Paaspop 2020

Indiaantje89 wrote:

rhcp wrote:
Had toch 1 a 2 grotere namen verwacht door de hints van dinsdag. Dat waren: Vers van de pers & matchma..
Dat heeft niets met deze acts te maken denk ik zo?

Het is ook nog niet officieel bekend gemaakt volgens mij… dus misschien dat die iets afwijkt van dit lijstje?

Om 11 uur was het lijstje bekend gemaakt. Misschien morgen de namen van de hints dan?
Ik zie het nu op de website staan ja. Fitz And The Tantrums ook op de zaterdag. Misschien leuk om even mee te nemen.

Ik vind het echt 1 van de zwakste line-ups van de afgelopen jaar voor Paaspop.
Uiteraard is er elk jaar wel meer van hetzelfde, maar zit dit jaar geen enkele uitschieter tussen.

Lamb of god , Fresku , Dub inc , parkway drive & Netsky zijn leuke acts. Maar dan houdt het wel op.

Sla lekker een jaartje over, hopelijk volgend jaar weer. Blijft een leuk festival.
Helemaal mee eens. Ik heb helaas al kaarten, maar ga ik die denk ik maar eens op swap zetten.

Wederom een saaie lichting. Enkel The Slow Readers Club vind ik een beetje leuk. Ben het er mee eens dat de lineup dit jaar vrij zoutloos is.

Het aftellen kan bijna beginnen. Weinig enthousiaste posts hier de laatste paar pagina's. Zijn er nog mensen die er wel zin in hebben? ?

Paaspop is altijd gezellig met veel bekenden (ik woon in de buurt). Maar de prijzen worden elk jaar duurder en ik vind het programma er niet beter op worden. Maar ik heb er wel zin in hoor.

Alte Kameraden,
Zet je schrap want HEINO is zojuist bevestigd om party te komen machen op Paaspop Zondag!?? De Duitse Schlagerzanger weet hoe die een feestje moet bouwen, en behoort tot één van de meest bekende Duitstalige zangers ever. Jij kent hem onder andere van ‘Rosaaaaaamuuuuundeee'!?

Alte Kameraden,
Zet je schrap want HEINO is zojuist bevestigd om party te komen machen op Paaspop Zondag!
1f525.svg
1f973.svg
De Duitse Schlagerzanger weet hoe die een feestje moet bouwen, en behoort tot één van de meest bekende Duitstalige zangers ever. Jij kent hem onder andere van ‘Rosaaaaaamuuuuundeee’!
1f3a4.svg
Is het al één april?

???? ?? ?? ?????!?
We stormen linea recta richting ??????????? (85% sold out). Dat vraagt om FEEST! Daarom, een nieuwe lading namen met o.a. de Zweedse psychedelische bluesy rockers Blues Pills en ?????? ??? ?? ?????? MEROL. Daarnaast komen de liefhebbers van decibellenparadijs The Warehouse aan hun trekken met bijvoorbeeld Afro Bros bekend van mega hit ?????????.

???? ??? ?? ?????
Aap uit de Mouw • Afro Bros • Akwasi & Band • Bare Jams • Blues Pills • Bullshit Bingo Royale met o.a. De Flamingo’s • Carlos Valdes • Chubby & The Gang • COMING FOUT met o.a. Pim Pam Pompen en Het Feestteam! • Dansado & de Feestneger • Enge Buren - Basta! (Afscheidstour) • Fab x Paans • Genta • House of Rock • Iguana Death Cult • Kruzo • MEROL • The Oneliners • Serious Boaters • Sjannies • The Stand Up Club • StarmanNL (David Bowie Tribute) • Team Rush Hour • Theo Lawrence • Tim Knol & Blue Grass Boogiemen • WK Schuifelen

Ik ga me die zaterdag prima vermaken. Hier zal het tussen gaan:

Ben Miller Band, Blues Pills, Fitz And The Tantrums, Fresku, Igorrr, NOX hosting: Dityphonics, Metrik, Wilkinson, Otto von Schirach, Paul Elstak, Paul Kalkbrenner, Paul Sinha, Sean Paul, Snelle, The Streets

Opnieuw een hele suffe worp...

Alleen Blues pills & Akwasi zijn nog enigszins intressant.

Ik hoopte eigenlijk op nog een worp leuke namen, helaas is alleen Iguana Death Cult boeiend. Van het vijfde jaar op rij dat ik ga is dit de slechtste lineup :(

Zal het corona virus nog enige invloed hebben op het festivalseizoen?

Voor alsnog ga ik er vanuit dat dit nog een paar weken aanhoud maar geen maanden meer. Dat kan ik mij niet voorstellen dat we bijvoorbeeld in augustus met Lowlands überhaupt nog met corona bezig zijn behalve als het bier is.

Voor de vroege festivals zoals Paaspop ik hoop dat het dan al voorbij is. Niet alleen voor paaspop maar ook voor m'n beleggingen ??

Ik had eigenlijk nog 1 'grote' naam verwacht voor de vrijdag/zondag. Er zullen nog 1 a 2 drops komen denk ik?

Waar baseren jullie op dat de laatste drops tegen vallen? Dat er geen grote namen tussen zitten? Of hebben jullie daadwerkelijk alle namen al beluisterd? Mij zegt het grootste deel van de namen namelijk niks, maar ik luister ook niet veel opkomende op kleinere acts dus dat kan ook aan mij liggen.

Ik vind het zelf jammer dat de "hardere" metal acts niet super verdeeld zijn.
Mijn vrijdag zal helemaal vol staan, terwijl mijn zaterdag heel rustig word tot nu toe.
Vrijdag: Parkway Drive, Hatebreed, Our Hollow Our Home, Spoil Engine, Delain, No Turning Back, Anno Domini (Ghost tribute)
En de zaterdag Igorrr, en een paar tribute bands. Beetje jammer van die verdeling in mijn ogen

Dat is niet handig idd. Ik heb zelf een nogal brede smaak dus bij mij gaan de dingen die ik wil zien op een dag sowieso alle kanten op qwa genre. Staan er dit jaar meer hardere metal namen of zijn ze groter dan anders? Ga je Lamb of God niet zien want die mist in je lijstje?

Waar baseren jullie op dat de laatste drops tegen vallen? Dat er geen grote namen tussen zitten? Of hebben jullie daadwerkelijk alle namen al beluisterd? Mij zegt het grootste deel van de namen namelijk niks, maar ik luister ook niet veel opkomende op kleinere acts dus dat kan ook aan mij liggen.

Nouja, je hoeft niet een gigantische muziekkenner te zijn om te weten dat dingen als Aap uit de mouw , Bullshit bingo , pim pam Pompen etc niks boeiends voor de lineup is.
En dan bedoel ik dat voornamelijk muzikaal gezien, want overal op Paaspop kan je genoeg feestjes Bouwen.
Ben niet voor niks bijna elk jaar wel te vinden op Paaspop. Maar dit jaar dus niet omdat ik er weinig echt boeiends tussen vind zitten.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread