Paaspop 2020

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik snap jullie allebei totaal niet. Jullie reageren beide een beetje verongelijkt…

Ik begrijp hem ook niet.

Maar goed, wat een prachtige dag voor quarantaine! Succes allemaal❤️

Misschien tot volgend jaar Paaspop? We zullen zien. Het was waarschijnlijk een prachtige zonnige editie geworden ??
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Jammer, maar was te verwachten. Denken jullie dat Paaspop mogelijk verschuift of zouden ze dit jaar volledig overslaan?
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
Nope, gewoon volgend jaar 2, 3 en 4 april. Ik heb er nu al zin in. Ze geven de optie om je ticket om te zetten of gels terug krijgen. Erg vervelend voor de organisatoren.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Het bericht van paaspop (en overheid) wat je natuurlijk al lang zag aankomen. Nog even langer wachten tot Paaspop. Maar ik ben er zeker weer bij op 2 3 en 4 april.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Helaas geen Paaspop dit jaar. Netjes dat ze geld terug geven of optie om je ticket om te laten zetten naar volgend jaar. Fijn dat ze vooralsnog de financiële klap aan lijken te kunnen en dit mooie kan blijven bestaan.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ze zijn inderdaad weer erg actief, ze zijn ook opzoek naar 3 stagiaires. Hoop dat het gewoon door kan gaan maar betwijfel het zeer. We staan in April nog niet te feesten met duizenden man helaas.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Hoop ook dat het door kan gaan maar vrees dat het vroeg in het seizoen zitten echt een nadeel is nu. Tenzij de blaastesten nog dusdanig verbeteren dat dat een optie gaat worden. Maar genoeg mensen ingeënt hebben in april lijkt me erg onhaalbaar.
 

douwe

Nieuw lid
30 nov 2020
3
0
Lieve Paaspop gangers,

Voor een schoolopdracht voor InHolland ben ik met mijn groepje de merkwaarden van Paaspop aan het onderzoeken.

Het zou geweldig zijn als ik vijf minuutjes van je tijd kan krijgen voor het invullen van een enquete in de onderstaande link:
https://www.thesistoolspro.com/survey/z42ym5fbcf1604e6cc

Bij voorbaat dank!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken