Pinkpop 2016

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Het eigenaardige vind ik ook wel dat men wil wachten met het bekend maken van de laatste headliner tot de persconferentie. Nu snap ik dat in zover dat je op zo'n dag ook nog een klapper bekend wil maken en niet alleen de minder bekendere namen. Langs de andere kant, waarom zou je wachten als de headliner toch al vast ligt en je nu het risico loopt dat eea uitlekt.
Zou PP de exclusiviteit hebben om als eerste met iets te komen waarna alle andere data voor die headliner gaan komen? Ik bedoel als over 2 weken plotseling duidelijk wordt dat bv Radiohead op Glastonbury staat dan wordt de kans wel zeer aannemelijk dat ze ook op PP staan. Is maar een willekeurig voorbeeld.....
Ik begin alsmaar meer te geloven PP Paul McCartney gaat aankondigen en dat daarna nog meer tourdata voor hem gaan volgen in Europa.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Exact. Maar in het lijstje mogelijkheden van headliners staat Spingsteen omwille van tour-waarschijnlijkheid boven McCartney. Ik vlak hiermee McCartney niet uit. Het is nog afwachten op de aankondigingen. Maar specialer als Springsteen is het zeker... Dus met jouw theorie ben ik het wel eens...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Het eigenaardige vind ik ook wel dat men wil wachten met het bekend maken van de laatste headliner tot de persconferentie. Nu snap ik dat in zover dat je op zo’n dag ook nog een klapper bekend wil maken en niet alleen de minder bekendere namen. Langs de andere kant, waarom zou je wachten als de headliner toch al vast ligt en je nu het risico loopt dat eea uitlekt.
Zou PP de exclusiviteit hebben om als eerste met iets te komen waarna alle andere data voor die headliner gaan komen? Ik bedoel als over 2 weken plotseling duidelijk wordt dat bv Radiohead op Glastonbury staat dan wordt de kans wel zeer aannemelijk dat ze ook op PP staan. Is maar een willekeurig voorbeeld…..
Ik begin alsmaar meer te geloven PP Paul McCartney gaat aankondigen en dat daarna nog meer tourdata voor hem gaan volgen in Europa.

Qua Paul McCartney...hij is erg relevant geweest mbt de popmuziek...Beatles, Wings etc...Maar ik zou er geen fuck aan vinden als ie komt.....Het is niet mijn ding
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Het eigenaardige vind ik ook wel dat men wil wachten met het bekend maken van de laatste headliner tot de persconferentie. Nu snap ik dat in zover dat je op zo’n dag ook nog een klapper bekend wil maken en niet alleen de minder bekendere namen. Langs de andere kant, waarom zou je wachten als de headliner toch al vast ligt en je nu het risico loopt dat eea uitlekt.
Zou PP de exclusiviteit hebben om als eerste met iets te komen waarna alle andere data voor die headliner gaan komen? Ik bedoel als over 2 weken plotseling duidelijk wordt dat bv Radiohead op Glastonbury staat dan wordt de kans wel zeer aannemelijk dat ze ook op PP staan. Is maar een willekeurig voorbeeld…..
Ik begin alsmaar meer te geloven PP Paul McCartney gaat aankondigen en dat daarna nog meer tourdata voor hem gaan volgen in Europa.

Dit is gewoon de manier waarop Pinkpop het al jaren doet. Vrijwel iedereen vindt dat ze er van af moeten stappen en gewoon gelijk tickets in de verkoop. Maar Pinkpop gaat gewoon lekker door met z'n persconferentie in de Paradiso.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Dat kan ik wel volgen, heeft natuurlijk alles te maken met smaak. Alleen denk ik dat je met bv een McCartney of Springsteen en dan kijken naar de 2 andere headliners de kaartverkoop gaat als een trein en PP redelijk snel uitverkocht zal zijn, dag en combi..
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dat kan ik wel volgen, heeft natuurlijk alles te maken met smaak. Alleen denk ik dat je met bv een McCartney of Springsteen en dan kijken naar de 2 andere headliners de kaartverkoop gaat als een trein en PP redelijk snel uitverkocht zal zijn, dag en combi..

Mee eens
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
VANT, lijkt me wel een te verwachte Nederlandse naam uitgaande van de enthousiaste 3FM-dj's.... ?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Kan, maar gaan op BKA staan waarschijnlijk, ze vallen namelijk onder FK Skorpio, net als Honne en Blossoms, wat ook tamelijk veel gedraaid wordt op 3FM.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
DennisvdBr wrote:
VANT, lijkt me wel een te verwachte Nederlandse naam uitgaande van de enthousiaste 3FM-dj’s…. ?


Ze komen eigenlijk uit Engeland!
simple-smile.png
Dan heb ik me vergist...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Line up New Orléans Jazz Fest is bekend: Oa Pearl Jam Stevie Wonder RHCP Neil Young Paul Simon.

http://9xzxv1eo7572295fo1ebb5x1.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2016/01/nojhf-16-1200.jpg

http://www.nojazzfest.com/

 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.349
926
Pearl Jam op Bonnarroo, officieel nu. Daarna pas weer 5 augustus optreden in USA. Dus wel ruimte voor Europese zomerfestivals, maar niet voor Pinkpop.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Zou pinkpop miet evengoed kunnen of is dat wishful thinking van mijn kant? Ze hebben voor bonnaroo 9 juni als datum staan, en pinkpop zoekt/mist nog een headliner voor de 12e. Het is 3 dagen later, mijns inziens zou het moeten kunnen als bv hun 2e podium/gear etc. al na het een-na-laatste optreden richting Europa vliegt. Wat denken jullie? Mij lijkt er trouwens, zoals al vermeldt, inderdaad een festivalzomer in te zitten voor Pearl Jam gezien het eerste optreden back in de US pas 5 augustus is.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.349
926
Zou pinkpop miet evengoed kunnen of is dat wishful thinking van mijn kant? Ze hebben voor bonnaroo 9 juni als datum staan, en pinkpop zoekt/mist nog een headliner voor de 12e. Het is 3 dagen later, mijns inziens zou het moeten kunnen als bv hun 2e podium/gear etc. al na het een-na-laatste optreden richting Europa vliegt. Wat denken jullie? Mij lijkt er trouwens, zoals al vermeldt, inderdaad een festivalzomer in te zitten voor Pearl Jam gezien het eerste optreden back in de US pas 5 augustus is.

PJ zegt op hun site: definitieve datum Bonnarroo volgt nog. Plus Jan Smeets heeft al gezegd dat PJ niet komt. Zet het maar uit je hoofd :)
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Excuus, dat feitje van Jan had ik wel al gehoord maar was me alweer ontschoten. Ik hoopte er net als jullie op dat ze kwamen, zal er vast mee te maken hebben gehad. Dat hun bonnaroo datum nog niet vaststaat heb ik gemist op de site, maar die is momenteel erg druk bezocht volgens mij, erg langzaam momenteel.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken