Op vrijdag is er een heleboel clashes, heel vroeg en heel laat in het programma... Ik heb vijf acts die ik wil zien tussen 15:30 en 16:30 uur en zes acts tussen 21:45 en 00:00 uur. Op festivals ben ik meestal tevreden met een half uurtje bands zien en dan van zaal veranderen, maar toegang krijgen is nog steeds mijn zorg.
Op basis van eerdere berichten lijken de kansen om bij de concerten in Nile en Maas binnen te komen vrij groot. Ik vermoed dat het bij Amazon het moeilijkst zal zijn om binnen te komen. Hoe lang voor het concert begint moet je aanwezig zijn om nog een reële kans te maken (ik overweeg om naar Lizz Wright en Diana Krall te gaan)? Wat zijn de kansen om Congo en Darling binnen te komen tijdens het concert?
Mijn grootste clashes:
George Benson (Nile) - Gary Bartz & Maisha (Congo) - Gabriels (Darling).
Luis Cole & Metropol Orkest (Maas) - Lizz Wright & Rotterdam Phil. Orch (Amazon)
Ibrahim Maalouf (Maas) - Cimafunk (Congo) - El Comité (Mississippi)
Op basis van eerdere berichten lijken de kansen om bij de concerten in Nile en Maas binnen te komen vrij groot. Ik vermoed dat het bij Amazon het moeilijkst zal zijn om binnen te komen. Hoe lang voor het concert begint moet je aanwezig zijn om nog een reële kans te maken (ik overweeg om naar Lizz Wright en Diana Krall te gaan)? Wat zijn de kansen om Congo en Darling binnen te komen tijdens het concert?
Mijn grootste clashes:
George Benson (Nile) - Gary Bartz & Maisha (Congo) - Gabriels (Darling).
Luis Cole & Metropol Orkest (Maas) - Lizz Wright & Rotterdam Phil. Orch (Amazon)
Ibrahim Maalouf (Maas) - Cimafunk (Congo) - El Comité (Mississippi)