Pinkpop 2016

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Foals kun je nu wel opschrijven, ik had ze anders wel bij dit pakketje namen verwacht. Ook Bastille lijkt me zeker, zullen nederland niet overslaan, of ze moeten al Ziggodome doe. (Of HMH)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Foals kun je nu wel opschrijven, ik had ze anders wel bij dit pakketje namen verwacht.

Lijkt me eerder dat die BKS gaan headlinen, nu Lowlands enkele potentiële headliners van BKS heeft weggekaapt.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Dat zou een zwaktebod zijn, die verkopen de HMH niet uit, en BKS loopt ook niet lekker, die hebben een andere naam nodig willen ze meer kaarten verkopen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
eloelo wrote:
Foals kun je nu wel opschrijven, ik had ze anders wel bij dit pakketje namen verwacht.


Lijkt me eerder dat die BKS gaan headlinen, nu Lowlands enkele potentiële headliners van BKS heeft weggekaapt.

Dat zou een zwaktebod zijn, die verkopen de HMH niet uit, en BKS loopt ook niet lekker, die hebben een andere naam nodig willen ze meer kaarten verkopen.

Ik ben het met eloelo eens hoor. Gezien ook de spot die Foals inneemt op RaR/RiP een week eerder.
Verwacht ik ze wel naar Pinkpop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Misschien niet echt iets meer voor PP maar weet iemand of Alanis Morrissete nog iets gaat doen dit jaar? Zou ik toch graag wel een keer live willlen zien.
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
Of Mice & Men kun je ook echt afstrepen, zijn bezig met nieuw album en zullen daarna wel gaan touren. Ze hebben aangegeven dat alleen RAR hun enigste festival in Europa was dacht ik..
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Dacht de foto eindelijk te hebben ingevoegd, dus toch niet :p (kan verwijderd worden deze post)
 

JasperFM

Playlistbediener
28 okt 2015
16
0
Ik zou heel graag U2 of Green Day zien op Pinkpop dit jaar, zijn er sterke aanwijzingen dat zij wel of niet komen? Heb gekeken op beide sites voor tourdata maar kan niks vinden...
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
U2 doet geen festivals dus die kan je afschrijven. Met Green Day was ook iets waardoor ze niet konden maar weet niet meer precies wat, maar reken er dus maar niet op.
 

JasperFM

Playlistbediener
28 okt 2015
16
0
Ik blijf hopen @weckoj, als Jan mij wilt laten gillen op de persconferentie doet 'ie goed door een van deze acts op de zondag te zetten..!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Kreeg deze net doorgestuurd via whatsapp. Erg obvious dat het fake is maar toch wel grappig dat iemand zich de moeite neemt.

http://s17.postimg.org/64ou4nzm7/Naamloos2.png
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Ja, was ook mijn gedachte toen ik het voor het eerst zag, al vind ik dat er nog meer 3FM bandjes bij kunnen, dat valt namelijk voor PP begrippen nog mee.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik vind Domien Verschuuren ook goed verzonnen... Ik dacht zelf aan Veenstra als vervanger voor Eric Corton.

(omdat Michiel Veenstra, al wat langer mee loopt ook tijdens de tv en radio uitzendingen bij PInkpop)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik vind Domien Verschuuren ook goed verzonnen… Ik dacht zelf aan Veenstra als vervanger voor Eric Corton.

(omdat Michiel Veenstra, al wat langer mee loopt ook tijdens de tv en radio uitzendingen bij PInkpop)


Veenstra doet CAS ook al.....zouden ze niet iemand anders naar voren schuiven?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ik zou alleen Ghost en EODM echt leuk vinden dus het is niet echt een verlies

Ik zou je bijna geloven, ware het niet dat alleen Sigur Ros al meer talent heeft dan de hele Pinkpop-lineup bij elkaar waarschijnlijk gaat hebben. Wel een grappige reactie, ik geloofde het bijna haha.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken