Pinkpop 2016

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Jooe ik heb ze dankzij primera! Top!

Sneu/grappig, staan 2 man in heerenveen hoorde ik, storing .... x)
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Hehe eindelijk eens op een normale manier kaartjes kunnen krijgen en niet achteraf via een of andere verkoper.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.305
885
Heb tickets. Dankzij mijn vriendin die om 10:01 door was.
Maar.. het systeem klopt dus niet: want ze kan blijven bestellen en heeft nu met verschillende accounts inmiddels 12 weekendtickets kunnen kopen voor deze en genen.

1x door, is dus blijvend door de wachtrij. Slecht hoor.
 

Joey16178995531

Campingartiest
21 okt 2015
83
0
Zo, ik ben weer er thuis. Online niet nodig. Was de 2e in Breda in de wachtrij bij Primera. 10:02 lagen alle kaartjes geprint voor mn neus?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.825
6.560
Een storing bij Primera Leeuwarden, dus ze online gekocht. Gelukt iig. Nice.

Wel blijft Ticketmaster een klotesysteem. Een kaart voor het weekend moeten kopen en daarna nog een keer het systeem in voor twee zaterdagtickets omdat het niet tegelijk kan.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ondertussen op Marktplaats:
Ik bied mijn 4 weekendkaarten aan aan voor Pinkpop 2016
Ik heb de kaartje snel besteld omdat ik bang was dat ze uitverkocht zouden raken.
Maar daarbij heb ik over het hoofd gezien dat het de verjaardag van mijn zusje is, dus dat ik er helemaal niet naartoe kan met mijn vriendinnen, balen! Hoop dat ik er iemand anders blij mee kan maken!
lol
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Ondertussen op Marktplaats:

Ik bied mijn 4 weekendkaarten aan aan voor Pinkpop 2016
Ik heb de kaartje snel besteld omdat ik bang was dat ze uitverkocht zouden raken.
Maar daarbij heb ik over het hoofd gezien dat het de verjaardag van mijn zusje is, dus dat ik er helemaal niet naartoe kan met mijn vriendinnen, balen! Hoop dat ik er iemand anders blij mee kan maken!

lol
Haha die probeert er ook geen winst op te maken. Overigens zijn de weekendkaarten al uitverkocht inmiddels.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Ah wacht, ik heb er nu wel 2 in mijn mandje staan. Maar je moet dus even mazzel hebben dat er een bestelling vrij komt.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.392
586
Kaarten zijn binnen, toch weekendkaarten! Heb iemand gevonden om mee te gaan.. Binnen 2 minuten..

weekendkaarten binnen!

Weekend tickets binnen voor 4de jaar op rij! Zin in
1f600.png

Timmetje wrote:
Een storing bij Primera Leeuwarden, dus ze online gekocht. Gelukt iig. Nice.


Nice, wij hebben ook weekendtickets binnen, Primera Deurne. Stond toch wel een redelijke rij.

Een storing bij Primera Leeuwarden, dus ze online gekocht. Gelukt iig. Nice.

Zo, ik ben weer er thuis. Online niet nodig. Was de 2e in Breda in de wachtrij bij Primera. 10:02 lagen alle kaartjes geprint voor mn neus
1f601.png

Vrijdagtickets voor zuslief zijn binnen.

Heb tickets. Dankzij mijn vriendin die om 10:01 door was.
Maar.. het systeem klopt dus niet: want ze kan blijven bestellen en heeft nu met verschillende accounts inmiddels 12 weekendtickets kunnen kopen voor deze en genen.

1x door, is dus blijvend door de wachtrij. Slecht hoor.

Gelukt in de virtuele rij. Eitje!

Hehe eindelijk eens op een normale manier kaartjes kunnen krijgen en niet achteraf via een of andere verkoper.

Jooe ik heb ze dankzij primera! Top!

Sneu/grappig, staan 2 man in heerenveen hoorde ik, storing …. x)

Nice! Ik neem jullie nooit meer serieus wat muziek betreft, nog meer mensen met kaartjes hier?
 

Molenschot

Playlistbediener
18 dec 2014
32
1
Weekend kaarfen ook weer binnen, super geregeld in Tilburg bij Soundsmusic.
Serieus? Weekendkaarten al uitverkocht?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken