Pinkpop 2015

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
<div class="d4p-bbt-quote-title">jeremy1407 wrote:</div>
Facking pharrel als afsluiter pfff zo’n domper dit, hoe gaat hij 2,5 uur 65000 mensen plat spelen?

Niet. Die laatste dag is nu ineens ook niet meer om aan te gluren.

Main Stage:

13:45 – 14:30
FRANK TURNER AND THE SLEEPING SOULS

15:30 – 16:30
Triggerfinger

17:30 – 18:30
ONEREPUBLIC

19:30 – 20:30
DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG

21:30 – 23:00
PHARRELL WILLIAMS

Ik had om fucking 14:30 al naar huis gekunt. Rise Against en Placebo wil ik niet eens zien tussen het lamme Pinkpop-publiek, dat na deze afzegging nog stukken lammer zal zijn. Sorry waarde Festileakers daar
icon_wink.gif

Hahah wat een drama. Ze hadden toch veel beter Placebo kunnen laten headlinen, dat ligt als vervanging veel dichter bij de Foo's. Het past wel bij de dramatisch slechte editie die PP15 is.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ticketswap stroomt ook gelijk vol met kaarten. Ben benieuwd voor welk bedrag je uiteindelijk nog heen kan.
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Wow! Heel zuur voor alle mensen daar zeg, jezus... Dan maar hopen op nog een 2e ziggo show of mogen we ze al voor volgend jaar opschrijven?
 

Rutger

Randprogramma
27 mei 2014
103
0
http://www.l1.nl/nieuws/289294-jan-smeets-op-l1-festivalradio-foo-fighters-volgend-jaar-headliner

Volgens L1 zijn ze volgend jaar headliner, als ze dan nog RHCP, Pearl Jam of iets dergelijks erbij strikken heb je toch een mooi aantal namen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Inderdaad, hebben ook op Pukkelpop woord gehouden. Zou inderdaad dus een headliner volgend jaar worden, als het goed is ;)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Kiss was niet zo Jan zijn smaak, dus dan maar Triggerfinger. Mag ik zeggen dat Smeets een klootzak is? Ik denk dat het overgrote deel van het Pinkpoppubliek liever Kiss had gezien, ik vind het een nare streek als ze Kiss echt konden krijgen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Kiss was niet zo Jan zijn smaak, dus dan maar Triggerfinger. Mag ik zeggen dat Smeets een klootzak is? Ik denk dat het overgrote deel van het Pinkpoppubliek liever Kiss had gezien, ik vind het een nare streek als ze Kiss echt konden krijgen.

Als ze Kiss echt konden krijgen inderdaad, dan is hierover nog niet het laatste woord geschreven ben ik bang. Dat was wel een fantastische vervanger geweest.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Kiss was niet zo Jan zijn smaak, dus dan maar Triggerfinger. Mag ik zeggen dat Smeets een klootzak is? Ik denk dat het overgrote deel van het Pinkpoppubliek liever Kiss had gezien, ik vind het een nare streek als ze Kiss echt konden krijgen.

Helemaal mee eens. Het is echt tijd om die man te vervangen. Is me vandaag maar weer eens duidelijk geworden.
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Hoe had KISS trouwens kunnen headlinen op Pinkpop, als ze morgenavond Download Festival headlinen?
Waarschijnlijk reageerde Jan gewoon op de naam KISS, dat het niet zijn smaak is.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Hoe had KISS trouwens kunnen headlinen op Pinkpop, als ze morgenavond Download Festival headlinen?
Waarschijnlijk reageerde Jan gewoon op de naam KISS, dat het niet zijn smaak is.

Ze staan inderdaad morgen te headlinen op Download :p
haha, altijd leuk als je niet alles gecheckt hebt
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Hoe had KISS trouwens kunnen headlinen op Pinkpop, als ze morgenavond Download Festival headlinen?
Waarschijnlijk reageerde Jan gewoon op de naam KISS, dat het niet zijn smaak is.

Ik zie het inderdaad. Maar als ik dit slappe interview zie http://limburg.bbvms.com/view/website/2455227.html kan ik hem echt niet serieus nemen. Met een grote grijns op z'n kop vertellen dat ze álles geprobeerd hebben en vervolgens met Triggerfinger aan komen kakken, ik geloof niet dat dat het maximaal haalbare was, sorry. En als Jan zegt dat ze KISS konden krijgen, want zo heeft hij het wel gezegd, en nietw eet dat ze morgen in Engeland spelen geloof ik er nog minder van.

Stuur die vent toch eens de laan uit. Ik vind dit eigenlijk nog belachelijker dan het Krezip scenario als ik eerlijk ben. Toen de Foo Fighters afzeiden stond dit plan al gewoon in de steigers, MOJO heeft het geld toch al binnen.
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Ik heb trouwens vorig jaar ergens een (volgens mij Duits) interview gelezen, dat er festivalorganisatoren zijn die 'backup' artiesten regelen. Dan betalen ze artiesten om bepaalde data vrij te houden. Iemand die hier iets vanaf weet? Lijkt me dan nog steeds lastig als er echt een dag van te voren iets gebeurt.. En gewoon heel duur om te doen.

Morgen toch op gewoon op naar Landgraaf, gingen eigenlijk voor de Foo Fighters, maar ook zonder FF is een dagje Pinkpop leuk :mrgreen:
(Al hadden we achteraf gezien beter een kaartje voor de Donderdag van Werchter kunnen kopen, ook al zouden de FF wel komen)

Foo Fighters dan maar volgend jaar op PP16 zien en komende november in de Ziggo Dome.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
En trouwens, wat een gelul over die refund. Genoeg festivals die dat doen, mijn pa kreeg tijdens Pukkelpop 2013 ook zijn geld terug toen Neil Young niet kwam. Dat hele interview barst van het gelul, Jan komt ook verschrikkelijk achterbaks over. Ik ben er gelukkig niet, en had ook geen dagkaart, als ik het had gehad had ik Pinkpop zeker geboycot. Dit kunnen ze simpelweg niet maken.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
421
115
En weer krijgt jan er van langs!! Jan heeft niet zoveel in te brengen denk eens aan mojo! Ik ben jan fan vind het altijd prachtig te horen dat ik me goed moet insmeren enz. Is voor mij weer een teken van jah ik ben er weer :D
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
En weer krijgt jan er van langs!! Jan heeft niet zoveel in te brengen denk eens aan mojo! Ik ben jan fan vind het altijd prachtig te horen dat ik me goed moet insmeren enz. Is voor mij weer een teken van jah ik ben er weer
icon_biggrin.gif

Ieder zo z'n ding...
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.470
1.623
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Kiss was niet zo Jan zijn smaak, dus dan maar Triggerfinger. Mag ik zeggen dat Smeets een klootzak is? Ik denk dat het overgrote deel van het Pinkpoppubliek liever Kiss had gezien, ik vind het een nare streek als ze Kiss echt konden krijgen.

Helemaal mee eens. Het is echt tijd om die man te vervangen. Is me vandaag maar weer eens duidelijk geworden.
Als Kiss echt mogelijk was geweest waren ze gekomen als Mojo het zag zitten, dat kan Smeets in zijn rol als uithangbord van Pinkpop niet in zijn eentje blokkeren. Geloof ook niet dat het boeken van een Kiss een groot succes was geworden op een festival waarvan de programmering een dwarsdoorsnede van de bands is die 3FM draait.
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Ik vindt dat echt onzin, mensen die hun geld terug willen. Het is een festival geen concert. Het is nu net spijtig dat de headliner wegvalt maar dat is het risico van een festival
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
En niet te vergeten de fucking jeugd van tegenwoordig als sub. Man man man wat een festivalorganisatie is dit zeg. Ik zal hier slechts nog naar toe gaan wanneer de line up wel heel goed moet zijn, want al mijn sympathie zijn ze kwijt. Maargoed ik zeg dit nu in mijn woede, ik kan maar beter mn mond maar even houden
icon_mad.gif

Tja wat moet je dan als festivalorganisatie op het allerlaatste moment? Een enigszins vergelijkbare naam vind je echt niet zo maar.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik vindt dat echt onzin, mensen die hun geld terug willen. Het is een festival geen concert. Het is nu net spijtig dat de headliner wegvalt maar dat is het risico van een festival

Niet mee eens. Reken er maar op dat er +/- 20.000 mensen een kaartje voor de Foo's kopen, dat zijn gewoon grote aantallen. Als Pinkpop het net als Pukkelpop in 2013 had gedaan, had ik (en velen anderen) veel meer respect voor ze gehad dan nu. Money, money, money.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken