North Sea Jazz 2022

mellowmaniac

Campingartiest
3 feb 2016
64
9
Op vrijdag is er een heleboel clashes, heel vroeg en heel laat in het programma... Ik heb vijf acts die ik wil zien tussen 15:30 en 16:30 uur en zes acts tussen 21:45 en 00:00 uur. Op festivals ben ik meestal tevreden met een half uurtje bands zien en dan van zaal veranderen, maar toegang krijgen is nog steeds mijn zorg.

Op basis van eerdere berichten lijken de kansen om bij de concerten in Nile en Maas binnen te komen vrij groot. Ik vermoed dat het bij Amazon het moeilijkst zal zijn om binnen te komen. Hoe lang voor het concert begint moet je aanwezig zijn om nog een reële kans te maken (ik overweeg om naar Lizz Wright en Diana Krall te gaan)? Wat zijn de kansen om Congo en Darling binnen te komen tijdens het concert?

Mijn grootste clashes:

George Benson (Nile) - Gary Bartz & Maisha (Congo) - Gabriels (Darling).

Luis Cole & Metropol Orkest (Maas) - Lizz Wright & Rotterdam Phil. Orch (Amazon)

Ibrahim Maalouf (Maas) - Cimafunk (Congo) - El Comité (Mississippi)
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
293
220
Benieuwd wat North Sea Jazz van plan is ter vervanging van Moses Sumney. Intrigerende verandering aan de timetable vandaag. :)

1653927703712.png

(Al is de kans natuurlijk groot dat het tegenvalt.)
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
293
220
Wow, jij bent snel. :) Moeten nog alles bewijzen uiteraard, maar lijkt me toch een meer geïnspireerde en toepasselijke vervanging dan High Hi op Werchter. ;)
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
293
220
Tim... Kon dit niet wat eerder? Haha.
Ik ben al sinds begin juni bijna non-stop in de weer om verslag uit te brengen, dus het is een beetje blijven liggen. Ik heb verder ook de indruk dat veel mensen pas een week op voorhand op dit soort artikels beginnen te klikken. Maar ik ben het ermee eens dat vroeger beter was geweest. ;)

Je kan er alleszins de komende dagen al je voordeel mee doen, en de lijst achteraf gebruiken om na te genieten en dieper te graven in bepaalde discografieën. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Op basis van de beelden op NPO aangenaam verrast door GAIDAA.
Totaal onbekend voor mij, maar zeker het uitchecken waard …
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken