Pinkpop 2016

elo

Headliner
3 dec 2013
5.384
4.362
Lol er is nog geen eens een wachtrij op TM, voor niks zo vroeg op! XD
u

Mensen snappen onderhand toch wel, dat het totaal geen nut heeft om om 7 in de wachteij te gaan staan? Om 10 word alles ververst..
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.665
719
In Almeloooo bij boekhandel Broekhuis nu een man of 30. Zijn al binnen. Eigenaar zorgt voor koffie dus goede service.

Was er tegen 7.15 3 man voor me. Zelf maar even nummertjes verstrekt. Iedereen lekker relaxed naar binnen en daar de officiële nummertjes verstrekt. Nummer 4 dus ik verwacht geen problemen.
 

Joey16178995531

Campingartiest
21 okt 2015
83
0
Ik sta in de wacht. Heb een definitieve plek in de wachtrij. " je bent bijna aan het begin van de wachtrij, ga niet weg!"
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Stoffer wrote:
Lol er is nog geen eens een wachtrij op TM, voor niks zo vroeg op! XD


u

Mensen snappen onderhand toch wel, dat het totaal geen nut heeft om om 7 in de wachteij te gaan staan? Om 10 word alles ververst..

Serieus? Heb al een aantal keren in de wachtrij moeten staan voor tickets en toen zei juist iedereen dat ik niet moest verversen. Tot nu toe nog altijd tickets gehad bij een wachtrij.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Stoffer wrote:
Lol er is nog geen eens een wachtrij op TM, voor niks zo vroeg op! XD
u

Mensen snappen onderhand toch wel, dat het totaal geen nut heeft om om 7 in de wachteij te gaan staan? Om 10 word alles ververst..
Serieus? Heb al een aantal keren in de wachtrij moeten staan voor tickets en toen zei juist iedereen dat ik niet moest verversen. Tot nu toe nog altijd tickets gehad bij een wachtrij.

Ik ververs nooit, werkt voor mij iig het beste!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.384
4.362
Tsja, om 10 uur gooit ticketmaster alle wachtende in willekeurige volgorde in een nieuwe wachtrij gegooid. Je kan ook gewoon refreshen om 10 en dus opeens vooraan komen. Of gewoon om 10:30 binnen komen en dan meteen kunnen betalen.. Is totaal willekeurig!
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Tsja, om 10 uur gooit ticketmaster alle wachtende in willekeurige volgorde in een nieuwe wachtrij gegooid. Je kan ook gewoon refreshen om 10 en dus opeens vooraan komen. Of gewoon om 10:30 binnen komen en dan meteen kunnen betalen.. Is totaal willekeurig!

Wow dus het heeft helemaal geen zin om 3 uur vantevoren met je laptop op de bank te gaan zitten? Fijn dat ik hier nu pas achter kom :')
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.384
4.362
Heb daar een keer met een medewerker van Ticketmaster over gesproken. Want sommige mensen zetten hun laptopje al 3 dagen klaar, dus om dat te voorkomen word alles in willekeurige volgorde om 10;00 ververst.
 

KK

Playlistbediener
25 feb 2015
6
0
eloelo wrote:
Tsja, om 10 uur gooit ticketmaster alle wachtende in willekeurige volgorde in een nieuwe wachtrij gegooid. Je kan ook gewoon refreshen om 10 en dus opeens vooraan komen. Of gewoon om 10:30 binnen komen en dan meteen kunnen betalen.. Is totaal willekeurig!


Wow dus het heeft helemaal geen zin om 3 uur vantevoren met je laptop op de bank te gaan zitten? Fijn dat ik hier nu pas achter kom :’)

Haha, terug 't bed in en om 09.55 de laptop aan ;)

Zoals ik t hier dus lees totaal nog geen extreme drukte overal?
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Heb daar een keer met een medewerker van Ticketmaster over gesproken. Want sommige mensen zetten hun laptopje al 3 dagen klaar, dus om dat te voorkomen word alles in willekeurige volgorde om 10;00 ververst.

Wat een kutsmoes trouwens, 1e is 1e, online of fysiek.

Maarja, we vinden geloof ik allemaal hetzelfde van ticketmaster...
 

Robbiedobbie

Playlistbediener
4 dec 2014
7
0
Volgens http://blog.ticketmaster.nl/muziek/alles-wat-je-wilt-weten-over-pinkpop-2016-774 Kun je idd het beste refreshen om 10. Vorig jaar op die manier geen wachtrij gehad. Dit jaar vermeld momenteel de wachtrij wel al dat je een plek hebt in de definitieve wachtrij, en dat je niet meer weg moet gaan. Dit is anders dan andere jaren. Waar gokken jullie op, vooraf al erin gaan staan, of toch nog om 10 refreshen?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.665
719
Ticketmaster zuigt mega apenballen.

Ik stel voor. Geen online verkoop meer. Alleen fysiek. Als je dan als eerste er bent dan ben je ook eerste ipv in de grabbelton gegooid te worden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.350
6.570
Iets met eerste schaap en iets met over de dam... Totale gekte weer...
http://www.1limburg.nl/fotos-lange-wachtrijen-voor-kaartjes-pinkpop
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.833
6.571
Ticketmaster zei op hun blog:
Wachtrij wordt gevormd op het moment dat het event in de verkoop is.

Nu staat erin de wachtrij zelf:
Je hebt nu een plek in de definitieve wachtrij.

Het is ook ELKE keer anders met die lui.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.384
4.362
Klopt dat ze dat schrijven hoor, is de definitieve wachtrij, alleen de volgorde is niet definitief!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken