Pinkpop 2015

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Hmm Coldplay en Kasabian mogen van mij komen, The Gaslight Anthem zou wel wat snel zijn. The Black Keys hebben ook een nieuw album dus ik neem aan dat die volgend jaar ook wel wat festivals doen. Ook een George Ezra met zijn nieuwe album zie ik wel komen, maargoed, is nog allemaal heeeeeel ver weg!
 

KolonelRangpang

Playlistbediener
23 jan 2014
37
0
Zaterdag: The Who (bestaat 50 jaar)

Zondag: Foo Fighters (nieuw album)

Maandag: Pearl Jam (omdat het nu toch ECHT wel weer eens mag!)

 

KolonelRangpang

Playlistbediener
23 jan 2014
37
0
Laat hier ook maar wat van komen:p
Headliners: Neil Young, RHCP, Paul McCartney
Dagvulling o.a.
- Florence & The Machine
- The Black Keys
- Kasabian
- Jack White
- Dropkick Murphys
- Gary Clark Jr.
- Vampire Weekend
- Glen Hansard
- Beck
- Fink
- dEUS
- Darkside
- Thomas Azier
- Hozier
- George Ezra
- Intergalactic Lovers
- Jett Rebel
- DeWolff
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Ik vind het nou eindelijk wel weer eens tijd voor Muse, dat is op het moment ongeveer de grootste nog nieuwe albums makende act die je kunt hebben. Maar de kans bestaat ook wel, aangezien ze volgend jaar een nieuw album uit zouden hebben, en ze na een album meestal eerst een festivaltour doen.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
<div class="d4p-bbt-quote-title">Sjoerd wrote:</div>
The Gaslight Anthem zou wel wat snel zijn

Hoezo?
Ze brengen dit jaar een nieuwe album uit, wat is er dan snel aan als ze volgend jaar festivals doen?

Ik bedoelde meer in de zin dat ze in 2013 nog zijn geweest, het kan natuurlijk wel, leuk bandje ook.
 

Dennis

Playlistbediener
1 apr 2014
12
0
Maroon 5 heeft ook nieuw album in september. Doen niet heel veel festivals, maar het kan. Zekers zo groot als The Killers.
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
I'm back ;)
Aangezien ik erg teleurgesteld was dat ik geen weekendkaart heb kunnen krijgen, heb ik niet meer gereageerd sinds deze gebeurtenis :-|
Ik ben toch nog de zondag (en graspop en fortarock) gegaan, vooral omdat ik benieuwd was hoe Limp Bizkit het deed, en dat was behoorlijk! Zie ze komend jaar (met nieuw album op zak) direct als een van de kanshebbers (twee keer achter elkaar gaat tegenwoordig makkelijk), deze keer natuurlijk op main, waar ze horen ;)
Mijn eerste gok:
Vrijdag: PEARL JAM en MUMFORD & SONS
Zaterdag: SNOW PATROL en PLACEBO
Zondag: FOO FIGHTERS en VOLBEAT
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ik ben er niet zo zeker van dat Placebo volgend jaar festivals doet. Daarnaast lijkt Placebo mij groter dan Snow Patrol dus zou dat omgedraaid moeten zijn en zijn mumford and sons toch hopelijk wel veel te klein om subheadliner te zijn.

Overigens snap ik niet waarom je een band liever op main hebt, ik ga veel liever naar 3FM of de Tent hahaha. Main is zo enorm groot, zie je geen fuck van als je niet minstens een kwartier eerder klaar gaat staan.
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
Ik ben er niet zo zeker van dat Placebo volgend jaar festivals doet. Daarnaast lijkt Placebo mij groter dan Snow Patrol dus zou dat omgedraaid moeten zijn en zijn mumford and sons toch hopelijk wel veel te klein om subheadliner te zijn.

Overigens snap ik niet waarom je een band liever op main hebt, ik ga veel liever naar 3FM of de Tent hahaha. Main is zo enorm groot, zie je geen fuck van als je niet minstens een kwartier eerder klaar gaat staan.

Het was te druk voor een goede moshpit, op main is meer plaats ;)
 

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
Ik ben er niet zo zeker van dat Placebo volgend jaar festivals doet. Daarnaast lijkt Placebo mij groter dan Snow Patrol dus zou dat omgedraaid moeten zijn en zijn mumford and sons toch hopelijk wel veel te klein om subheadliner te zijn.

Overigens snap ik niet waarom je een band liever op main hebt, ik ga veel liever naar 3FM of de Tent hahaha. Main is zo enorm groot, zie je geen fuck van als je niet minstens een kwartier eerder klaar gaat staan.

Snow Patrol heeft Pinkpop al eerder geheadlined, dus die gaan denk ik nu geen spot omlaag. Mumford & Sons is ook al eerder subheadliner geweest, voor Bruce Springsteen in 2012.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Placebo heeft ook al eerder geheadlined, maar goed dan zijn dat twee bands die eerder gaan headlinen dan subben. Als ze Mumford and Sons laten subben mogen ze toch wel een verdomd goede 3FM-headliner wegzetten anders verveel ik me kapot.
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
Ik zie bands zoals Papa Roach , Three Days Grace, Skillet en Simple Plan toch nog wel komen
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Laat Placebo maar wegblijven, concert gezien op de livestream van Rock Werchter, en mijn god wat was dat slecht zeg!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Laat Placebo maar wegblijven, concert gezien op de livestream van Rock Werchter, en mijn god wat was dat slecht zeg!

Doe normaal man, bands hebben ook wel eens een mindere dag. Placebo is een fantastische liveband, maar had op Werchter gewoon een minder optreden. Molko was totaal niet zichzelf op het podium en dat heeft vast een reden. Zo zie je maar dat een band valt of staat met het gezicht van de band, wat vaak de zanger is (zo ook bij Placebo). Het overkwam Muse dit jaar ook op Coachella; Muse is normaal een van de beste livebands in de wereld, maar gaf dit jaar op Coachella ook een waardeloos optreden.
 

KolonelRangpang

Playlistbediener
23 jan 2014
37
0
als AC/DC, Prince & Paul McCartney stevige geruchten zijn voor Glastonbury dan begin ik toch ook wel te hopen op minstens 1 van deze geweldenaren!
 

arjan

Playlistbediener
1 feb 2014
18
0
als AC/DC, Prince & Paul McCartney stevige geruchten zijn voor Glastonbury dan begin ik toch ook wel te hopen op minstens 1 van deze geweldenaren!

AC/DC zou mooi zijn maar ik weet niet of ze naar pinkpop komen misschien dat ze weer naar de arena gaan en volgensmij doen ze nauwelijks festivals.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Goh, dat zou voor Pinkpop 2015 ook een aardige afsluiter zijn, via Facebook:
Pink Floyd, 12 uur geleden
Pink Floyd can confirm that they are releasing a new album "The Endless River" in October 2014. It is an album of mainly ambient and instrumental music based on the 1993/4 Division Bell sessions which feature David Gilmour, Nick Mason and Richard Wright. The album is produced by David Gilmour with Phil Manzanera, Youth and recording engineer Andy Jackson. Work is still in progress, but more details to come at the end of the Summer.
Maar, zeker niet meest voor de hand liggend dit moment.
 

LucR

Campingartiest
10 nov 2013
67
0
Linkin Park? Net een nieuw album uit, maar 7 november in de Ziggo Dome. Maakt dat de kansen juist groter of kleiner?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken