Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vond de Teddy van vorig jaar toch fijner. Kon je tenminste iets van het optreden zien als je niet in de tent stond. Enige voordeel is dat licht etc. beter tot zijn recht komen. Daarnaast vind ik 'm ook spuuglelijk...
Ik vond de Teddy van vorig jaar toch fijner. Kon je tenminste iets van het optreden zien als je niet in de tent stond. Enige voordeel is dat licht etc. beter tot zijn recht komen. Daarnaast vind ik 'm ook spuuglelijk...
Ik vond dat blauw van vorig jaar wel echt mooi. Op zich is er niet heel veel mis met de tent zelf, maar die kleur....
Ik vind aan de voorkant wel mooi. Ik vond dit vorig jaar bij de Fuzzy ook een mooie toevoeging.
Hier begrijp ik echt niks van. Dat ging (los van de sfeer) toch heel goed vorig jaar. Het was hartstikke druk in dat mega ding. Zo druk dat ik vaak zo ver buiten de tent stond dat ik er weinig van kon horen. En het was ook niet zo dat de rabbit radio uitpuilde in de Fuzzy.
Vreenme keuze.
Hier begrijp ik echt niks van. Dat ging (los van de sfeer) toch heel goed vorig jaar. Het was hartstikke druk in dat mega ding. Zo druk dat ik vaak zo ver buiten de tent stond dat ik er weinig van kon horen. En het was ook niet zo dat de rabbit radio uitpuilde in de Fuzzy.
Vreenme keuze.
Ja het stond ramvol, dus ben echt benieuwd hoe ze dat voor zich zien snachts. Het was nou ook niet dat er zeeën van ruimte was in de Rex s'nachts (okay in de Croque wel op zaterdag maar die hoek was lastig te vinden)
Veld tussen rood en groen blijft ongebruikt. Conflict met die boer nog niet opgelost ;-)
Verder blijft Teddy <> Hottot echt een eind lopen (Aplha Bravo vibes)