Paaspop 2020

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
298
165
Ik hoop dat we morgen duidelijkheid krijgen of dit fantastische festival nog door kan gaan. Ik heb er een hard hoofd in maar zolang het niet gecanceld is blijft er nog 1% hoop in mij bestaan. Er is morgen iig weer overleg binnen Noord Brabant dus dan zullen we het daarna hopelijk weten.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Edit: Kan mijn reactie niet verwijderen maar ging over een ander Paaspop-genaamd evenement.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Interessant artikel over Paaspop

https://www.bd.nl/meierij/waarom-paaspop-het-festival-nog-niet-afblaast~a3137c30/
 

degrotegeneraal

Playlistbediener
20 feb 2019
49
0
Paaspop blinkt echt uit door zich steeds van commentaar te onthouden. Wel berichten de wereld insturen dat de zaterdag is uitverkocht, maar hier niet op reageren. Bij mij hebben ze veel krediet verloren dit jaar 8-O
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220

Dit verklaart wel deels waarom ze nog niet gecanceld hebben. Maar toch is de informatievoorziening wel extreem slecht. De site is nog totaal onveranderd. Parkway Drive en Lamb of God staan er nog op, geen enkele melding dat ze niet meer komen. En je kunt nog tickets kopen. Dit is niet netjes. Werk dan op zijn minst de line-up bij en haal de acts eraf die toch niet meer komen.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Ik vind het onverantwoord dat de stekker er nog niet uit getrokken is.
Paaspop vind letterlijk in dezelfden week plaats als wanneer de evenementen aflassing vanuit de regering opgeheven word, tot hoever nu bekend is. Gezien de huidige situatie zie ik echt niet gebeuren dat het hele Corona gedoe dan voorbij is.
Nog niet eens de helft van de patiënten wereldwijd is genezen en dat zie ik echt niet in een maand veranderen. Met een beetje geluk dat in juni de evenementen alweer langzaam opgepakt mogen worden.
Breek af wat er nu staat en geef de mensen de keus. Geld terug of kaarten volgend jaar nog kunnen gebruiken!

N83F3Qa.png
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Het is juridisch gezien logisch dat ze het nog niet hebben afgeblazen.

Maar dat ze zelfs de moeite niet nemen om de bands die hebben gecanceled van hun site te halen is niet echt netjes imo.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Site ligt er nu ook uit, er komt ogenschijnlijk iets van een aankondiging of statement?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Vervangingen bekend maken he.

Nederlandse rappers genoeg tegenwoordig zekers?
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Raoul wrote:
Site ligt er nu ook uit, er komt ogenschijnlijk iets van een aankondiging of statement?

Die gaan nieuwe namen bekendmaken. Let maar op.

Ze gaan een Glastonbury doen? Eerst namen droppen om dan een paar dagen later de stekker eruit te trekken?
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
582
Dit zou ons eerste jaar Paaspop zijn maar ik vermoed dat het nooit gaat gebeuren. Dat is afhankelijk van hoe ze met de gekochte kaartjes om gaan.

Het doet mij als particulier wel pijn dat ik zo hard gespaard heb een jaar lang om kaartjes te kopen voor PP en LL, en het gaat niet door plus je bent je geld kwijt. Ik hoop dat LL wel door gaat.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Dit zou ons eerste jaar Paaspop zijn maar ik vermoed dat het nooit gaat gebeuren. Dat is afhankelijk van hoe ze met de gekochte kaartjes om gaan.

Het doet mij als particulier wel pijn dat ik zo hard gespaard heb een jaar lang om kaartjes te kopen voor PP en LL, en het gaat niet door plus je bent je geld kwijt. Ik hoop dat LL wel door gaat.
Beetje voorbarig niet, zeggen dat je je geld kwijt bent? En ik hoop dat het virus niet langer door gaat, zodat we kunnen doorgaan met ons leven. Prioriteiten, hoe hard het ook balen is dat de muziekzomer in het water dreigt te vallen.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
582
Uiteraard prioriteiten. Dit forum gaat nog altijd over muziek (?)
En in het verlengde daarvan hoe corona de muziekzomer omzeep helpt als je het zo wil noemen.

Als ik het over de wereld gezondheid en de verliezen op de beurs wil hebben ga ik wel naar een ander forum.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Uiteraard prioriteiten. Dit forum gaat nog altijd over muziek (?)
En in het verlengde daarvan hoe corona de muziekzomer omzeep helpt als je het zo wil noemen.

Als ik het over de wereld gezondheid en de verliezen op de beurs wil hebben ga ik wel naar een ander forum.
Praat dan over muziek ipv je geld, groetjes. #staysafe
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
eva84 wrote:
Uiteraard prioriteiten. Dit forum gaat nog altijd over muziek (?)
En in het verlengde daarvan hoe corona de muziekzomer omzeep helpt als je het zo wil noemen.

Als ik het over de wereld gezondheid en de verliezen op de beurs wil hebben ga ik wel naar een ander forum.

Praat dan over muziek ipv je geld, groetjes. #staysafe
Ik snap jullie allebei totaal niet. Jullie reageren beide een beetje verongelijkt...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
eva84 wrote:
Uiteraard prioriteiten. Dit forum gaat nog altijd over muziek (?)
En in het verlengde daarvan hoe corona de muziekzomer omzeep helpt als je het zo wil noemen.

Als ik het over de wereld gezondheid en de verliezen op de beurs wil hebben ga ik wel naar een ander forum.

Praat dan over muziek ipv je geld, groetjes.

:-|

Lijkt me vrij logisch dat er over refunds in dit topic gesproken wordt. Niks mis met die comments van Eva. Vrij logische reactie imo.

Benieuwd wanneer Paaspop eindelijk eens van zich laat horen. Of op zn minst de bands die gecanceld hebben van de site gooit.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Tuurlijk komen die er, logisch. Maar klagen over geld, er een opmerking op krijgen en het dan verdraaien 'tis hier toch over muziek'. Tja, lees toch eerst alles man voor je begint?!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken