Pinkpop 2016

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik zou je bijna geloven, ware het niet dat alleen Sigur Ros al meer talent heeft dan de hele Pinkpop-lineup bij elkaar waarschijnlijk gaat hebben. Wel een grappige reactie, ik geloofde het bijna haha.

Sigur Ros.....is dat lekker met knoflooksaus? Soort van paardenvlees toch?
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Hoi! Ik volg het forum ook al een tijdje en heb besloten me ook maar eens te mengen in de discussies.
Even geleden werd hier een mogelijk lijstje geplaatst. Deze heb ik een beetje aangepast.
Geen: Fergie, Mika, Iggy Pop, Marco Borsato, Of Mice & Men
Wel: HAEVN, Douwe Bob, Deftones

Dus dan wordt het dit:
Red Hot Chili Peppers, Rammstein, Paul McCartney
New Order, James Morrison, Maroon 5, The Chemical Brothers, Major Lazer
Tenacious D, The Last Shadow Puppets, Herbert Grönemeyer, Bastille, The Golden Earring
Foals, Bring Me The Horizon, James Bay, Stereophonics, Dislclosure, The 1975, Dropkick Murphys
Nothing But Thievez, Micheal Kiwanuka, Gary Clark Jr., The Offspring, Halestorm, Daughter, Deftones
Garbage, The Corrs, Mando Diao, Jamie xx, Damien Rice. Causes, Twin Atlantic, Lost Frequenties,
Balthazar, Rudimental, Milky Chance, Pendulum, Walk The Moon, Alice Cooper, Six:A.M., Wolf Alice,
Billy Talent, The Common Linnets, De Staat, St Tropez, Jett Rebel, Dazzled Sticks, Douwe Bob
Lucas Hamming, DeWolff, Nielson, Lil’Kleine & Ronnie Flex, Sef, Fresku, Storksky, HAEVN

Ik heb nog niet alles uitgezocht maar zal spoedig mijn verwachte lijstje plaatsen ;)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Veenstra doet CAS ook al…..zouden ze niet iemand anders naar voren schuiven?

Buiten dat hij een praatje doet bij CAS heeft Veenstra wel het meeste verstand van muziek van die hele zender...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Op het GreasyLake forum word vermeld dat dinsdag de Europese Tour van Springsteen zal worden aangekondigd. Dit komt van de Facebook account van een bekende Italiaanse concert promoter.. Als dit zou kloppen weten we dus dinsdag meer....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Hoi! Ik volg het forum ook al een tijdje en heb besloten me ook maar eens te mengen in de discussies.
Even geleden werd hier een mogelijk lijstje geplaatst. Deze heb ik een beetje aangepast.
Geen: Fergie, Mika, Iggy Pop, Marco Borsato, Of Mice & Men
Wel: HAEVN, Douwe Bob, Deftones
Welkom Popijn. Btw leuke lijst!

Toch denk ik dat die Borsato zomaar eens zou kunnen, maar da's een apart voorgevoel.
Ik had overigens in mijn lijstje Doe Maar niet genoemd, maar ik zal het niet heel gek vinden als ze er toch nog zouden staan.

Wat betreft Deftones, denk ik dat ze de agenda al goed vol hebben dat weekend. Dat kan lastig worden.
Misschien dat wat Download UK en FR deze week meer duidelijk zal worden, de 3de zeker. (...als headliner in FR: Kiss?... mijn gokje maar hoor...)


Op het GreasyLake forum word vermeld dat dinsdag de Europese Tour van Springsteen zal worden aangekondigd. Dit komt van de Facebook account van een bekende Italiaanse concert promoter.. Als dit zou kloppen weten we dus dinsdag meer….
Ik denk aan Goffert of GelreDome. Ben benieuwd...
 

suzan

Nieuw lid
31 jan 2016
1
0
Hee mensen,

Ik volg dit forum al een tijdje en heb een aantal artiesten niet langs zien komen.
Misschien dat dit komt omdat ze zeker niet komen maar ik heb ze toch even onder elkaar gezet :)

Kodaline
Blaudzun
Matt Corby
Foster the people
Nico & Vinz
dEUS
The xx
Hozier
Portugal. The Man
Racoon
The Kooks
The Wombats
Years & Years
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Nog ruim twee weken en dan is het zover. Kan mij niet herinneren dat er ooit zo weinig naar buiten is gekomen.

Doe Maar? Nah; dat lijkt me niet. Staan vanaf 14 juni 2016 drie keer in de Ziggo.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Hoi! Ik volg het forum ook al een tijdje en heb besloten me ook maar eens te mengen in de discussies.
Even geleden werd hier een mogelijk lijstje geplaatst. Deze heb ik een beetje aangepast.
Geen: Fergie, Mika, Iggy Pop, Marco Borsato, Of Mice & Men
Wel: HAEVN, Douwe Bob, Deftones

Dus dan wordt het dit:
Red Hot Chili Peppers, Rammstein, Paul McCartney
New Order, James Morrison, Maroon 5, The Chemical Brothers, Major Lazer
Tenacious D, The Last Shadow Puppets, Herbert Grönemeyer, Bastille, The Golden Earring
Foals, Bring Me The Horizon, James Bay, Stereophonics, Dislclosure, The 1975, Dropkick Murphys
Nothing But Thievez, Micheal Kiwanuka, Gary Clark Jr., The Offspring, Halestorm, Daughter, Deftones
Garbage, The Corrs, Mando Diao, Jamie xx, Damien Rice. Causes, Twin Atlantic, Lost Frequenties,
Balthazar, Rudimental, Milky Chance, Pendulum, Walk The Moon, Alice Cooper, Six:A.M., Wolf Alice,
Billy Talent, The Common Linnets, De Staat, St Tropez, Jett Rebel, Dazzled Sticks, Douwe Bob
Lucas Hamming, DeWolff, Nielson, Lil’Kleine & Ronnie Flex, Sef, Fresku, Storksky, HAEVN

Ik heb nog niet alles uitgezocht maar zal spoedig mijn verwachte lijstje plaatsen
1f609.png

Ken je de bands ook? Grappig namelijk dat je de (al dan niet onbewuste) typefout van Dennis overneemt. Het is namelijk SIXX:A.M. ;-)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Nog ruim twee weken en dan is het zover. Kan mij niet herinneren dat er ooit zo weinig naar buiten is gekomen.

Nee inderdaad. Vorig jaar en dat jaar daarvoor waren er toch al behoorlijk wat bevestigingen en zelfbevestigingen.

Even over dat Doe Maar verhaal. Ik ga al naar het normale concert maar een heel Pinkpop weide die keihard nummers meebleert dat lijkt me erg leuk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
de (al dan niet onbewuste) typefout van Dennis overneemt.
...oeps..


Nog ruim twee weken en dan is het zover. Kan mij niet herinneren dat er ooit zo weinig naar buiten is gekomen.
Doe Maar? Nah; dat lijkt me niet. Staan vanaf 14 juni 2016 drie keer in de Ziggo.
Het is idd, heel erg verbazend stil...
Wat moet dat voor een teken zijn, dat ze iets heel verrassends in petto hebben?

Doe Maar idd naar ZiggoDome, als ik me niet vergis uitverkocht.
Daarnaast, toch, ben ik niet verbaasd met Nederlandse top als Borsato, Golden Earring en/of Doe Maar op het affiche.
Het succes van Borsato zal bij Mojo bellen hebben laten afgaan en volgens mij zijn er wel wat kleine festivals waar hij al gaat komen.
Golden Earring met het jubileum lijkt mij niet heel vreemd, als dat feest op het (bevriende) festival uit uur 1 gevierd gaat worden.
Doe Maar, als er een moment is om de reunie op Pinkpop te krijgen, is dit de laatste, leuk voor een uurtje try-out voor de Ziggo shows.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
De lijst met tourdata voor de Europese Tour van Springsteen is gelekt. In hoever het klopt moet je afwachten maar de hele Tour is hier vermeld...

https://mobile.twitter.com/BruceData

Hij zou dus op PP staan.........
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken