Pinkpop 2016

Tara

Playlistbediener
5 nov 2015
22
0
James Morrison naar Pinkpop http://nu.nl/muziek/4200737/james-morrison-pinkpop.html (via @NUnl)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
hmmm Pop on Top Valkenburg heeft Di-rect, Ronnie Flex en Fresku....
Afschrijven voor Pinkpop nu, vorig jaar ook geen overeenkomsten.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Pfff. Niks bijzonders. Ik vraag me af wat zo iemand nog te zoeken heeft op moderne festivals. Die gast heeft na zijn debuut van 10 jaar geleden niks opzienbarends meer gedaan, toch?

Singer-songwriters doen over het algemeen toch hetzelfde.....of wat harder of wat emotioneler...beetje andere facetten aanboren en JM is inderdaad geen toonbeeld van verandering maar wat ie doet kan ie goed en qua dagvulling kan ik dit wel verdragen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Als er dan een singer-songwriter moet staan dan is James wel ok…..plus mijn vrouw is een erg grote fan dus die vindt het helemaal geweldig

Kijk eens aan, Jan denkt aan iedereen!

Ja tuurlijk, 3FM betaalt Pinkpop genoeg zodat ze van die hippe nieuwe kutbandjes als Years & Years (ik noem maar wat) kunnen boeken.

Ik kan je zeggen dat het veel minder stressvol is om je niet zo druk te maken over welke irrelevante talentloze namen er dit jaar nou weer op Pinkpop zouden komen, maar je meer te richten op festivals die daadwerkelijk het bezoeken waard zijn :)

Gelukkig zijn alle pinkpopheadliners wel actueel en relevant en stammen totaal niet uit de jaren 90 of daarvoor.

Ik snap wat je bedoelt, maar... niet boos worden Matthijs, ik bedoel het niet persoonlijk oké? Maar... sorry dat ik je dit moet vertellen, maar.... Rammstein en RHCP zijn nooit relevant geweest :(
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Gelukkig zijn alle pinkpopheadliners wel actueel en relevant en stammen totaal niet uit de jaren 90 of daarvoor.
Ik snap wat je bedoelt, maar… niet boos worden Matthijs, ik bedoel het niet persoonlijk oké? Maar… sorry dat ik je dit moet vertellen, maar…. Rammstein en RHCP zijn nooit relevant geweest
Mwah RHCP zo'n twintig jaar geleden nog wel. Maar gelukkig blijft iedereen hier kritisch op de relevantie van de pinkpop artiesten :).
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Buiten het feit dat ik het met Jeroen eens ben, maar volgens mij was hij zelf in 2014 ook op Pinkpop als ik me niet vergis, was dat niet de moeite waard? (;
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
@Black lies, "Ik snap wat je bedoelt, maar… niet boos worden Matthijs, ik bedoel het niet persoonlijk oké? Maar… sorry dat ik je dit moet vertellen, maar…. Rammstein en RHCP zijn nooit relevant geweest :( "


Ze kunnen je beter de titel hoofdtrol geven.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
@black-lies Weet je wat het is. Dat eerdere getrol van je was nog wel vermakelijk maar je bent nu zelf net zo relevant als Jan Smeets. Dit echt trollen om het trollen.
Het enige wat je kunt is kritiek uiten op een festival waar je niks mee hebt. Als je daar niks meer hebt ok maar dat domme getrol van je wordt echt strontvervelend. Als jij graag je eigen scheten ruikt en opstaat als verdediger van de "echte" muziek dan blijf je toch lekker op het forum van DTRH of BKS. Ga daar lekker je negatieve commentaar pluggen. Van teveel negatief zijn daar krijg je rare ziektes van dat weet je toch wel?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
bcmrmaybe wrote:
Als er dan een singer-songwriter moet staan dan is James wel ok…..plus mijn vrouw is een erg grote fan dus die vindt het helemaal geweldig

Kijk eens aan, Jan denkt aan iedereen!

Dennis1808 wrote:
Ja tuurlijk, 3FM betaalt Pinkpop genoeg zodat ze van die hippe nieuwe kutbandjes als Years & Years (ik noem maar wat) kunnen boeken.

Ik kan je zeggen dat het veel minder stressvol is om je niet zo druk te maken over welke irrelevante talentloze namen er dit jaar nou weer op Pinkpop zouden komen, maar je meer te richten op festivals die daadwerkelijk het bezoeken waard zijn :)

MRMantel wrote:
Gelukkig zijn alle pinkpopheadliners wel actueel en relevant en stammen totaal niet uit de jaren 90 of daarvoor.

Ik snap wat je bedoelt, maar… niet boos worden Matthijs, ik bedoel het niet persoonlijk oké? Maar… sorry dat ik je dit moet vertellen, maar…. Rammstein en RHCP zijn nooit relevant geweest
frownie.png

Je bent eerder de hofleverancier ''onnodige, inhoudsloze'' berichten geworden. Iig in dit gedeelte van het forum. Als PP je niet ligt, waarom post je hier dan nog?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Rammstein en RHCP zijn nooit relevant geweest
Rammstein was zeer zeker een van de relevante acts rond de eeuw wisseling rondom het album Mutter.
RHCP hadden weeldegelijk hoogtijdagen eind jaren 80 in de decennia wisseling.
Er was dus wel relevantie in.
Nu is Rammstein één van de spectaculairste liveacts met veel show.
RHCP moet ik nog altijd afwachten hoe het nieuwe album uitpakt, ze hebben wel wat oplevingen gehad bijvoorbeeld rond de eeuwwisseling met Californication album en Stadium Arcadium zo'n 10 jaar terug.
 

Jeremy

Campingartiest
10 dec 2015
92
0
@bcmrmaybe, laten we het wel netjes houden…

Ik geef hem toch wel een beetje gelijk.. het begint nu ronduit te irriteren ;)

OT: Ik hoop dat pinkpop (en Werchter) ook wel met wat meer toffe metalnaampjes komt. Dat maakt voor mij persoonlijk de hele mix van artiesten nog leuker!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
@dennisvdbr Ik ben altijd heel erg netjes geweest maar dit was wel even de druppel Dennis.. Ik zal me nu gedragen
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ja achja, je zal me sowieso niet snel horen klagen over de headliners, ik snap ook wel dat zo'n groot festival gewoon mensen moet trekken en dat dat voornamelijk door middel van de headliners gebeurt. Pinkpop zou echter wel eens wat avontuurlijker mogen programmeren, dat doen andere grote succesvolle mainstream festivals overal ter wereld ook (Coachella, Werchter, Hurricane, the list goes on) en dat is dan alleen nog maar avontuurlijk als je het naast Pinkpop houdt. Je moet een festival, of je nou fan bent of niet, daar niet zo maar mee weg laten komen. Ik was er in 2013 en 2014 inderdaad eloelo, en in 2014 zat de lineup heel goed in elkaar, maar vorig jaar was het een bende. Het feit dat Pinkpop nu twee jaar op rij direct uitverkoopt zal er wel voor zorgen dat deze editie ook nagenoeg meteen uitverkoopt. ongeacht de lineup waar ze mee aan komen zetten en dát is een slechte zaak. Bovendien val ik met mijn reacties mensen nooit persoonlijk aan, zoals jij nu wel doet mcmrmaybe.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken