Paaspop 2020

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
Maar het is dus +Maan, Bizzey was al bekend he
1f609.svg
Nu zie ik hoe dit concept precies werkt. Wist niet dat je die naam moest invoeren voor de nieuwe naam.
Also, Bizzey valt ver buiten mijn muzieksmaak, dus ik had niet echt erop gelet of hij er al tussen stond :p
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Wat was de naam van gister? Geen tijd meer gehad om te kijken. Die van vandaag weet ik niet..

Gister helaas geen naam. Je kon een festipi winnen voor 2 personen. Die van vandaag kan ik ook niet opkomen maar blijkbaar is Tony junior de 2de aankondiging van deze week.
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
Indiaantje89 wrote:
Wat was de naam van gister? Geen tijd meer gehad om te kijken. Die van vandaag weet ik niet..

Gister helaas geen naam. Je kon een festipi winnen voor 2 personen. Die van vandaag kan ik ook niet opkomen maar blijkbaar is Tony junior de 2de aankondiging van deze week.
Terwijl hij al op de poster stond... verder wel een leuke actie!
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
230
226
Gotu Jim voor vandaag. Wel leuk, maar ook niet heel spectaculair. We gaan zien wat de rest van de week in petto heeft.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
+ Feest dj Ruud xxl
Ik had van de adventskalender toch wel wat meer van verwacht. Voor mij geen namen die ik graag wil zien.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Wij overwegen dit jaar voor het eerst naar Paaspop te gaan ipv Rock Werchter. Hebben alleen nog niet besloten of we hele weekend gaan of niet.

Hoe is de caravan camping?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.326
5.021
Geen idee, ik ben enkel losse dagen geweest.

Maar morgen dagindeling en een nieuwe namen dus.
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Wij overwegen dit jaar voor het eerst naar Paaspop te gaan ipv Rock Werchter. Hebben alleen nog niet besloten of we hele weekend gaan of niet.

Hoe is de caravan camping?

Hoe bedoel je precies?

Caravan camping is ontzettend gezellig en de faciliteiten zijn uitstekend te noemen. Ook leuke dingen te doen, zeker vorig jaar met het mooie weer.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Soms zie je dat de caravans heel ver weg gestopt zitten. Ver van het terrein enz. Ik las al dat je geen voortent mag opzetten dat is wel jammer mocht het regenen.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
De Paaspop 2020 (Official)-Polonaise van namen wordt langer en langer. Met (nu al) legende Danny Vera die inhaakt! De hoogste Top-2000 binnenkomer ooit staat tijdens het Paasweekend in de Apollo. En dat is niet alles..

??????????
Danny Vera
Daredevils • De Sluwe Vos Live • Delain • Frequencerz • La Fuente • Michel de Hey B2B Benny Rodrigues • Mother Mercury (tribute to 50 years of Queen) • Royal Republic • Sandrien • Sefa • STUK • Yung Felix • Trobeats
80's Verantwoord • AC in DC • Anna Domini • The Art of Pantera • KiNK (Live) • Otto von Schirach • The Pink Floyd Project • Sindicato Sonica • Singlefeestje • Spoil Engine • Up The Irons • Zer00's Heroes
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.326
5.021
Als ik dagindeling bekijk ga ik de zaterdag even kijken denk ik.

The Streets, Sean Paul, Paul Kalkbrenner, Igorrr Fresku. En uit nieuwsgierigheid toch even kijken bij Snelle en Duncan Lawrence.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.437
De dagindeling pakt voor mij juist weer slecht uit. Zou Lamb of God erg graag weer zien, maar alleen daarvoor koop ik geen kaartje. Als The Streets en Parkway Drive ook op de zondag hadden gestaan was ik gegaan. Nu staat er op de dag van Lamb of God eigenlijk niks wat echt de moeite waard is.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.326
5.021
Mental Theo is best geinig als je er toch al bent. Maar weinig echt bijzondere namen om voor Schijndel af te reizen voor velen denk ik.

Er staan idd wel leuke namen, maar net teveel verspreid over het affiche en ook net niet bijzonder genoeg. Ik ga er heen omdat het leuk is om je festival seizoen mee te openen (en vrij dicht bij huis). Maar na vorig jaar vind ik dit een tegenvaller.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.326
5.021
Vrijdag:
- Abba Fever
- Act Of Rage
- Chef'Special
- Daredevils
- Delain
- Gotu Jim
- Green Tree
- Hanba!
- Hatebreed
- JP Cooper
- KiNK (Live)
- Krezip
- La Fuente
- Lauwtje
- Loco Loco Discoshow
- Mensa
- Michel De Hey B2b Benny Rodrigues
- Mike And The Moonpies
- Mother Mercury (Tribute To 50 Years Of Queen0
- Netsky
- No Turning Back
- Our Hollow Our Home
- Papaformigas
- Parkway Driver
- Royal Republic
- Sefa
- Spoil Engine
- Suzan & Freek
- The Death South
- Tommy Tornado & The Clerks
- Zanger Kafke met Braboloco
- Zer00's Heroes

Zaterdag:
- Aitch
- André Hazes
- ANBU
- Anouk
- Ben Miller Band
- Bizzy
- Di-Rect
- Dub Inc.
- Duncan Laurence
- Elvana
- Frequencerz
- Fresku (Live)
- Igorrr
- Johnny 500
- Josylvio
- Maan
- Mabassa
- Mr Weazley
- Mr. Belt & Wezol
- Otto von schirach
- Paul Elstak
- Paul Sinha
- Paul Kalkbrenner
- Sean Paul
- Sindicato Sonica
- Singlefeestje
- Snelle & Live Band
- STUK
- The Pink Floyd Project
- The Streets
- The Wetnecks
- Up The Irons
- Yung Felix
- Yung Nnelg

Zondag:
- Bad Nerves
- Bob Wayne
- Childsplay
- Danny Vera
- Davina Michella
- De Sluwe Vos Live
- Dermot Kennedy
- Doe Maar Danny
- FeestDJRuud XXL
- Freddy Moreira
- Frenna Deluxe
- Kakkamaddafakka
- Kenisngton
- Kriss Kross Amsterdam
- Lamb Of God
- Magic Tom & Yuri
- Marley 75 By Rootsriders
- Mental Theo
- Muyayo Rif
- Night Of The Bratwurst
- Pendejo!
- S10
- Sandrien
- Sanne Wallis De Vries
- Skindred
- Sloper
- SONS
- Tante Joke Karoke Band
- Ten Times A Million
- The Leadbeaters
- The Sadles
- The Tree Gees
- Tony Junior
- Trobeats
- Warface
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken