Pinkpop 2016

Robbiedobbie

Playlistbediener
4 dec 2014
7
0
Bij ticketmaster staat ook "maak geen gebruik van verschillende browsers, omdat het je plek in de wachtrij kan beïnvloeden.". Ik kan in ieder geval zeggen dat dit niet klopt. Ik heb net in de lokale code van de wachtrij zitten kijken, en deze kijkt iedere 30 seconden of de wachtrij geupdate moet worden. Verder kijkt deze aan de hand van een sessieid, welke anders is voor iedere browser (Gebruik dan wel incognito windows als je meer dan 1 venster wil gebruiken). Hij houdt bij wanneer je bent binnengekomen, en wanneer je voor laatst contact met server hebt gehad.

Ook zie ik hier een queued=false erbij, dus ik vermoed dat de rij toch echt pas om 10 begint, net als andere jaren.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.833
6.571
Ik heb twee browsers openstaan, maar dat is omdat ik één weekendticket en één zaterdagticket moet hebben en daarvoor word je naar andere links gestuurd.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.833
6.571
Da's meer onhandig dan dat het handig is toch? Op elke browser kom je tegelijk binnen.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Pap over primera in Friesland (Leeuwarden): 5 man (Hij staat er nu voor my)
Heerenveen: 2 (aldus maatje van me die ff voor de sensatie ging die er niet was)
 

Arctic

Campingartiest
8 jun 2015
75
6
Pap over primera in Friesland (Leeuwarden): 5 man (Hij staat er nu voor my)
Heerenveen: 2 (aldus maatje van me die ff voor de sensatie ging die er niet was)

In Dokkum staat mijn moeder alleen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.384
4.365
Kaarten zijn binnen, toch weekendkaarten! Heb iemand gevonden om mee te gaan.. Binnen 2 minuten..
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Romy wrote:
Huh om 2 voor 10 startte de wachtrij gewoon opnieuw… ik snap er niks meer van


Dat is altijd zo bij Ticketmaster. Geven ze ook aan op hun site.

Oh damn, ik ben nu pas op 1/8 van de wachtrij ofzo. Gaat lekker hier hahaha
 

Arctic

Campingartiest
8 jun 2015
75
6
Ik was er al doorheen met twee browsers en bij de Primera had mijn moeder de tickets ook al. is het dan gewoon zo rustig rond de verkoop van de tickets?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.833
6.571
De Primera had maar een paar mensen in de rij maar helaas werkt de printer niet mee.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken