Pinkpop 2016

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
The Pope wrote:
Old springsteen news. Bruce plays Werchter on Sunday, no Pinkpop


hier sluit ik me bij aan…

Het is in ieder geval de eerste "bron" die de complete lijst met data bekend heeft gemaakt. Of het oud nieuws is of niet gaan we waarschijnlijk morgen weten aangezien nu meerdere fansites melding maken dat morgen de Europese tour word aangekondigd. Hoe dan ook, ter info................. :wink:
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
190
52
Voor wat het waard is... Marco Borsato zei zojuist bij RTL boulevard dat hij geen tijd had voor "de Voice" omdat hij o.a. veel festivals ging doen dit jaar. Beetje verlult en toch bijschrijven voor PP?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Voor wat het waard is… Marco Borsato zei zojuist bij RTL boulevard dat hij geen tijd had voor “de Voice” omdat hij o.a. veel festivals ging doen dit jaar. Beetje verlult en toch bijschrijven voor PP?

Want Pinkpop is het enige festival in Nederland?

Nee, even serieus. Marco Borsato is toch absoluut geen boeking voor Pinkpop, zeker als je o.a. Rammstein en RHCP als headliners hebt? In Belgie is hij headliner op de familiedagen van Suikerrock en Lokerse Feesten, naast kermisacts en schlagerzangers als Stan Van Samang...
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
190
52
Maurice van de M

<quote>
Want Pinkpop is het enige festival in Nederland?

Nee want het verschil tussen enige en veel (wat ik zei) dat weet ik wel.

Daarbij noem je 2 headliners en ik heb niet gezegd dat hij headliner is

Je kan je ook afvragen wat ene Gers Pardoel op PP te zoeken heeft? Hij stond er wel :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Maurice van de M wrote:
Voor wat het waard is… Marco Borsato zei zojuist bij RTL boulevard dat hij geen tijd had voor “de Voice” omdat hij o.a. veel festivals ging doen dit jaar. Beetje verlult en toch bijschrijven voor PP?


Want Pinkpop is het enige festival in Nederland?

Nee, even serieus. Marco Borsato is toch absoluut geen boeking voor Pinkpop, zeker als je o.a. Rammstein en RHCP als headliners hebt? In Belgie is hij headliner op de familiedagen van Suikerrock en Lokerse Feesten, naast kermisacts en schlagerzangers als Stan Van Samang…
De positie van Anouk in 2015 of namiddag zie ik best gebeuren hoor.
Met Herbert Gronemeyer erbij heb je het beste uit NL en DE.
Zal niet misstaan voor een keer hoor, verrassender dan alweer Kensington, Opposites of De Jeugd wat dat betreft, om maar te zwijgen over Pardoel en Dotan...



Vooralsnog in 2016 geen Pinkpop Classic!
Dat is jammer... Maar er zal wel potentiële Classic op Pinkpop zelf komen denk ik.
Ik hoopte er wel op, er was voorlopig toch elk jaar wel wat mogelijkheden voor Pinkpop Classic op tour... Helaas, volgend jaar dan maar?


edit:
Vooralsnog start zijn festivalzomer 25 juni in Hoorn. Dus voor de critici is er hoop.
Marco: “Ik ken menig theater, concertzaal en stadion van binnen en buiten, maar deze zomer gaan we onder de blote sterrenhemel spelen! Nederland en België heeft vele prachtige festivals en ik heb ontzettend veel zin om samen met mijn band outdoor op te trede."
Marco: “Het lijkt me een fantastische uitdaging om ook van deze shows een feest te maken en wellicht ook te spelen voor mensen die mij misschien alleen van de radio kennen.
http://borsato.nl/marco-nieuws/4440/de-festival-zomer-van-marco-borsato.html
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Kereltje wrote:
Maurice van de M wrote:
Voor wat het waard is… Marco Borsato zei zojuist bij RTL boulevard dat hij geen tijd had voor “de Voice” omdat hij o.a. veel festivals ging doen dit jaar. Beetje verlult en toch bijschrijven voor PP?


Want Pinkpop is het enige festival in Nederland?

Nee, even serieus. Marco Borsato is toch absoluut geen boeking voor Pinkpop, zeker als je o.a. Rammstein en RHCP als headliners hebt? In Belgie is hij headliner op de familiedagen van Suikerrock en Lokerse Feesten, naast kermisacts en schlagerzangers als Stan Van Samang…


De positie van Anouk in 2015 of namiddag zie ik best gebeuren hoor.
Met Herbert Gronemeyer erbij heb je het beste uit NL en DE.
Zal niet misstaan voor een keer hoor, verrassender dan alweer Kensington, Opposites of De Jeugd wat dat betreft, om maar te zwijgen over Pardoel en Dotan…

Het verschil is dat alle namen die je noemt (inclusief Anouk) goed scoren bij de 3FM-luisteraar. Met Marco Borsato op zo'n hoge positie ga je gewoon een "WTF is dit nu weer?" krijgen uit alle hoeken. Als ze Nederlandstalige meezingers willen zijn ze ook 10 keer beter af met Doe Maar ofzo.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Het verschil is dat alle namen die je noemt (inclusief Anouk) goed scoren bij de 3FM-luisteraar. Met Marco Borsato op zo’n hoge positie ga je gewoon een “WTF is dit nu weer?” krijgen uit alle hoeken. Als ze Nederlandstalige meezingers willen zijn ze ook 10 keer beter af met Doe Maar ofzo.
Ik denk dat je dat sterk onderschat hoor... btw, Doe Maar en Borsato zal allebei zeer geloofwaardige aanvulling zijn op het affiche dit jaar imo...
 

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
128
2
Ze hebben het nu toevallig op 3FM bij Domien Verschuuren over het lijstje met tourdata van Bruce Springsteen en dat hij wellicht op Pinkpop staat, eigenlijk geen nieuwe informatie. Iemand had dus naar de studio geappt met dat hij naar PP zou komen, en diegene had het weer van een vriend van haar. Ze zou het zo nog aan die vriend vragen hoe het zat maar zeer waarschijnlijk gaat het gewoon om het lijstje wat wij eerder vandaag al zagen, in ieder geval komen ze er zo nog op terug.. (althans, dat zeiden ze)
 

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
128
2
Update rondom dat 3fm-verhaal waar ik het net over had: Die vriend van diegene die belde zei dat hij het van het Bruce Springsteen-forum had; waar de mensen zeiden dat het lijstje/en ook het account complete bullshit was (dat maakte ik eruit op in ieder geval)

Kortom; eigenlijk niets nieuws/bijzonders.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Pink Floyd vrijwel zeker op Pinkpop, Tjoptjop wou anoniem blijven, oh wait…

En dan zeker The Wall integraal doen......woehoe go Tjoptjop go
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
We kunnen beter dit topic sluiten tot 17 februari. (Jeroen zal wel reageren met: we kunnen dit topic beter voorgoed sluiten).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
We kunnen beter dit topic sluiten tot 17 februari. (Jeroen zal wel reageren met: we kunnen dit topic beter voorgoed sluiten).
LOL...

Ik moest eigenlijk wel lachen...
Weet ook wel zijn reactie als de line-up 17 februari bekend is gemaakt ( 3 letters waarschijnlijk )
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken