Muse

Lijkt alsof ze spot drijven met MJ.. vroeger vond ik Muse leuk maar ze moeten nu toch wel hun best doen om die klasse te behouden imo

Nederlandse datum tijdens de aankomende tour wordt Nijmegen! Goffertpark dus.

Goffertpark is balen. Muziek is daar altijd minder.

Hoopte op een zaalshow. Dan de volgende keer maar weer.

Zullen wel weer een gigantische productie met zich meenemen. Het nieuwe nummer is in ieder geval al stukken beter dan die eerdere meuk

Volgens BOL.com ontvang je bij pre-order van het album een link om eerder kaarten te kunnen kopen.

Is dit denken jullie nodig in het Goffert? Verkoopt het snel uit?

Goffertpark is 50.000+. Ik verwacht niet al teveel problemen.
Vorige keer pre-sale mogelijkheid via de muse site (ww.muse.mu) . Als je daar geregistreerd was kreeg je een pre-sale code. Daar hoop ik nu ook een beetje op.

Ik zit nog te twijfelen of ik al kaarten haal. Aan de ene kant zie ik Muse graag weer live, aan de andere kant heb je vaak voor het Goffert op de dag zelf voor een prikkie een ticket, helemaal als het weer zo zo is

Datum is aangekondigd. Vrijdag 1 maart in het Goffertpark
Waar zie je dat? Want ik vind alleen een Facebook event op 1 maart waarin staat dat de datum nog aangekondigd moet worden.

Klopt is inderdaad een beetje verwarrend facebookbericht. Staat 1 maart en daaronder in kleine letters “ date to be anounced

Dat fb event is hartstikke nep joh. Muse zal zelf de datum aankondigingen en tot die tijd zijn elke fb events die hieraan gewijd worden nep of verspilde energie. 1 maart in goffertpark, kun je toch niet serieus nemen;)

Data beginnen binnen te druppelen.
29-6 Rheinenergie stadion Köln.

https://www.eventim.de/tickets.html?affiliate=EVE&doc=artistPages/overview&fun=artist&action=overview&kuid=446&x10=1&x11=muse

27 juni Goffertpark. Mojo had net een kleine fuckup. Aha zou 27 juni in het Goffertpark staan. Ik denk dat 1 van de scriptkiddies de fout is ingegaan

27 juni Goffertpark. Mojo had net een kleine fuckup. Aha zou 27 juni in het Goffertpark staan. Ik denk dat 1 van de scriptkiddies de fout is ingegaan
Ja lekker gedaan zo.

[img=548,411]https://pbs.twimg.com/media/DrPAtbAWkAADrOC.jpg[/img]

DrPARYaWwAYHgjj.jpg:large

Kan ook nog AC/DC zijn?

AC/DC zou ook nog kunnen maar omdat de data van Muse nu meer gedropt worden acht ik de kans op Muse groter.

Juni 2019 zit echt bomvol met RW er nog achteraan.

Users who are viewing this thread