Graspop Metal Meeting 2026

Weet niet hoe het met de rest zit. Maar ik ben doorgaans geen mannen kuiten kijker.
Dus misschien ga ik toch maar voor het het zwarte shirt.
Niet? Toch niks lekkerders dan een stel bezwete en behaarde mannenkuiten? Nee oke ik snap je, maar mocht je het per ongeluk toch zien omdat je net ff je veters moet strikken kun je het maar weten ;)

• Leuk
Waarderingen: Projunk
Als ik dit soort dingen hoor denk ik eerlijk gezegd altijd: wtf, wat doen mensen zichzelf aan..? 😶
Ik heb een teringhekel aan in rijen wachten, en heb dan ook nog nooit op GMM in de rij voor de merch gestaan, en ben dat ook zeker niet van plan, dat is me de verloren tijd simpelweg niet waard.

Ik begrijp ook nooit echt waarom mensen dan per se op dat moment een shirt van een bepaalde band moeten hebben.
Er zijn toch zeker wel veel efficiëntere manieren om een shirt te kopen, zeker nu tegenwoordig vrijwel alles online te krijgen is?
En volgens mij zijn shirts ook niet bepaald goedkoper als je ze op een festival koopt, toch (ok, je bespaart hoogstens wat verzendkosten)?
Die shirts bij de officiele merch stand krijgen een flinke prijsverhoging. Shirts van bands die op GMM staan kan je alleen daar halen, mag niet op de Metal Market verkocht worden. Vorig jaar had mijn maat een NIN shirt gevonden op de Metal Market die ze over het hoofd hadden gezien, geloof € 25. Op het festivalterrein is die minstens € 35, vaak zijn shirts zelfs € 40. Dus inderdaad, én lang wachten én overpriced: zonde van de tijd en je geld.

Vandaag nog lekker thuis. Gisteren een goede bonenwrap gegeten zodat de darmen leeg zijn. Vandaag nog wat gezond eten voordat ik mijn lichaam weer 4 dagen ga martelen met vettige troep, gegist water en toch weer in de pit...
Gelukkig fiets ik elke avond naar huis voor zacht bedje, frisse douche, liefdevolle kindjes en vrouwke en voor ik ga slapen ne Duvel met worstenbroodje

Veel plezier vandaag en geniet van Graspop alsof het de laatste was.
Stay safe - stay metal 🤘

En ook dit jaar: iemand iets vergeten, iets nodig (geen drug want daar doe ik niet aan),... geef maar seintje misschien kan ik u uit de nood redden.

Laatst bewerkt:
Vandaag nog lekker thuis. Gisteren een goede bonenwrap gegeten zodat de darmen leeg zijn. Vandaag nog wat gezond eten voordat ik mijn lichaam weer 4 dagen ga martelen met vettige troep, gegist water en toch weer in de pit...
Gelukkig fiets ik elke avond naar huis voor zacht bedje, frisse douche, liefdevolle kindjes en vrouwke en voor ik ga slapen ne Duvel met worstenbroodje

Veel plezier vandaag en geniet van Graspop alsof het de laatste was.
Stay safe - stay metal 🤘
Kijk zorgt goed voor jezelf maar arme achterblijvers.
Krijgen al een voorproefje met de bonenwind voordat dat overgaat op bierscheten.

Bon, net terug van de winkel, deze ochtend mee de kinderen naar school en opvang gedaan.
Deze middag nog samen eten met de oudste dochter, en daarna vertrek ik richting Metal Park om mij bij de rest van mijn vrienden te voegen!

Ik ga niet veel meer op het forum zijn het komend weekend, zal zien of ik de meeting haal of niet, in ieder geval, geniet ervan allemaal, en doe geen dingen die ik ook niet zou doen (zo zou ons moeder het altijd zeggen) 🤘

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en CedricH
Nou vooruit, maar dat je daar dan optredens voor opgeeft kan ik niet inkomen.
Ik bedoel, je gaat toch naar een festival om muziek te horen en bands te zien?

Shirts koop ik wel online of bij een los concert (na het optreden).

Als je niet de headliner wilt zien is het meestal wel een goed moment, ofwel bij opening van de wei smorgens zorgen dat je bij de eerste aan de hekken staat.
Dit dus @MetalLimbo 😃

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Vraag, ik ga dus met vrienden naar inferno. We hebben dus 1 inferno tent en 2 inferno parkeertickets. De persoon die die geboekt heeft probeert de tickets via Ticketmaster te transferen, in ieder geval 1 vd 2 parkeertickets naar iemand die in de andere auto rijdt, maar transferen van tickets is niet mogelijk in Ticketmaster?? Iemand ditzelfde probleem, en weet iemand een oplossing?

Zelfde probleem hier.... voorheen wel tickets al doorgestuurd, wordt dat nu opeens geblokkeerd ofzo??

En ik lees daarover:
22.png

Zelfde probleem hier.... voorheen wel tickets al doorgestuurd, wordt dat nu opeens geblokkeerd ofzo??

En ik lees daarover:
Bekijk bijlage 21319
Ik vind het vreemd dat je het ticket dan wel naar je apple wallet kan exporteren, want daar wordt de QR code niet gerefresht en zijn er geen bewegende animaties.
Ik bedenk me nu dat we vorig jaar nog de pdf versie van een parkingticket kregen, dus dat het daarom werkte als ik die doorstuurde. Ach, straks rond 16u komt onze eerste auto toe op de inferno parking, dan zullen we het weten hé :D

Ik zag net de geplande streams van VRT max en die gekken gaan echt bekant elk optreden uitzenden, behalve van de metaldome. maar alles van podiumopener tot headliner en alles ertussenin staat gepland
*als ze toestemming krijgen van de artiest ;)

Want zomaar uitzenden zonder toestemming van de artiest zou copyrightclaim zijn ;) En nog veel meer maar ik ben geen jurist :LOL:

Ik zag net de geplande streams van VRT max en die gekken gaan echt bekant elk optreden uitzenden, behalve van de metaldome. maar alles van podiumopener tot headliner en alles ertussenin staat gepland
Waar is dit schema terug te vinden?

Voorlopig zie ik enkel nog maar "binnenkort maken we bekend welke optredens te zien zijn"

Verder veel plezier iedereen! Hier nog even wachten tot augustus op mijn festivalseizoen. Maar elke keer voel ik toch wat steken in mijn linkerborstkas wanneer GMM van start gaat :/

Wel benieuwd hoe oud ze dan is, wij slaan dit jaar ook over door de geboorte van onze zoon. Willen volgend jaar wel proberen een dag te gaan (en zoon bij een van de grootouders logeren ).
Ze is dit jaar 16 geworden.
Enorm fan van BMTH, Babymetal en electric callboy.

De laatste 2 hadden we al los gezien maar BMTH doet op dit moment in Europa echt alleen maar festivals.
Dus de komst nu naar Graspop gecombineerd met halen van eindexamen vond ik een heel goed excuus om dan maar het hele weekend meteen te gaan 😁
Zij ook trouwens!

Users who are viewing this thread