Pinkpop 2015

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.470
1.623
Heb net Faith No More op Youtube teruggekeken en dat zag er heel goed uit, hoop echt dat ik nog eens een zaalshow van hun mag meemaken.

Ben benieuwd naar het nieuws van drie uur of Foo Fighters morgen gaan spelen, zie Grohl sowieso de tour voortzetten maar misschien dat Pinkpop als enige show wordt afgezegd.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ergens vind ik dit ook wel weer typisch Pinkpop ongeluk, zou wel lachen zijn als Placebo alweer last-minute headliner word doordat de headliner afzegt. In dat geval mag Krezip ook niet ontbreken op de zondag.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Om 17u komt Smeets op het hoofdpodium vertellen wat er precies gebeurt met het FF-optreden morgen.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Als het waar is dat Pharrell headliner wordt en Triggerfinger op diens plek gaat staan zou dat in mijn ogen echt het lachertje zijn de festivalindustrie, en voor mij persoonlijk de grootste domper ooit. Zoiets kunnen ze gewoon niet maken. Als het kan, zal ik mn kaart dan nog verkopen. Dat zal alleen niet gaan waarschijnlijk. Ik zal nog maar even 20 minuten in spanning afwachten..
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Als het waar is dat Pharrell headliner wordt en Triggerfinger op diens plek gaat staan zou dat in mijn ogen echt het lachertje zijn de festivalindustrie, en voor mij persoonlijk de grootste domper ooit. Zoiets kunnen ze gewoon niet maken. Als het kan, zal ik mn kaart dan nog verkopen. Dat zal alleen niet gaan waarschijnlijk. Ik zal nog maar even 20 minuten in spanning afwachten..

Wat moeten ze dan? Als FF afzeggen kun je niet in twee dagen tijd een nieuwe act vinden, dat kan zelfs een festival als Glastonbury of Coachella niet. Er gaat wel wat planning aan vooraf voordat je een headliner act op een podium krijgt, zelfs al kunnen de bandleden moet al hun attributen, instrumenten en andere apparatuur nog vervoerd worden. Een kleinere act heeft dit probleem veel minder en kan dus makkelijker op korte termijn op een festival spelen.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Festileaks op twitter: Pinkpop had een 'grote band' op het oog, maar die bleek op vakantie. Smeets wil de naam niet noemen. Het wordt niet Kiss: "niet mijn muziek"
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Smeets wil de naam niet noemen. Het wordt niet Kiss: “niet mijn muziek”

Goeie reden.

Ook leuk om te weten dat Sheppard, Kensington en Avicii wel ‘zijn muziek’ zijn. Doei Jan.

Precies ook wat ik dacht. Hypocriet als de pest die Jan, alsof hij uberhaupt nog iets te zeggen heeft over de line-up. En wanneer er last minute een headliner afvalt heeft Jan helemaal niks meer te melden natuurlijk.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Ik ben geen dokter ofzo maar als ik beetje google zijn er twee opties. De eerste is dat de breuk recht wordt gezet door aan het been te trekken en vervolgens in gips. Zal geen loopgips zijn en Dave zit dan het hele concert op z'n stoel (als hij met gips wil spelen) Tweede optie is dat hij geopereerd wordt, dan zal hij wel niet op PP spelen omdat hij dan in het ziekenhuis ligt. Met een operatie zetten ze een plaat ofzo tegen de breuk en kan hij al redelijk snel weer op lopen.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik ben geen dokter ofzo maar als ik beetje google zijn er twee opties. De eerste is dat de breuk recht wordt gezet door aan het been te trekken en vervolgens in gips. Zal geen loopgips zijn en Dave zit dan het hele concert op z’n stoel (als hij met gips wil spelen) Tweede optie is dat hij geopereerd wordt, dan zal hij wel niet op PP spelen omdat hij dan in het ziekenhuis ligt. Met een operatie zetten ze een plaat ofzo tegen de breuk en kan hij al redelijk snel weer op lopen.

Dan klinkt die tweede oplossing toch als een betere, zeker voor een enthousiaste frontman als Grohl.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Dan klinkt die tweede oplossing toch als een betere, zeker voor een enthousiaste frontman als Grohl.

Lijkt mij ook ja, toevallig iemand hier met wat medische kennis die er een zinnig woord over kan zeggen? :)
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Facking pharrel als afsluiter pfff zo’n domper dit, hoe gaat hij 2,5 uur 65000 mensen plat spelen?

Pharrell zal korter optreden dan the Foo Fighters. Daarbij is het een mooi moment om zijn NERD materiaal boven water te halen, dat neigt nog weleens naar rock! En hij kan echt wel entertainen, anders verkoop je geen Ziggo Dome uit. Jaren geleden een optreden van NERD in de HMH gezien, en dat was geniaal. Wel balen natuurlijk, want niks is zo goed als de Foo's. Een vervanger op zon korte termijn is bij voorbaat al minder.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
En niet te vergeten de fucking jeugd van tegenwoordig als sub. Man man man wat een festivalorganisatie is dit zeg. Ik zal hier slechts nog naar toe gaan wanneer de line up wel heel goed moet zijn, want al mijn sympathie zijn ze kwijt. Maargoed ik zeg dit nu in mijn woede, ik kan maar beter mn mond maar even houden :-x
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Facking pharrel als afsluiter pfff zo’n domper dit, hoe gaat hij 2,5 uur 65000 mensen plat spelen?

Niet. Die laatste dag is nu ineens ook niet meer om aan te gluren.

Main Stage:


13:45 - 14:30
FRANK TURNER AND THE SLEEPING SOULS

15:30 - 16:30
Triggerfinger

17:30 - 18:30
ONEREPUBLIC

19:30 - 20:30
DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG

21:30 - 23:00
PHARRELL WILLIAMS

Ik had om fucking 14:30 al naar huis gekunt. Rise Against en Placebo wil ik niet eens zien tussen het lamme Pinkpop-publiek, dat na deze afzegging nog stukken lammer zal zijn. Sorry waarde Festileakers daar ;)
 

PP

Nieuw lid
13 jun 2015
4
0
Wat een aanfluiting idd. Maar aan de andere kant is er zo kort niet erg veel te regelen.

Heb vanmiddag van een zéér betrouwbare bron vernomen dat er een deal is met Paul McCartney voor Pinkpop 2016.
 

jeremy1407

Playlistbediener
2 dec 2013
28
0
Ben 17 jaar en dit is mijn 5e keer pinkpop, maar heb het nooit zo n drama gezien. jeugd van tegenwoordig en pharrel wel leuk maar niet om af te sluiten op pinkpop
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken