelukt :)
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
577
185
Ook bij onze primera problemen met de printer. Uiteindelijk niet op kunnen lossen maar de primeramedewerkster was zon heldin om voor ons op haar eigen TM account de kaarten te bestellen wat gelukkig wel lukte dat we uiteindelijk toch kaarten hebben!! Alle lof voor haar maar weet wel dat ik t volgende keer niet meer bij primera ga proberen want t zorgde voor een hoop stress.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.374
4.347
Heeft er ook iemand misgegrepen dit jaar? Die schade valt mee volgensmij.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
Grappenmaker. Ik stond zojuist bij een fysiek verkooppunt waar de printer het niet deed en heb ze alsnog halsoverkop snel via internet moeten kopen. Zat keren dat Ticketmaster vast loopt op dit soort gelegenheden.
Zijn altijd redenen waarom het niet lukt.

Edit: Las ”onder voorbehoud van printproblemen niet”. Excuus!
Maar er zijn alsnog gigaveel problemen waar mensen tegenaan kunnen lopen bij zowel fysieke punten als bij Ticketmaster tegenaan kunnen lopen.


Problemen blijf je houden. Goed ik zal het wat genuanceerder brengen. De meeste en beste kans heb je gewoon bij een fysiek verkooppunt. Printproblemen kun je altijd tegenkomen maar dit is nu de 2de keer fysiek en geen centje pijn.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Ik stond bij Primera in Gulpen sinds 4 uur vanmorgen. Was als nummer 10. Nadat 6 personen hun weekendticket hadden gekregen liep de printer vast en konden 150 man naar huis. Gelukkig genoeg mensen online dus iedereen van onze groep heeft een ticket maar wat een gedoe. Nooit meer Primera!
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Kaartjes worden weer masaal aangeboden op marktplaats. Vraag me toch af waarom hier niks tegen gedaan word.
 

DK

Playlistbediener
11 jan 2016
24
0
Yes, na kaarten Werchter al op zak te hebben nu ook dagkaarten voor Pinkpop vrijdag in the pocket ?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.374
4.347
Vrijdag is imo de dag dat ik echt bijna niks wil zien. Zie wel uit naar Zaterdag!
 

DK

Playlistbediener
11 jan 2016
24
0
@eloelo Ik heb die dag ook niet veel vantevoren wat ik wil zien. Maar laat me die dag wel verrassen. We komen tenslotte toch voor de RHCP naar Landgraaf om de traditie alle RHCP concerten in de Benelux sinds 2002 voort te zetten
 

sander1617899555

Campingartiest
20 feb 2016
53
0
De tickets zijn binnen via de primera. Was wel ff stressen. 8 kaarten bestellen en bij thuiskomst ontdekken dat je er 7 hebt gekregen en betaald.
Gelukkig had de primera nog weekendkaarten liggen

Dit jaar weer present. Gewoon drie dagen van muziek en gezellige mensen
 

Linda1617899555

Playlistbediener
16 feb 2016
9
0
Blijkbaar moest je al wel vroeg in de digitale wachtrij gaan staan. Ik had 1 apparaat al om kwart voor 8 aangezet en de rest pas net voor 10. Die van 8 is er een paar keer doorheen gekomen en toen heb ik hem direct weer in de wachtrij gezet. Uiteindelijk om 10:02 er doorheen!
İk ben er blij mee maar het is wel lullig dat ze duidelijk zeggen dat je net zo veel kans hebt als dat je er om 09:59 in komt, terwijl dat dus niet zo is.

Ik ga de zondag voor McCartney!
 

Earlgrey

Playlistbediener
10 jan 2016
41
0
Volgens mij maakt het niet uit of je om kwart voor 8 al op de site was of iets voor 10. Voor tien uur is er een soort fake wachtrij en om tien uur wordt iedereen die in die fake wachtrij zat willekeurig in de echte geplaatst. Volgens mij werkt het zo met ticketmaster, dus waarschijnlijk is het toeval dat je met die van kwart voor 8 er zo snel doorheen was.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken