Pinkpop 2014

elo

Headliner
3 dec 2013
5.602
4.712
Heeft weinig nut om nu al t weer te checken dennis.. Is nog veel te lang (;
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.602
4.712
Da's lang om t weer te voorspellen, 2-3 dagen van tevoren is wel de max. waar je op kan vertrouwen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
...vanmorgen weer wat schakelunits van Boels voorbij zien rijden richting Megaland, nog maar een paar dagen...
Alvast een kijkje genomen naar de setlist van The Rolling Stones gisteren avond in Oslo.
Verrassingen imo o.a. All Down The Line, Worried About You, Emotional Rescue en geen Wild Horses en geen Paint It Black.
http://www.rollingstones.com/2014/05/26/14-on-fire-oslo/
 

gino gelati

Campingartiest
5 feb 2014
78
0
Verrassend idd.

Weten jullie of op camping B dat laatste stuk veld ook dit jaar weer open gaat?
Het gaat om dat stukje gras aan de wegkant ( tegenover mundo verde) . Dat gooien ze open als de rest van camping B vol is.... Staan daar ieder jaar, maar nu bekend is dat er minder campeerders zullen komen...ben ik er bang voor.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Verrassend idd.

Weten jullie of op camping B dat laatste stuk veld ook dit jaar weer open gaat?<br>
Het gaat om dat stukje gras aan de wegkant ( tegenover mundo verde) . Dat gooien ze open als de rest van camping B vol is…. Staan daar ieder jaar, maar nu bekend is dat er minder campeerders zullen komen…ben ik er bang voor…..

Ik heb het vermoeden dat dat ook open gaat, omdat ook camping D geschrapt is omdat er minder kampeerders zijn (maar er is ook een geruchtje dat die locatie niet wilde meewerken als camping, of dit correct is weet ik niet zeker, misschien iemand info?)
Daarbij denk ik dat de campings al 6 a 7 uur open kunnen gaan op zaterdag.
 

gino gelati

Campingartiest
5 feb 2014
78
0
Oke top. Moet een eindje rijden dus hoop m'n vaste plekje op camping B te kunnen bemachtigen.
Ideaal tegenover de parkeerplaats van mundo verde ( tip ) :lol:
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
tot nu toe ben ik alleen op zaterdagochtend aangekomen op de pinkpop campings. maar wat nou als er al een hele groep vrijdag staat? wat gaat er dan gebeuren?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
tot nu toe ben ik alleen op zaterdagochtend aangekomen op de pinkpop campings. maar wat nou als er al een hele groep vrijdag staat? wat gaat er dan gebeuren?

vol = vol
Zal bij camping A het eerste zijn (stap zeker niet uit de pendelbus bij die ingang na 12 uur, zal tevergeefs zijn).
Camping B kan langer duren, zijn jaren geweest dat er nog het hele weekend plek was.
(Tip, bij drukke jaren kan het seintje "zijn jullie nog niet open" al komen na 5 uur.)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
ja ok, maar het is echt pas zaterdagochtend dat de camping open gaat. niet dat ze in verband met de drukte de camping al vrijdagavond open gooien?

btw, eerste jaar dat ik naar Pinkpop ging is het mij dus gelukt om rond 12en nog een goed plekje op camping te vinden voor 3 tenten :D
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Ik kwam net deze actie tegen: http://www.platomania.eu/album/2401071/start-me-up-pink-vinyl-tshirt-l/rolling-stones
Roze vinyl single + t-shirt van the Rolling Stones dus. Ik neem aan dat deze ook op Pinkpop zelf verkocht gaat worden, gezien de releasedatum 7 juni is.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
He luitjes,

mijn stiefdochter heeft nog 2 hardcopy weekendkaartjes over. Als er nog iemand interesse heeft kun je me wel even een pb doen.

Groet Mario
 

Paulus

Nieuw lid
27 mei 2014
3
0
Elk jaar hetzelfde verhaal ongeveer. Camping A gaat rond 07.00 - 08.00 open. Je moet er wel rond die tijd zijn wil je een plekje kunnen bemachtigen. Camping B kan nog best wel een tijdje op zaterdag, zou niet veel na 12.00 proberen. Camping C altijd plaats. Ik ga zelf voor camping A. Dus dat wordt weer om 05.00 vertrekken. pffff
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Dat ziet er alvast goed uit over 1,5 week in Landgraaf.
10325645_523087517818003_2873815459926644941_n.jpg
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Weet iemand toevallig of er dit jaar weer de mogelijkheid is om je eigen naam te koppelen aan de kaart van iemand anders? Ik ben toch van plan om iets te gaan regelen, want ik wil dit niet missen. Vorig jaar heeft een vriend van mij zijn ticket verkocht aan een andere vriend, Ticketmaster kon toen de naam van de koper koppelen aan het ticket van de verkoper. Op die manier kon hij er toch in. Iemand die hier iets over weet, of een andere manier heeft om met een ticket met een andere naam binnen te komen? Jullie zouden me erg helpen!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.602
4.712
Het maakt niks uit op wie de kaart zn naam staat! Controleren ze nooit. Ik heb het vaker gedaan (;
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Dat zou niet uit moeten maken toch. Anders kan je nooit meerdere kaarten bestellen voor vrienden oid. (Tenzij je daarna nog per kaart gegevens moet invullen. Maar dat is bij pinkpop niet het geval dacht ik.)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
True, bedankt voor jullie reacties! Ik wil er gewoon graag zeker van zijn. Dan gaan we het er op wagen, hopelijk dus toch naar Pinkpop!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.602
4.712
Ik ken iemand die nog 1 zondag kaart en 1 maandg kaart verkoopt voor de normale prijs of misschien iets daaronder. Zou iemand interesse hebben hoor ik het wel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken