Pinkpop 2016

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.721
7.488
2 van dit soort namen die sowieso afvallen. Weezer en Panic! at the disco. Gaan samen op tour en staan in het pp weekend in Amerika.
Naam die ik wel zie komen, Skunk Anansie. Nieuw album, spelen op Rock in Roma 15 juli en aan de site te zien doen ze meerdere festivals deze zomer.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Daar is het...
Veel afvallers door Bonnaroo??
http://forum.festileaks.com/forums/topic/us-bonnaroo-2016/#post-93543
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
We hebben het nu over headliners hè, allemaal mooi en aardig. Maar wat gaat er komen qua grote namen voor de rest?

Ik denk vooral aan Maroon 5, Major Lazer, Tenacious D, Iggy Pop, Herbert Grönemeyer die wel hoog zullen staan.
Skunk Anansie, Bring Me The Horizon, Dropkick Murphys, The Ofspring zit er wel in idd.
Verder misschien nog Stereophonics, Half Moon Run, Walk the Moon, Twin Atlantic, The 1975, Foals, Graveyard, Rival Sons, SIX:A.M. ,
Of deze komen zou ik niet helemaal vermoeden maar vond het wel leuk gevonden PeterPan Speed Rock mooi om te komen voordat de breakup er is.
Qua NL/BE zal er wel ca 15 namen komen, ik denk vooral aan Causes, De Staat, Di-rect, Moke en St. Tropez (de reïncarnatie van Go Back to the Zoo).
Tenminste in die richting denk ik...

edit:
vergeet nog Lucas Hamming, New Wave (Ronnie Flex & Lil Kleine), Namika (Lieblingsmensch)
Dan nog wijziging denk ik bij presentatie Giel Beelen en Marco Roelofs, dan denk ik dat Eric Corton vervangen zal worden door Michiel Veenstra of Marcelino Wunderlich of Dieter Koblenz?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik denk vooral aan Maroon 5, Major Lazer, Tenacious D, Iggy Pop, Herbert Grönemeyer die wel hoog zullen staan.
Skunk Anansie, Bring Me The Horizon, Dropkick Murphys, The Ofspring zit er wel in idd.
Verder misschien nog Stereophonics, Half Moon Run, Walk the Moon, Twin Atlantic, The 1975, Foals, Graveyard, Rival Sons, SIX:A.M. ,
Of deze komen zou ik niet helemaal vermoeden maar vond het wel leuk gevonden PeterPan Speed Rock mooi om te komen voordat de breakup er is.
Qua NL/BE zal er wel ca 15 namen komen, ik denk vooral aan Causes, De Staat, Di-rect, Moke en St. Tropez (de reïncarnatie van Go Back to the Zoo).
Tenminste in die richting denk ik…

edit:
vergeet nog Lucas Hamming, New Wave (Ronnie Flex & Lil Kleine), Namika (Lieblingsmensch)
Dan nog wijziging denk ik bij presentatie Giel Beelen en Marco Roelofs, dan denk ik dat Eric Corton vervangen zal worden door Michiel Veenstra of Marcelino Wunderlich of Dieter Koblenz?


Met het grootste gedeelte van deze line-up zou ik persoonlijk erg blij zijn, verruil dan Maroon 5 met Snow Patrol, Gooi New Wave er uit bij elke willekeurige braderie en gooi er nog wat stevigere shit erin (bijv Apocalyptica) en ik ben helemaal happy
 

Wilbert

Playlistbediener
19 nov 2014
34
0
Hoorde ik nou net bij Gerard Ekdom (radio 2) dat James Morrison zichzelf bevestigde voor PP16?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Niet handsfree bellen en er is niets bevestigd...
Programma commissie blijft voor Jan zelfs geheim.
Als James het zegt zal het wel zo zijn maar Jan weet van niets.
(*lulkoek* :lol: )
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Niet handsfree bellen en er is niets bevestigd…
Programma commissie blijft voor Jan zelfs geheim.
Als James het zegt zal het wel zo zijn maar Jan weet van niets.
(*lulkoek*
1f606.png
)

Jan weet van niets maar moet wel bij sommige namen die hij niet kent Youtube raadplegen.
Lulkoek indeed!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Als er dan een singer-songwriter moet staan dan is James wel ok.....plus mijn vrouw is een erg grote fan dus die vindt het helemaal geweldig
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Rival sons zou ook ik graag zien komen maar die zijn volgens mij in deze periode op Europese tour als support van Black Sabbath voor hun afscheidstour, ze doen wel wat festivals maar dat zijn dan festivals die Black Sabbath ook aandoet. Geen Black Sabbath op pinkpop (exclusief benelux op Graspop) = geen rival sons
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
James Morrison op Pinkpop 2016
James Morrison speelt op Pinkpop 2016. De Engelse singer-songwriter bevestigde dit bij een bezoek aan Ekdom in de Ochtend op NPO Radio 2.

James Morrison was vanochtend te gast in het nieuwe programma van Gerard Ekdom. Hier kon hij onthullen dat hij dit jaar op Pinkpop te vinden is. Wanneer Giel Pinkpop-baas Jan Smeets belt op NPO 3FM weet Jan nog van niets. Volgens Jan zal het kloppen als James Morrison zegt dat hij er komende zomer bij is. Ook zegt hij dat er nog niets officieel bevestigd is.
http://festileaks.com/2016/01/james-morrison-op-pinkpop-2016/
 

Thom1617899553

Playlistbediener
7 okt 2015
17
0
net het fragment op radio 2 geluisterd, ik kan er wel uithalen dat james morrison op pinkpop staat,, maarja wie word nou de 3e headliner, ik gok toch op bruce!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Wanneer Giel Pinkpop-baas Jan Smeets belt op NPO 3FM weet Jan nog van niets. Volgens Jan zal het kloppen als James Morrison zegt dat hij er komende zomer bij is. Ook zegt hij dat er nog niets officieel bevestigd is.

Dit toont toch de enorme kneuzigheid aan van de positie van Jan? Met een "Ja, het zal wel" toon je wel enige desinteresse.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.677
837
Dat stukje radio was gewoon genant.
Slecht toneelspel ook
Maar ik mis dat neimand hoorde dat Giel blij was met jonge namen "gelukkig niet alleen oude gasten" was zijn antwoord op die opmerking van Jan
Dat vond ik zeer opvallend
Voor de rest, slecht geacteerd van beide kanten
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Maar ik mis dat neimand hoorde dat Giel blij was met jonge namen “gelukkig niet alleen oude gasten”

Ja tuurlijk, 3FM betaalt Pinkpop genoeg zodat ze van die hippe nieuwe kutbandjes als Years & Years (ik noem maar wat) kunnen boeken.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
DennisvdBr wrote:
Wanneer Giel Pinkpop-baas Jan Smeets belt op NPO 3FM weet Jan nog van niets. Volgens Jan zal het kloppen als James Morrison zegt dat hij er komende zomer bij is. Ook zegt hij dat er nog niets officieel bevestigd is.

Dit toont toch de enorme kneuzigheid aan van de positie van Jan? Met een “Ja, het zal wel” toon je wel enige desinteresse.

Jan heeft weinig tot niks meer van doen met de boekingen, wat logisch is. Hij fungeert eigenlijk alleen nog als uithangbord, maar de afgelopen jaren roept hij ieder jaar minstens één enorm dom of misplaatst ding, dus ook in die functie is hij een beetje kansloos aan het worden.

Overigens; ik lach de ballen uit de broek als PJ verder wél festivals doet en weer alleen (of als een van de weinige) Pinkpop laat vallen. Het was toch (aldus diezelfde Jan) zulke dikke mik tussen PP en PJ?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.677
837
Rick wrote:
Maar ik mis dat neimand hoorde dat Giel blij was met jonge namen “gelukkig niet alleen oude gasten”

Ja tuurlijk, 3FM betaalt Pinkpop genoeg zodat ze van die hippe nieuwe kutbandjes als Years & Years (ik noem maar wat) kunnen boeken.

Ik bedoelde meer: Welke oude gasten?
RHCP, Rammstein? Die zou ik toch niet als oude gasten aanduiden
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Maar ik mis dat neimand hoorde dat Giel blij was met jonge namen “gelukkig niet alleen oude gasten” was zijn antwoord op die opmerking van Jan
Dat vond ik zeer opvallend
Wel gehoord, maar vond het niet opvallend.
Ik dacht dat hij doelde op RHCP en Rammstein, dat zijn ook al oude gasten toch?
Maar nu je het zegt, zoals jij het omschrijft lijkt het of hij ook aanvullende namen kan noemen als bijvoorbeeld de 3de headliner.
Kijk, in dat geval kan je weer rekenen op Springsteen of Macca, andere oude gasten stonden in mijn headliner lijstje...
Giel neemt ook vaak The Golden Earring op de hak als oude gasten.

Maar, ik vind het ver gezocht...
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
http://efestivals.s3.amazonaws.com/forums/monthly_2016_01/Screenshot_2016-01-20-09-53-08.png.29dcac93d2dddb1274ead231420559d3.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken