Nick Cave

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Hoe rap denken jullie dat het concert in het sportpaleis zal uitverkopen? Heb vrijdag namelijk de hele dag les, dus als het de dag zelf zou uitverkopen moet ik nog een manier zoeken om tickets te kopen.

Met wat geluk wordt er nog een voorverkoop aangekondigd. Zo niet, dan help ik graag. :)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.657
1.841
Misschien doen ze weer een presale net als laatst bij Clapton, Simple Minds en Céline Dion. Mocht ik een link krijgen zet ik hem hier wel. Meestal is het 1 dag voor de officiële verkoop start.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.289
10.030
Misschien doen ze weer een presale net als laatst bij Clapton, Simple Minds en Céline Dion. Mocht ik een link krijgen zet ik hem hier wel. Meestal is het 1 dag voor de officiële verkoop start.
Dat is het hele ding. Dat concert is niet van Mojo, dus via die nieuwsbrief krijg je geen linkje.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.657
1.841
Ah, zover was ik nog niet. Misschien presale via zijn eigen website.? Aan de andere kant, het is toch uitverkocht dus waarom zou je presale doen? Het is meer iets voor de echte fans en dat is ook wel weer netjes natuurlijk.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.289
10.030
Ah, zover was ik nog niet. Misschien presale via zijn eigen website.? Aan de andere kant, het is toch uitverkocht dus waarom zou je presale doen? Het is meer iets voor de echte fans en dat is ook wel weer netjes natuurlijk.

Ik betwijfel het. Gaat gewoon vechten worden en er zullen waarschijnlijk doden vallen...
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.115
1.129
Dankzij de Spotify presale tickets binnen voor Antwerpen! Zes middenpleinplaatsen voor mij en vrienden/vriendinnen. Ghosteen groeit ook alsmaar bij mij, ik zit nu aan de zesde luisterbeurt geloof ik... en dat album gaat gewoonweg nog veel meer groeien, daar ben ik van overtuigd. Ik ben opgelucht dat er uiteindelijk toch een presale kwam, want morgen is dat Sportpaleis op een uur (?) uitverkocht.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Antwerpen uitverkocht….

Binnen het kwartier. Waanzin. Had gedacht dat ze nog een Sportpaleis show zouden aankondigen maar de tour is nu al stevig natuurlijk. Als hij wil verkoopt hij er ook gewoon 3 uit.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.289
10.030
PJ wrote:
Ah, zover was ik nog niet. Misschien presale via zijn eigen website.? Aan de andere kant, het is toch uitverkocht dus waarom zou je presale doen? Het is meer iets voor de echte fans en dat is ook wel weer netjes natuurlijk.

Ik betwijfel het. Gaat gewoon vechten worden en er zullen waarschijnlijk doden vallen…
Nou, er is ook veel van dat vechten terechtgekomen. Loopt toch niet zo'n storm als gedacht.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
wenteldave wrote:

PJ wrote:
Ah, zover was ik nog niet. Misschien presale via zijn eigen website.? Aan de andere kant, het is toch uitverkocht dus waarom zou je presale doen? Het is meer iets voor de echte fans en dat is ook wel weer netjes natuurlijk.


Ik betwijfel het. Gaat gewoon vechten worden en er zullen waarschijnlijk doden vallen…

Nou, er is ook veel van dat vechten terechtgekomen. Loopt toch niet zo’n storm als gedacht.

Euhm.

https://m.gva.be/cnt/dmf20191025_04684608/tickets-voor-nick-cave-in-sportpaleis-al-na-kwartier-uitverkocht
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.289
10.030
wenteldave wrote:

wenteldave wrote:

PJ wrote:
Ah, zover was ik nog niet. Misschien presale via zijn eigen website.? Aan de andere kant, het is toch uitverkocht dus waarom zou je presale doen? Het is meer iets voor de echte fans en dat is ook wel weer netjes natuurlijk.


Ik betwijfel het. Gaat gewoon vechten worden en er zullen waarschijnlijk doden vallen…


Nou, er is ook veel van dat vechten terechtgekomen. Loopt toch niet zo’n storm als gedacht.

Euhm.

https://m.gva.be/cnt/dmf20191025_04684608/tickets-voor-nick-cave-in-sportpaleis-al-na-kwartier-uitverkocht
Mijn stuk sloeg op de Ziggo Dome, niet op het Sportpaleis. Dat van het Sportpaleis had ik al meegekregen, ja. Voortaan maar iets duidelijker erin zetten waar het overgaat.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Ziggo Dome is ook aardig vol.... enkel de bovenste ring is nog open.

Verbaasde me met hoeveel gemak de O2 kaarten binnen waren. Die is bij lange na niet uitverkocht. Misschien toch een maatje te groot om die twee keer te doen. Of gewoon te duur.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Wow: Ghosteen is blijkbaar het best scorende album van dit decennium (!). Waanzin.

https://www.metacritic.com/feature/best-albums-of-the-decade-2010s?ref=hp
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Nick Cave heeft dus de hele EU tour een heel jaar verzet. Niet meer in het najaar, maar dat was met de VS data toch al niet echt realistisch.

 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
BAM. Nick Cave heeft zijn nieuwe plaat vanuit het niets gedropt. Geen Bad Seeds, maar de eerste echte met Warren.

Vanavond gaan we viben.

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Ik ben benieuwd, Ghosteen heeft me uiteindelijk weinig gedaan. hopelijk gaat dit de betere kant op.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Ik ben benieuwd, Ghosteen heeft me uiteindelijk weinig gedaan. hopelijk gaat dit de betere kant op.

Ik vind Ghosteen dan weer bij het beste horen van 2019. Veel te veel beluisterd ook.

Maar deze gaan pas aan als ik klaar ben met werk. Momentje van maken.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.311
1.741
Weliswaar aan het werk, maar hier schalt Carnage al door de boxen. Dat is het voordeel van thuiswerken ;-).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken