Paaspop 2020

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
Die vrijdag gaat druk worden voor mij.
Delain, Spoil Engine, Hatebreed, Parkway Drive, Our Hollow Our Home, No Turning Back. Allemaal heeeerlijk!
Die laatste 2 kan ik nog wel handelen als ik die moet missen, zolang de eerste 4 maar niet cashen, het liefst gewoon allemaal op de Phoenix
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
Ja ik wilde net opmerken dat die vrijdag ook wel ok is.

Naast de namen die jij noemt: Netsky, Royal republic, Michel De Hey B2B Benny Rodrigues en Sefa zou ik ook nog wel mee willen pakken.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Ik heb een combi gekocht. Ik was net in het Lowlands topic aan het lezen over dat het zo’n gevoel is om je even helemaal ergens anders te voelen en dat ervaar ik dus buiten Lowlands ook op Paaspop. Ik vind de aankleding die overal (tot aan de kassa’s aan toe) aanwezig echt ontzettend sterk. Ook het randprogramma en de hoeveelheid acts maken dat er altijd wat te beleven valt. Ik ben in een paar jaar tijd echt ontzettend van dit festival gaan houden. Ik heb dit jaar mijn kaartje voor eerst ook deels op de beleving gekocht en niet alleen op de geboekte namen (best wat van de grotere namen spreken me niet aan). De prijs van een early bird combi voor €133 is ook heel prettig en ze onderscheiden zich natuurlijk door het seizoen te openen. Ervaren jullie de aankleding en beleving van Paaspop ook als uitzonderlijk goed? Ben wel benieuwd of dat persoonlijk is namelijk.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik had ook de early bird willen kopen maar mijn man is nog niet overtuigd of hij mee wil..
 

Ingelke

Playlistbediener
20 nov 2014
42
7
Ik heb een combi gekocht. Ik was net in het Lowlands topic aan het lezen over dat het zo’n gevoel is om je even helemaal ergens anders te voelen en dat ervaar ik dus buiten Lowlands ook op Paaspop. Ik vind de aankleding die overal (tot aan de kassa’s aan toe) aanwezig echt ontzettend sterk. Ook het randprogramma en de hoeveelheid acts maken dat er altijd wat te beleven valt. Ik ben in een paar jaar tijd echt ontzettend van dit festival gaan houden. Ik heb dit jaar mijn kaartje voor eerst ook deels op de beleving gekocht en niet alleen op de geboekte namen (best wat van de grotere namen spreken me niet aan). De prijs van een early bird combi voor €133 is ook heel prettig en ze onderscheiden zich natuurlijk door het seizoen te openen. Ervaren jullie de aankleding en beleving van Paaspop ook als uitzonderlijk goed? Ben wel benieuwd of dat persoonlijk is namelijk.

Ik ervaar dit precies hetzelfde! Voor ons zelf reden genoeg om super early bird te kopen zonder ook maar iets van de lineup te kennen.
Lang niet alles van de lineup spreekt me aan zelfs. Maar er staat ook zoveel, altijd wat te zien of beleven. En zo zien we af en toe nog iets wat ik normaal nooit zou gaan kijken :)
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik heb nu de 2 dagen ticket gekocht. Vrijdag krijgen wij toch geen vrij.

Kom er dus net achter dat je naast een caravan ticket a 31 euro ook nog per persoon 2 camping kaarten moet kopen. Das dik 90 euro voor 1 overnachting ?

Misschien dat we dan vrijdag avond alvast installeren op de camping en daar overnachten ipv zaterdag arriveren.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Had ik nu maar early bird gekocht. Was veel voordeliger geweest.

Wat waren de prijzen voor de early bird? Lees super early 133 incl camping? En de gewone early?
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Oef 90 euro voor 1 overnachting is wel extreem ja. Ik had een gewone early bird zonder camping voor €133. Ik woon in buurt dus ik slaap thuis. Volgens mij was de gewone early bird met camping ergens rond de €155.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik ben nu dus 341 euro kwijt voor 2 dagen met camping en caravan. 170.50 p.p.
 

Ingelke

Playlistbediener
20 nov 2014
42
7
Had ik nu maar early bird gekocht. Was veel voordeliger geweest.

Wat waren de prijzen voor de early bird? Lees super early 133 incl camping? En de gewone early?

Ik heb € 139.75 betaald voor superearlybird voor het hele weekend incl. camping.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
Ik ben blij dat ik de Super Early Birds heb gehaald! Gelijk vorig jaar na Paaspop. Het blijft voor mij voor de ervaring alleen al een heerlijk festival. De acts die erbij zijn gekomen zijn alleen maar mooi!

Also, ik kom net terug van de show van Pendej0 in Sittard. Best een aanradertje. Het is eens wat anders dan de normale metalband met hun trompet, trombone en Spaanse teksten erbij! Het publiek moet er wel voor openstaan. Zonder een gezellig publiek is de band een beetje jammer. Aangezien je voor zo'n show echt actief publiek moet hebben!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
Ik zie nog geen officieel bericht, maar Festivalinfo plaatst:

Kraantje Pappie, Def Rhymz, Lee Towers, Tom Trago en Jonna Fraser zijn zojuist onthuld.

Ook 90'S NOW, Bang Bang Romeo, Bokassa, Bonxo & Serge V, Diquenza, Fitz And The Tantrums, Joshua J, Les Truttes, Quique, Rolf Sánchez & Latín Society Orchestra, Sensue, The Slow Readers Club, Smèrrig Diskjochies, SURPRISE ACT, This is LOVSKI en Swedish Death Candy zijn nieuw op de line-up.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Ik zie nog geen officieel bericht, maar Festivalinfo plaatst:

Kraantje Pappie, Def Rhymz, Lee Towers, Tom Trago en Jonna Fraser zijn zojuist onthuld.

Ook 90’S NOW, Bang Bang Romeo, Bokassa, Bonxo & Serge V, Diquenza, Fitz And The Tantrums, Joshua J, Les Truttes, Quique, Rolf Sánchez & Latín Society Orchestra, Sensue, The Slow Readers Club, Smèrrig Diskjochies, SURPRISE ACT, This is LOVSKI en Swedish Death Candy zijn nieuw op de line-up.
Zo, maar daar ben ik blij mee. Lee Towers, man! ...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
Indiaantje89 wrote:
Ik zie nog geen officieel bericht, maar Festivalinfo plaatst:

Kraantje Pappie, Def Rhymz, Lee Towers, Tom Trago en Jonna Fraser zijn zojuist onthuld.

Ook 90’S NOW, Bang Bang Romeo, Bokassa, Bonxo & Serge V, Diquenza, Fitz And The Tantrums, Joshua J, Les Truttes, Quique, Rolf Sánchez & Latín Society Orchestra, Sensue, The Slow Readers Club, Smèrrig Diskjochies, SURPRISE ACT, This is LOVSKI en Swedish Death Candy zijn nieuw op de line-up.

Zo, maar daar ben ik blij mee. Lee Towers, man! …
Met gouden microfoon.

Maar nee, gewoon weer een een kut lichting. Enkel Fitz And The Tantrums vind ik ok.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik vind het echt 1 van de zwakste line-ups van de afgelopen jaar voor Paaspop.
Uiteraard is er elk jaar wel meer van hetzelfde, maar zit dit jaar geen enkele uitschieter tussen.

Lamb of god , Fresku , Dub inc , parkway drive & Netsky zijn leuke acts. Maar dan houdt het wel op.

Sla lekker een jaartje over, hopelijk volgend jaar weer. Blijft een leuk festival.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
Ik vind het echt 1 van de zwakste line-ups van de afgelopen jaar voor Paaspop.
Uiteraard is er elk jaar wel meer van hetzelfde, maar zit dit jaar geen enkele uitschieter tussen.

Lamb of god , Fresku , Dub inc , parkway drive & Netsky zijn leuke acts. Maar dan houdt het wel op.

Sla lekker een jaartje over, hopelijk volgend jaar weer. Blijft een leuk festival.
Ik twijfel om een zaterdag kaartje te nemen. Afhankelijk van het blokkenschema misschien, al weet ik niet of ik nog zo lang kan wachten om een dag kaart te kopen. Tegen die tijd is wel weer leuk om het festivalseizoen te openen.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Had toch 1 a 2 grotere namen verwacht door de hints van dinsdag. Dat waren: Vers van de pers & matchma..
Dat heeft niets met deze acts te maken denk ik zo?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
Had toch 1 a 2 grotere namen verwacht door de hints van dinsdag. Dat waren: Vers van de pers & matchma..
Dat heeft niets met deze acts te maken denk ik zo?
Het is ook nog niet officieel bekend gemaakt volgens mij... dus misschien dat die iets afwijkt van dit lijstje?
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
rhcp wrote:
Had toch 1 a 2 grotere namen verwacht door de hints van dinsdag. Dat waren: Vers van de pers & matchma..
Dat heeft niets met deze acts te maken denk ik zo?

Het is ook nog niet officieel bekend gemaakt volgens mij… dus misschien dat die iets afwijkt van dit lijstje?

Om 11 uur was het lijstje bekend gemaakt. Misschien morgen de namen van de hints dan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken