Pinkpop 2016

Matthijs Slisser

Playlistbediener
16 feb 2016
28
5
Tickets in the pocket...! ik vier, en mijn vriendin ook vier... ff 1600 euro aftikken samen, nu maar hopen dat alle vrienden het geld overmaken :lol:
Ging relatief makkelijk had ik het idee. We zijn weer present op camping B met een groep van 19 man!...


 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
zijn genoeg scalpers te vinden, nog geen uur na de verkoop.. weekendkaarten voor 300euro aangeboden op marktplaats. Shame on you!
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Yess zaterdagtickets binnen! Lekker mn 18e verjaardag op Pinkpop vieren met de familie :)

En gelukkig heb ik jou ook nooit serieus genomen Jeroen :wink:
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
PwoperFish wrote:
Ondertussen op Marktplaats:

Ik bied mijn 4 weekendkaarten aan aan voor Pinkpop 2016
Ik heb de kaartje snel besteld omdat ik bang was dat ze uitverkocht zouden raken.
Maar daarbij heb ik over het hoofd gezien dat het de verjaardag van mijn zusje is, dus dat ik er helemaal niet naartoe kan met mijn vriendinnen, balen! Hoop dat ik er iemand anders blij mee kan maken!


lol


Haha die probeert er ook geen winst op te maken. Overigens zijn de weekendkaarten al uitverkocht inmiddels.
Nee maar als je een beetje logisch na kan denken vertrouw je zo'n verhaal toch niet?
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Nou ook kaartjes wowowow gezellig zeg hopen dat Kensington en Dotan nog komen!!!!!!!!!!! Ha ha doei
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Christiaan wrote:
PwoperFish wrote:
Ondertussen op Marktplaats:

Ik bied mijn 4 weekendkaarten aan aan voor Pinkpop 2016
Ik heb de kaartje snel besteld omdat ik bang was dat ze uitverkocht zouden raken.
Maar daarbij heb ik over het hoofd gezien dat het de verjaardag van mijn zusje is, dus dat ik er helemaal niet naartoe kan met mijn vriendinnen, balen! Hoop dat ik er iemand anders blij mee kan maken!


lol


Haha die probeert er ook geen winst op te maken. Overigens zijn de weekendkaarten al uitverkocht inmiddels.


Nee maar als je een beetje logisch na kan denken vertrouw je zo’n verhaal toch niet?
Nee, ik snap deze ook niet. Maar het zijn hardcopy kaarten toch? Dan kan je ook niet echt makkelijk opgelicht worden.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Hoezo weekendkaartjes uitverkocht? Ik probeer zo af en toe binnen te raken voor overhypete shows/festivals, en ik kwam net gewoon binnen hoor. Ach, lekker het venstertje dicht geklikt xD

Edit: zelfs na het sluiten van het venster, kan ik via de ticketmaster link van PP gewoon binnen raken ...
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
Jeroen ik lees veel van je berichten met plezier, maar wat ik me na je laatste post afvraag is: waar komt die frustratie vandaan?
Waarom vind je het nodig om te roepen dat je deze mensen niet meer serieus neemt?
En waarom staat een ticket voor pinkpop gelijk aan geen verstand van muziek?
Welk 'objectief feit' beschrijft dat je niet van kwaliteitsmuziek kan houden èn van een gezellig weekend met vrienden in landgraaf?

Ik snap je afkeur wegens n groot aantal artiesten, en ik begrijp dat je graag de ambassadeur van de kwaliteitsmuziek speelt.
maar om jezelf zo boven de rest te plaatsen, poeh dan vind je jezelf wel erg belangrijk.

mijn advies: relativeer, nuanceer, kom tot rust, kom tot jezelf en misschien gaat die akelige frustratie dan vanzelf over..
ohja nog een ding: laat iedereen in zijn waarde.
 

Robbiedobbie

Playlistbediener
4 dec 2014
7
0
Hoezo weekendkaartjes uitverkocht? Ik probeer zo af en toe binnen te raken voor overhypete shows/festivals, en ik kwam net gewoon binnen hoor. Ach, lekker het venstertje dicht geklikt xD

Edit: zelfs na het sluiten van het venster, kan ik via de ticketmaster link van PP gewoon binnen raken …
Je komt tot aan selectiescherm voor tickets ja. Momenteel is de wachtrij voor weekendtickets ook verdwenen bij mij. Echter moet je dan nog zoek tickets drukken, waarna je de melding krijgt dat er geen tickets meer zijn...
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.392
586
Jeroen ik lees veel van je berichten met plezier, maar wat ik me na je laatste post afvraag is: waar komt die frustratie vandaan?

Ik ben al vanaf 9u bezig om mijn nieuwe SSD in mn computer te krijgen maar de assemblage van een paar jaar geleden is eigenlijk om te janken en er wordt niet eens een SATA kabeltje bij geleverd, maar eigenlijk moet je er bij computerzaken inderdaad altijd op rekenen dat er meer problemen bij komen kijken dan je gezondheid aan kan ja
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Rock Torhout wrote:
Hoezo weekendkaartjes uitverkocht? Ik probeer zo af en toe binnen te raken voor overhypete shows/festivals, en ik kwam net gewoon binnen hoor. Ach, lekker het venstertje dicht geklikt xD

Edit: zelfs na het sluiten van het venster, kan ik via de ticketmaster link van PP gewoon binnen raken …


Je komt tot aan selectiescherm voor tickets ja. Momenteel is de wachtrij voor weekendtickets ook verdwenen bij mij. Echter moet je dan nog zoek tickets drukken, waarna je de melding krijgt dat er geen tickets meer zijn…
Ow ja, nu je 't zegt, inderdaad :p

Ik wens iedereen die gaat veel plezier toe. Maar laten we eerlijk zijn: een goede zaak is het niet als festivalganger als een festival zo snel uitverkoopt. Waarom zou je als festival nog dure 'mooie' bands gaan boeken, als het zo ook kan? Want zelfs de mensen die 't een leuke line-up vinden, gaan niet ontkennen dat ze hoopten op ietwat andere bands ook (Tenacious D, Deftones, ...)
 

Robbiedobbie

Playlistbediener
4 dec 2014
7
0
http://www.1limburg.nl/weekendkaarten-pinkpop-binnen-uur-uitverkocht?context=topstory

Ik vind het vooral grappig om te zien hoe ze vermelden dat voornamelijk vraag naar de zondag is. Dit kun je toch wel zien als bewijs dat @DennisvdBr wel gelijk heeft moet hoe veel mensen juist WEL op paul zitten te wachten. Ook ik ben ontzettend benieuwd naar de show van paul. Lionel ritchie is ook wel eens grappig om te zien. Had ik zelf niet verwacht :D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken