Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb tickets. Dankzij mijn vriendin die om 10:01 door was.
Maar.. het systeem klopt dus niet: want ze kan blijven bestellen en heeft nu met verschillende accounts inmiddels 12 weekendtickets kunnen kopen voor deze en genen.
1x door, is dus blijvend door de wachtrij. Slecht hoor.
Een storing bij Primera Leeuwarden, dus ze online gekocht. Gelukt iig. Nice.
Wel blijft Ticketmaster een klotesysteem. Een kaart voor het weekend moeten kopen en daarna nog een keer het systeem in voor twee zaterdagtickets omdat het niet tegelijk kan.
Ondertussen op Marktplaats:
Ik bied mijn 4 weekendkaarten aan aan voor Pinkpop 2016
Ik heb de kaartje snel besteld omdat ik bang was dat ze uitverkocht zouden raken.
Maar daarbij heb ik over het hoofd gezien dat het de verjaardag van mijn zusje is, dus dat ik er helemaal niet naartoe kan met mijn vriendinnen, balen! Hoop dat ik er iemand anders blij mee kan maken!
lol
Ik bied mijn 4 weekendkaarten aan aan voor Pinkpop 2016
Ik heb de kaartje snel besteld omdat ik bang was dat ze uitverkocht zouden raken.
Maar daarbij heb ik over het hoofd gezien dat het de verjaardag van mijn zusje is, dus dat ik er helemaal niet naartoe kan met mijn vriendinnen, balen! Hoop dat ik er iemand anders blij mee kan maken!
Heb tickets. Dankzij mijn vriendin die om 10:01 door was.
Maar.. het systeem klopt dus niet: want ze kan blijven bestellen en heeft nu met verschillende accounts inmiddels 12 weekendtickets kunnen kopen voor deze en genen.
1x door, is dus blijvend door de wachtrij. Slecht hoor.