Paaspop 2020

Dat is niet handig idd. Ik heb zelf een nogal brede smaak dus bij mij gaan de dingen die ik wil zien op een dag sowieso alle kanten op qwa genre. Staan er dit jaar meer hardere metal namen of zijn ze groter dan anders? Ga je Lamb of God niet zien want die mist in je lijstje?
Die staan de zondag, maar dan staan wat meer hardere bands. Gaf Igorrr als voorbeeld omdat de zaterdag verder niet echt metal bevat. Vrijdag waarschijnlijk te veel waardoor er dingen tegelijk gaan vallen en zondag staan er een paar.

Ik denk dat hij/zij er meer op doelt dat het hele festival waarschijnlijk niet doorgaat dit jaar.

Ik denk dat hij/zij er meer op doelt dat het hele festival waarschijnlijk niet doorgaat dit jaar.
Snap ik ook wel, maar ben een beetje klaar met al dat doemdenken. Het festival geeft zelf aan het rooskleurig in te zien en laten wij dat ook doen. We zullen zien wat er gaat gebeuren.

Er is echter helaas geen reden om het rooskleurig te bekijken nu.
Al hoop ik voor ieder die een kaartje heeft dat het doorgaat, de kans lijkt wat klein.

Al hoop ik voor ieder die een kaartje heeft dat het doorgaat, de kans lijkt wat klein.
Precies dit. Niemand wil dit geannuleerd zien worden. Ik heb zelfs een kaartje. Maar een beetje realistisch moeten we wel blijven bekijken.

Paaspop zelf vindt het niet aan de orde:

Wat als Paaspop geannuleerd wordt?
Dat is nu niet aan de orde. Het heeft dus ook geen nut om hier nu over te speculeren.

Hoezo kop in het zand steken :roll:

Dat is nu niet aan de orde. Het heeft dus ook geen nut om hier nu over te speculeren.

Hoezo kop in het zand steken ?

Lol.

Al moet ik in hun verdediging ook wel zeggen dat Brabant het niet zo slim aanpakt. Ze hebben het over "zeven dagen van sociale onthouding" alsof na één week het virus ineens uit de provincie verdwenen is.

Daarnaast zal Paaspop wel bang zijn voor de financiële klapper natuurlijk.

Desondanks praat dat allemaal deze vreemde reactie niet goed.

Dat is wel erg stellig neergezet. Toch heeft de 013 tot gisteren eind van de middag ook verklaard dat alles gewoon door kon gaan en er geen reden was om shows te annuleren en eind van de middag werden toch de shows van aankomend weekend geannuleerd. Zoiets word gewoon gewoon van hogerhand opgelegd en tot die tijd snap ik dat je geen twijfel wil zaaien als organisatie of het wel of niet door gaat en communiceert dat er niks aan de hand is. Lijkt me ook dat zelf twijfel hierover versprijden eerder zorgt voor bands die cancelenen en minder gemotiveerde medewerkers. Ze zijn al aan het opbouwen namelijk.

Hoezo kop in het zand steken
1f644.svg

Ja, dat gaat idd helemaal nergens over.

degrotegeneraal wrote:

1f644.svg

volgens mij wil je gewoon dat het gecanceld word?

Nee hoor.

Maar vind het gewoon wat bizar dat die organisatie reëele vragen van hun bezoekers (want de kans dat het niet doorgaat is aannemelijk) op zo'n manier wegwuift.

Timmetje wrote:

degrotegeneraal wrote:

1f644.svg

volgens mij wil je gewoon dat het gecanceld word?
Nee dat wil niemand.

Maar vind het antwoord ook erg onbeleefd. "Het heeft geen enkel nut", is in andere woorden eigenlijk "loop niet zo te zeiken, klant die veel geld hebt betaald voor een kaartje!".

Je kan gewoon zeggen dat ze er achter de schermen mee bezig zijn, mocht zoiets gebeuren. En dat men dat te horen krijgt als het uberhaupt zover komt. Dat is al een heel ander uitleg.

ik zie hier niets onbeleefd aan?

" Dat is nu niet aan de orde. Het heeft dus ook geen nut om hier nu over te speculeren. "

Niet aan de orde en er nu over speculeren heeft geen zin, duidelijk en vriendelijk antwoord.
Zonder te zeggen, ja we gaan door en dat noodgedwongen moeten terug draaien als het plotsklaps wel aan de orde is.

Ik denk dat ze bij PP de balans nog niet hebben gevonden. Het gaat natuurlijk om een hele hoop geld en over de algemene gezondheid. Als vroeg festival zit je nu gewoon kut.

We houden de ontwikkelingen in de gaten en jullie op de hoogte maar voor nu gaat het festival gewoon door.

Zou een netjes en vriendelijk antwoord zijn. Je erkent dat er reeele angst is, je zegt dat je de ontwikkelingen in de gaten houdt en je stelt mensen gerust.

”Dat is nu niet aan de orde. Het heeft dus ook geen nut om hier nu over te speculeren. ”

Is op geen enkele manier netjes of vriendelijk. Het is geeneenes een antwoord. Je wuift vragen weg en steekt je kop in het zand voor reeele vragen van betalende bezoekers en vraagt ze om hun kop te houden.

Eens met Indiaan.

Als het virus er gewoon nog is tijdens PP dan is het gewoon onverantwoordelijk om PP door te laten gaan. Die boodschap willen ze nu nog niet uitdragen. De komende 3 weken zijn cruciaal. Gaan we Italiaanse taferelen krijgen of hebben we mazzel. Mijn stiefzoon heeft zelf longproblemen, die blijft zoveel mogelijk thuis ook al is het in regio Twente.

Users who are viewing this thread