Muse

De voorverkoop start op vr, 16/11/18 10:00 CET. Prijs is 66.08 EUR.

Valt mee! (wordt alsnog een Swapje tegen die tijd)

Zijn er verder nog bronnen die kunnen bevestigen dat 30STM het voorprogramma gaat zijn in Nijmegen? Festileaks heeft het in het nieuwsbericht staan, maar er zijn verder geen bronnen die dit aangeven. Ik lees in het Pinkpop-forum iets over een foto waar beide bands op staan, maar dat het een oude foto betreft.

Laten we hopen dat ze 30stm thuis laten en gewoon Biffy Clyro en Nothing But Thieves meenemen, eventueel Cage The Elephant

Ja jongens, de award voor grootste kutalbum van de week gaat toch wel naar Muse. Wat een verschrikkelijke troep is dat. Dit terwijl ik anders wel vrij grote fan ben van hen. Wordt het eerste album dat ik niet koop.

Vind de nieuwe cd echt te gek. Goeie recensies ook.

Mag hopen dat dit sarcastisch is ? Anders ben ik benieuwd waar jij die goeie recensies vandaan haalt ? Ik vind ze niet namelijk....

Dit is by far voor mij het slechtste album van Muse tot nu toe :-( Er staat eigenlijk niet echt 1 nummer op die er voor mij bovenuit springt.. Erg teleurstellend.

NME, Loudwire, 5 sterren van LustforLife, etc.

Vind het persoonlijk 1 van de beste Muse albums

Moet zeggen dat de hoes me ook een heel fout gevoel geeft bij het album. Kan soms - op een vreemde manier - echt wel invloed hebben op de beleving..
Voordat ik iets zinnigs kan zeggen ga ik het eerst nog wat vaker beluisteren.

Die hoes vind ik dan weer prachtig haha.

Album is ook uitgebracht op cassette. Lekker oldschool allemaal

Timmetje wrote:
Nee, alsjeblieft nooit geen Nothing But Thieves meer.
Verschrikkelijk.

Goed argument, ik volg ze vanaf hun babystapjes en kunnen dus bij mij niks fout doen
1f642.svg

2 keer gezien. Live erg matig. Kregen het publiek niet mee.

Oh jee, 2.2/5 voor het nieuwe Muse-album op Sputnik. Dat is nog eens een flink stuk lager dan Drones, The 2nd Law en The Resistance. Ik weet niet of ik het wel durf te gaan luisteren.

Inmiddels viermaal beluisterd. En vind het echt een heerlijk album. :D
Met name de B kant.

Tja, smaken verschillen blijkbaar. Ik ben echt verbaasd over het feit dat de recensies algemeen gezien niet zo slecht zijn. Want dit moet echt de grootste hoop troep zijn die ze op één schijf konden samen krijgen. Ik ga wel lekker wat oude Muse albums luisteren.

best bijzonder dat eigenlijk iedereen de zelfde mening over muse heeft.
eerste 3 a 4 albums waren super, live optredens zijn geweldig
daarna leveren ze minder goede albums af, maar de live optredens zijn nog steeds top

maar hoe meer (en dus ook minder goede) nummers ze krijgen---hoe vaker je dus ook die mindere nummers in de setlist hoort .

ik was naar de concertfilm geweest en daar viel het me op dat er maar bijzonder weinig nummers van de eerste albums gespeeld werden, zelfs geen "plug in baby"
en dan is zo een optreden toch een beetje wachten op de nummers die je wel goed vind.

Users who are viewing this thread