Muse

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
738
443
Concert in het Goffertpark van Muse is uitverkocht (Jan Smeets gaf dit al een paar maanden geleden aan, was dus ook al niet waar wat hij beweerde).
Op 12 september komt Muse naar de Ziggo Dome.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
534
176
Start morgen voor fans die de cd hadden gekocht via pre order. Die hebben een code gekregen.

Ik koop nooit CD's. Iemand toevallig in het bezit van de code en bereid deze te delen? <3
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ook al hebben ze overal gestaan. Ik heb ze nog niet afvinken op mijn to-see-list.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.774
1.681
Dat er nog mensen geïnteresseerd zijn in Muse na die laatste albums…

TicketSwappie in Nijmegen wil ik nog wel doen als de prijs niet te hoog is. Maar 60 euro neerknallen gaat mij tegenwoordig te ver inderdaad
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
371
121
Dat er nog mensen geïnteresseerd zijn in Muse na die laatste albums…
Drones was nog wel te doen. Maar goed, Muse is live nog altijd een redelijke belevenis. Daar kopen mensen ook de kaarten voor he
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.402
3.366
Snap werkelijk deze discussie niet "Dat mensen nog gaan na de laatste albums", ja man ik ga naar een Muse concert in de hoop dat ze hun laatste album live afspelen, nee dat niet. Maar jongeren die nog nooit naar Muse zijn geweest, en nu kunnen, mensen die in tegenstelling tot anderen wel fan zijn of ze nog niet 10x hebben gezien. Dat het je smaak niet is of dat je de laatste albums niet leuk vind, wil niet zeggen dat die hele artiest niet meer relevant is. Ik heb Muse nog nooit gezien, en kijk er onwijs naar uit.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.419
6.084
Mooi gezegd Ruben!

James wrote:
Dat er nog mensen geïnteresseerd zijn in Muse na die laatste albums…

TicketSwappie in Nijmegen wil ik nog wel doen als de prijs niet te hoog is. Maar 60 euro neerknallen gaat mij tegenwoordig te ver inderdaad

Die snap ik niet. 60 euro is in vergelijking met bands als Metallica, Pearl Jam, Foo Fighters e.d. die 80 - 95 voor een kaartje vragen toch niet zo gek? Helemaal gezien je er zelfs een album bij krijgt! Ze zitten ver onder de prijs van vergelijkbare grote bands. Daarbij zijn de optredens van MUSE altijd een enorme belevenis.

Heb echt zin in het concert.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.774
1.681
Mooi gezegd Ruben!


Joris wrote:

James wrote:
Dat er nog mensen geïnteresseerd zijn in Muse na die laatste albums…


TicketSwappie in Nijmegen wil ik nog wel doen als de prijs niet te hoog is. Maar 60 euro neerknallen gaat mij tegenwoordig te ver inderdaad

Die snap ik niet. 60 euro is in vergelijking met bands als Metallica, Pearl Jam, Foo Fighters e.d. die 80 – 95 voor een kaartje vragen toch niet zo gek? Helemaal gezien je er zelfs een album bij krijgt! Ze zitten ver onder de prijs van vergelijkbare grote bands. Daarbij zijn de optredens van MUSE altijd een enorme belevenis.

Heb echt zin in het concert.

Weet ik, maar MIJ is het tegenwoordig niet meer waard omdat ik de band nog amper luister.
Vind de prijs die ze nog vragen inderdaad heel fair en het siert ze dat ze geen debiele prijzen vragen
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik heb via marktplaats notabene een presalecode gescoord lol. Ik heb kaarten yes.

Heb alleen wel 2 vip kaarten extra. Die moet ik alleen nog kwijt. Die kun je dus nu al zonder code bestellen

@Timmetje
@gguuss
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.419
6.084
Hey Mario! Je kan 4 kaarten kopen per code. Heb je ook alle 4 gekocht? Zo niet dan zou ik graag de code met je delen. ;-)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.419
6.084
McMrMaybe is mijn held van de dag. Gelukt! Als ik je daar tegen het lijf loop krijg je een biertje van me.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
534
176
lekker zeg, Timmetje, bofkont.

iemand anders nog een pre sale code die hij/zij niet gebruikt? VIP kaarten heb ik niet echt interesse in.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
iemand anders nog een pre sale code die hij/zij niet gebruikt? VIP kaarten heb ik niet echt interesse in.

@gguuss Ik zou gewoon een verzoek op MP posten. Dat heb ik ook gedaan en dat lukte. Gewoon over op SM posten. Misschien heb je dan geluk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken