Pinkpop 2014

elo

Headliner
3 dec 2013
5.602
4.712
Avicii :?:

Welke kant gaat t op .. Mij zul je niet snel zien als zoiets Pinkpop afsluit, trekt sowieso totaal ander volk. Het is niet erg om wat meer dance te programmeren, maar boek dan goede acts (trentemoller bijvoorbeeld).

Het festival moet toch gedomineerd blijven door Rock/Indie
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik ben ook wel benieuwd hoe ze dat ik gedachten hadden. Lijkt me niet dat ze avicii laten afsluiten maar meer net zoals werchter een dance afsluiter. Maar om dat nog na de headliner te zetten lijkt mij ook gek aangezien het maar tot 11 uur door gaat. En overlap lijkt me ook niet mogelijk gezien de podia.
Of je moet de headliner al om ~7 uur laten spelen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Vind het ook een vreemde keuze, zeker nadat het halverwege de 00's inzakte met Pinkpop na 1000x Faithless...
Duidedelijk wat Trommelen aangeeft, met de inbreng vanaf 2005. Duidelijke stijgende lijn vanaf editie 2006, met zelfs Springsteen en Stones en bijna Macca. Dikke vette onverwachte afsluiters als Rammstein of Metallica en een klapper met Coldplay. Nou, misschien ben ik niet de juiste persoon om op dance-acts een ongezouten mening te geven, maar mijn mening is niet te grote dance-acts neerzetten als afsluiter. Daar zijn duidelijk andere festivals voor, kleinere dance-acts kunnen makkelijk en goed tot hun recht in de tent (daar zijn er nu zelfs 2 van)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Goeie Morgen....
Pinkpop-kriebels, phoe... (nog 2 weekjes)
Zag vanmorgen de eerste vrachtwagens van Boels met de schakelunits richting Megaland rijden.
Binnenkort maar een wandelingetje rondom maken om een kijkje naar de opbouw te doen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Als ze met Avicci oid komen dan zal ik er zeker niet bij zijn (of de rest van de line-up moet wel heel geweldig zijn). Ik snap persoonlijk nog steeds niet wat de noodzaak is om dance-acts te boeken. Er zijn al zat dance-festivals. Natuurlijk komen er dan weer commentaren dat er mensen zijn die het allebei willen zien. Dat zal inderdaad wel, maar je ziet toch ook geen dance-festival met rockbandjes komen? Waarom moeten de rock-festivals dan wel met dance-acts komen? Houd het lekker gescheiden als mensen het allebei willen zien gaan ze maar naar 2 verschillende festivals. Goed, dat is dus mijn mening.
 

Brian-tukker

Campingartiest
9 apr 2014
82
0
Zoals het op pinkpop met dance acts nu gaat is het prima. Rudimental en John Newman (dat is toch dance ? :p) staan mooi in de tent of op 3fm stage op tijden dat ik ze goed kan ontwijken. Prima dus :).
Ik zou er niet aan moeten denken om Avicci als headliner/ mainstage afsluiter te hebben. Stel je voor dat een headliner ala Pearl Jam dan om 19:00 moet beginnen 8-O .
Nee, dank
 

Brian-tukker

Campingartiest
9 apr 2014
82
0
Er zijn nog een paar dingen die ik mis. Weet iemand iets over 3 on stage? Die groene zeecontainer waar artiesten acoustisch wel eens optreden. En wanneer wordt er iets over de camping entertainment bekend gemaakt? En de plattegrond op de app?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Er zijn nog een paar dingen die ik mis. Weet iemand iets over 3 on stage? Die groene zeecontainer waar artiesten acoustisch wel eens optreden. En wanneer wordt er iets over de camping entertainment bekend gemaakt? En de plattegrond op de app?

Volgens de site "Ook dit jaar op Pinkpop is er voor de weekendbezoekers weer Campingtainment. Het programma volgt."
De rest is ook nog niet beschikbaar.
Die 3 on Stage container zal er vast en zeker weer zijn, de mediapartners willen ook wat hé.

En dit berichtje van Hi van vandaag:
Hi is ook dit jaar weer festival proof! Zo kun je bij de Hi Plug&Play stand jezelf én je mobieltje opladen. Win prijzen door mee te doen met de Hi Batterij Loterij. Wat dacht je bijvoorbeeld van een backstage tour of gadgets van Venour – het merk van Hi’s eigen Uriah.

Maar er is meer: de Hi Video Reporter app. Superhandige app waarmee je een report kunt maken van jouw festival ervaring. En als je dan toch bezig bent kijk ook even naar de challenges. Speciale uitdagingen waarmee je kans maakt op festivalkaarten of een GoPro camera.
http://www.pinkpop.nl/2014/hi-loves-morefestivals/
 

Dennis

Playlistbediener
1 apr 2014
12
0
Nog maar een poging. Kan iemand al een schatting maken wat de drank/voedsel prijzen dit jaar zullen zijn. Ik geloof dat muntjes 1,50 kosten?
 

Brian-tukker

Campingartiest
9 apr 2014
82
0
Nog maar een poging. Kan iemand al een schatting maken wat de drank/voedsel prijzen dit jaar zullen zijn. Ik geloof dat muntjes 1,50 kosten?

Consumptiebonnen kosten 2,50. Geen idee hoeveel bonnen een biertje of patat kost. Normaal gezien zou ik zeggen 1 bon, maar het is een festival dus misschien wel 2 (wat natuurlijk achterlijk duur is).
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
<div class="d4p-bbt-quote-title">Dennis wrote:</div>
Nog maar een poging. Kan iemand al een schatting maken wat de drank/voedsel prijzen dit jaar zullen zijn. Ik geloof dat muntjes 1,50 kosten?

Consumptiebonnen kosten 2,50. Geen idee hoeveel bonnen een biertje of patat kost. Normaal gezien zou ik zeggen 1 bon, maar het is een festival dus misschien wel 2 (wat natuurlijk achterlijk duur is).

gewoon bier meestal één, maar je bent aan inderdaad eten meestal meer kwijt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Bonnen zijn 10 euro per 4.
Drinken 1 bon, maar er zijn dacht ik uitzonderingen bij mixdingetjes. Pinkpop-frietje 1 bon en een bakje 2 bonnen. Snacks 1 bon en met broodje 2. Broodje gezond 2. Pizza slice 3. Dan zijn er nog heel wat dingen waar ik altijd van vergeet hoeveel bonnen ze kosten, zoals fruitcocktails, vegetarisch, oosters, oesterbar, Broodje-Unix, soep, visboer, enz enz...
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.358
934
Voorpret...

1969414_690917914306116_2445671860674616786_n.jpg
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.602
4.712
Het begint nu toch echt te kriebelen. De 3 mooiste dagen van het jaar !!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
hmmmm, 3mm regen en 20/21 graden en gevoelstemperatuur 17, is dat te doen... :wink:
http://www.weerplaza.nl/nederland/landgraaf/12285
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken