Pinkpop 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Valt me toch wel op hoor.
12 juni past wel heel erg goed in het tourschema van DOE MAAR
http://www.doemaar.nl/agenda/
Doe Maar speelt 14, 15 en 18 juni 2016 in de Ziggo Dome. Op 10 juni speelt Doe Maar in De Lotto Arena in België.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
@Dennis,
De andere data voor Gilmour had ik nog niet gezien. Bedankt. Ik ga toch maar eens naar het Belgische Tienen denk ik :wink:
Raar dat er nog steeds geen datum in NL bekend is. Bij zijn laatste Tour was hij tweemaal te zien in een uitverkochte HMH.
Nu nog even afwachten waar Springsteen staat. Ik vermoed goffertpark maar hoop PP..... Hopen mag toch. :cool:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
16.00 aankondiging tour van BS

Ja...

Ik moet wel zeggen ik word er een beetje tureluurs van al dat gedoe over Springsteen wel/niet op Pinkpop op o.a. twitter.
Moet wel toegeven als hij wel komt, dan heb ik dat TOTAAL VERKEERD ingeschat (net zoals bij RHCP)
Dan vreet ik een bezem...

Ik heb eigenlijk gewoon de neiging om keihard de media in te slingeren dat Lionel Richie 12 juni Pinkpop headliner is...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Hahahaha ja Dennis en dan Maroon5 als sub. Kun je niet zo een trolJanSmeets account opzetten
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Hahahaha ja Dennis en dan Maroon5 als sub. Kun je niet zo een trolJanSmeets account opzetten

Maroon 5 zie ik nog wel komen......
Maar 16 uur, hoe kom je daarbij?
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Joepie! Ik heb tickets gewonnen! Half 2 pas btw.

Marco Borsato doet maar 6 festivals, hij heeft er al 6 staan dus streep (gelukkig) maar weg!
 

SanderA

Campingartiest
18 mrt 2014
82
0
Haha, blijft altijd grappig om te zien dat media zoiets zo snel overpakken.

Ik denk dat als je je poster op het web gooit het snel wordt overgenomen, allemaal knip- en plaksites op zoek naar een nieuwtje.


Kleine off-topic, hoewel met de aankomende pinkpop ticketverkoop zeer relevant uiteraard:

http://observer.com/2016/01/heres-why-you-couldnt-get-tickets-to-bruce-springsteen-at-msg-tonight/

Staat een leuke quote in: "On the day tickets for a 2015 U2 concert at Madison Square Garden went on sale, a single bot managed to buy 1,012 tickets in one minute, according to the report."

Ben benieuwd hoe dit weer gaat uitpakken over 2,5 week als de verkoop start.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hahahaha ja Dennis en dan Maroon5 als sub. Kun je niet zo een trolJanSmeets account opzetten

Maroon 5 is kut, maar Lionel Richie is toch wel lachen? mooie mens ik zou 't wel mooi vinden.
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Here’s Why You Couldn’t Get Tickets to Bruce Springsteen at MSG Tonight

Staat een leuke quote in: “On the day tickets for a 2015 U2 concert at Madison Square Garden went on sale, a single bot managed to buy 1,012 tickets in one minute, according to the report.”

Ben benieuwd hoe dit weer gaat uitpakken over 2,5 week als de verkoop start.
Ben ook zeker benieuwd hoe het zal gaan met de kaartverkoop. Verwacht wel weer snel...
In 2011 kon je tot en met begin april nog weekendkaarten kopen voor Pinkpop, de laatste 2 jaar gaat het echt vliegensvlug.

Lowlands ging vorig jaar ook ineens een stuk langzamer, dus wie weet maken we dat voor Pinkpop ook ooit weer eens mee.


Voor $990,- koop je een zogenaamde Ticketmaster NL Spinner Bot zag ik na wat zoeken via Google. Als je een server in een datacenter hebt met een groot aantal verschillende ip-adressen die je gebruikt als proxy kan je daarmee zó snel tickets kopen. Zitten zelfs ingebouwde Catchpa herkenners in. Af en toe aanpassen van de code van de ticketwebsites als Ticketmaster en Eventim heeft geen nut, bots worden gewoon aangepast :(
 

Mik

Playlistbediener
2 feb 2016
8
0
Hallo allemaal, ik lees al een tijdje, lees anderhalf jaar, mee en het leek me leuk om ook maar eens te gaan posten. Ben opgegroeid in de buurt van Landgraaf en dit jaar zal mijn 10e keer Pinkpop worden. Ik hoop enorm op Paul McCartney. Vorig jaar heb ik hem mogen zien in de Ziggo Dome en ondanks dat hij op bepaalde momenten niet helemaal goed bij stem was, was het één, zo niet de, meest indrukwekkende show die ik heb gezien in mijn leven. Het feit dat ik helemaal gek ben van the Beatles speelt ook wel een rol natuurlijk. Maar ook voor diegenen die geen groot fan zijn, denk ik dat het een hele mooie ervaring zal zijn. Hoop dat de kaartverkoop dit jaar meezit.

Ik vind het verder best knap dat het nog zo stil is gebleven. Op deze manier heeft het idee van een persconferentie toch nog enige waarde en nut.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken