Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zijn er verder nog bronnen die kunnen bevestigen dat 30STM het voorprogramma gaat zijn in Nijmegen? Festileaks heeft het in het nieuwsbericht staan, maar er zijn verder geen bronnen die dit aangeven. Ik lees in het Pinkpop-forum iets over een foto waar beide bands op staan, maar dat het een oude foto betreft.
Ja jongens, de award voor grootste kutalbum van de week gaat toch wel naar Muse. Wat een verschrikkelijke troep is dat. Dit terwijl ik anders wel vrij grote fan ben van hen. Wordt het eerste album dat ik niet koop.
Mag hopen dat dit sarcastisch is ? Anders ben ik benieuwd waar jij die goeie recensies vandaan haalt ? Ik vind ze niet namelijk....
Dit is by far voor mij het slechtste album van Muse tot nu toe :-( Er staat eigenlijk niet echt 1 nummer op die er voor mij bovenuit springt.. Erg teleurstellend.
Moet zeggen dat de hoes me ook een heel fout gevoel geeft bij het album. Kan soms - op een vreemde manier - echt wel invloed hebben op de beleving..
Voordat ik iets zinnigs kan zeggen ga ik het eerst nog wat vaker beluisteren.
Oh jee, 2.2/5 voor het nieuwe Muse-album op Sputnik. Dat is nog eens een flink stuk lager dan Drones, The 2nd Law en The Resistance. Ik weet niet of ik het wel durf te gaan luisteren.
Tja, smaken verschillen blijkbaar. Ik ben echt verbaasd over het feit dat de recensies algemeen gezien niet zo slecht zijn. Want dit moet echt de grootste hoop troep zijn die ze op één schijf konden samen krijgen. Ik ga wel lekker wat oude Muse albums luisteren.
best bijzonder dat eigenlijk iedereen de zelfde mening over muse heeft.
eerste 3 a 4 albums waren super, live optredens zijn geweldig
daarna leveren ze minder goede albums af, maar de live optredens zijn nog steeds top
maar hoe meer (en dus ook minder goede) nummers ze krijgen---hoe vaker je dus ook die mindere nummers in de setlist hoort .
ik was naar de concertfilm geweest en daar viel het me op dat er maar bijzonder weinig nummers van de eerste albums gespeeld werden, zelfs geen "plug in baby"
en dan is zo een optreden toch een beetje wachten op de nummers die je wel goed vind.