Muse

Plug in Baby speelden ze tijdens Drones in de Ziggo wel. Toen hadden ze sowieso een hoop oudere nummers in de setlist.

Vind 2nd Law en Drones niet onderdoen voor hun oudere werk. In sommige gevallen zelfs beter.

Voor de mensen die morgen kaarten willen halen in de presale: Begint om 2u, code is SIMULATION.

2019 SIMULATION THEORY WORLD TOUR
Tickets available starting tomorrow (Tuesday 13 November) for the 2019 Simulation Theory World Tour.

The Official Store pre-sale starts tomorrow at 10am local. Codes were delivered earlier today via a separate email. Please note that this applies to fans who pre-ordered from the Official Store prior to Thursday 8 November.

Members section pre-sale begins tomorrow at 1pm local. The password = SIMULATION

General on sale starts Friday 16 November at 9am local for the UK, 10am local for Europe, noon local for North America, except Philadelphia & Phoenix which are 1pm local.

Members section pre-sale begins Tuesday 13 November at 1p local. Please note you will need to reset your password to gain access to the new Members section.

De link bij de mail verwijst naar de site en de site verwijst zowel naar Ticketmaster als hun eigen site. Beetje vaag.

Even verder gespit. Is via members page op muse site.
Je kunt volgens mij nog gewoon gratis lid worden.

Edit: Gratis lid geworden. Ticketlink verwijst naar
https://www.cidentertainment.com/events/muse-tour/

Dit is uiteindelijk de link voor de presale. Code is SIMULATION.

https://www.ticketmaster.nl/event/muse-simulation-theory-tour-tickets/231169

@Timmetje nogmaals dank voor de tip! De kaartjes zijn gelukt vandaag. Scheelt weer stressen vrijdag.

Is het zeker dat 30stm als voorprogramma komt want kan het namelijk nergens vinden op hun social media.

Op de Etickets staat: No Photo, No Video. Heb dat niet eerder gezien op een concertkaartje.

Dat kunnen ze in dat Goffertpark toch nooooooooooooooooooooooooooooooit handhaven?

Iemand een idee wie het voorprogramma gaat zijn bij Muse in het Goffertpark. Of komt er helemaal geen voorprogramma?

Iemand een idee wie het voorprogramma gaat zijn bij Muse in het Goffertpark. Of komt er helemaal geen voorprogramma?

Zal vast wel iets meekomen. Ik gok(/hoop) op een nederlands bandje + nog een iets grotere internationale support act.

In Amerika ging Walk The Moon mee geloof ik, die mogen van mij thuis blijven maar zo'n soort grootte is wel te verwachten neem ik aan

In Amerika ging Walk The Moon mee geloof ik, die mogen van mij thuis blijven maar zo’n soort grootte is wel te verwachten neem ik aan

Laatste keer dat ze langskwamen hadden ze (het toen nog kleine) Nothing But Thieves mee, maar dat was natuurlijk de Ziggo Dome, dit vraagt om een sub van een iets grotere klasse. Het zou me overigens ook niet verbazen als ze alleen de Staat mee nemen op dezelfde manier als dat Kensington voor Bon Jovi staat.

Rudy190 wrote:
In Amerika ging Walk The Moon mee geloof ik, die mogen van mij thuis blijven maar zo’n soort grootte is wel te verwachten neem ik aan

Laatste keer dat ze langskwamen hadden ze (het toen nog kleine) Nothing But Thieves mee, maar dat was natuurlijk de Ziggo Dome, dit vraagt om een sub van een iets grotere klasse. Het zou me overigens ook niet verbazen als ze alleen de Staat mee nemen op dezelfde manier als dat Kensington voor Bon Jovi staat.

Ik bedoel de huidige tour die nu in Amerika bezig is en in juni naar ons toe komt, nothing but thieves zou ik perfect vinden of course als die weer meekomen

Users who are viewing this thread