Metallica

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
368
119
Inderdaad mooie plaatsen!
Je hebt alleen een code nodig.

25 - 33 % van stadion is nog vrij o_O

Goeie les voor Mojo dit. Moeten ze maar een keer normaal doen met prijzen.
De code is gratis als je een Ziggo/Vodafone klant bent. Code is helaas uniek. Mocht je er eentje willen stuur mij dan even een PB, ik kan wellicht even rondvragen/kijken of iemand er geen gebruik van wilt maken
 
  • Leuk
Waarderingen: Grunt149

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
149
77
De code is gratis als je een Ziggo/Vodafone klant bent. Code is helaas uniek. Mocht je er eentje willen stuur mij dan even een PB, ik kan wellicht even rondvragen/kijken of iemand er geen gebruik van wilt maken

Zeer mooi gebaar!
Ik heb echter al 2 - day tickets.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Mail van Oranjebloesem, OV rijdt minder op Koningsdag door Metallica:
Door een concert van Metallica op Koningsdag in de Johan Cruijff Arena hebben de GVB & NS op Koningsdag te weinig capaciteit om jullie na Oranjebloesem allemaal thuis te brengen.

De gemeente dwingt ons hierdoor om een aantal vervelende maatregelen te nemen. Deze leggen wij hieronder uit. Onze excuses voor dit slechte nieuws.

We zijn erg teleurgesteld in de gang van zaken. Het voelt bizar dat een nationale feestdag moet wijken voor een éénmalig concert. Ondanks dat dit voor ons als organisatie enorm veel schade oplevert gaan we ervoor zorgen dat Koningsdag een topfeest wordt.
Ik ga zelf niet naar Metallica of Oranjebloesem, maar is wel een rare gang van zaken
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Bijna alle festivals in Amsterdam moeten anderhalf uur eerder sluiten. Wat een belachelijk besluit van Amsterdam. Schijnbaar levert dat concert in de Arena meer op dan alle festivals daar omheen.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
525
383
Hey, is er iemand die een redelijke inschatting kan maken qua tijden van start/voorprogramma/Metallica/eind? Ik moet van een ander feestje afkomen en was naar parkeertickets aan het kijken, vandaar. Alvast bedankt :)
 

ouweknar

Campingartiest
19 okt 2018
59
37
Vrijwilligers van Rock Werchter mogen voor 25 euro naar het eerste concert. Is knap, maar zegt ook wel iets over de slechte verkoop...
 
  • Wow
Waarderingen: Timmetje

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Staanplaatsen zijn uitverkocht. 1e ring bijna. Alleen 2e ring nog veel plekken.

Slechte verkoop valt dan ook nog wel mee.
 

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
149
77
Wat is er precies sneu? Dat vrijwilligers goedkoop naar een concert kunnen?

Fans proberen uit te knijpen met schofterige prijzen.

En vervolgens als het verre van uitverkoopt via allerlei constructies het toch gevuld proberen te krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
149
77
Ik zou bijv. graag naar Peter Gabriel gaan. Voor 100,- max 150,- een mooie plek.

Maar dat kan je vergeten. Gevolg: halve Ziggo Dome nog beschikbaar.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Tja, over hoge prijzen ben ik het met je eens. 1 vd redenen dat ik er straks niet bij ben in de arena. Maar je vrijwilligers een voordeel geven als sneu bestempelen? Daarnaast als concertbezoeker wil je toch ook een redelijk volle zaal hebben?
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.324
2.786
Tja, over hoge prijzen ben ik het met je eens. 1 vd redenen dat ik er straks niet bij ben in de arena. Maar je vrijwilligers een voordeel geven als sneu bestempelen? Daarnaast als concertbezoeker wil je toch ook een redelijk volle zaal hebben?
Eens!!!

En dan nog een vraag hier mensen. Ik moet nog een hotel boeken. Is een half uur met de metro vanaf en naar Arena. Is dat te doen? Of is het net als een jaren 80 New York metro? Heb echt geen idee en ervaring met metro in Amsterdam. Vandaar

EDIT: Vraag is al weer achterhaald. Heb een logeeradres in de buurt gevonden. Halfuurtje met OV.
 
Laatst bewerkt:

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
149
77
Mooi dat die vrijwilligers een voordeel hebben hierdoor , dat gun ik ze van harte!

Een vol stadion is fijn ja. Als ze nu van meet af aan een acceptabele prijs zouden rekenen hebben fans uit alle lagen een kans.
Alle comments bij wanhopige advertenties van Mojo op facebook/insta (Metallica / Guns 'n Roses / etc.) zeggen genoeg.
Mensen zijn het zat. En niet alleen de fans.

 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

reaper

Support act
26 okt 2015
1.063
902
nog 2 gratis pre concerts in de foyer van de ZIggoDome aangekondigd.
another now & Ramkot

aanvang half 3
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken