Metallica

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.922
Ik probeer uit te vinden hoe ze willen voorkomen dat je tickets deelt. Iemand enig idee? Geven ze je een bandje? Legitimeren lijkt me niet reëel. Iemand een idee?
Wat er al gezegd wordt: mobiel ticket die je niet kan splitsen. Zolang dat niet mogelijk is, kan je 'm ook nier delen. Enige is nog dat jij op jouw mobiel in principe wel kan inloggen op het account van een vriend bijvoorbeeld die naar de andere show gaat. Dat zou nog wel moeten lukken, denk ik. Verder zou delen niet lukken door dat ticket.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Reminder: Op 20 januari om 10.00 uur start de kaartverkoop van de losse dagkaarten voor Metallica's M72 World Tour, waarmee de band op 27 en 29 april in ArenA staat! MOJO Weekly abonnees kunnen in een presale al eerder dagkaarten kopen. Meer info via mojo.nl/metallica.
 

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
61
58
Ik probeer uit te vinden hoe ze willen voorkomen dat je tickets deelt. Iemand enig idee? Geven ze je een bandje? Legitimeren lijkt me niet reëel. Iemand een idee?
Volgens mij met digitale tickets (dus niet te printen maar alleen te scannen vanaf mobiel) en ID check dmv naam op ticket (dus je moet met de hoofdboeker mee naar binnen wanneer je niet zelf je ticket hebt aangeschaft)
 

TVS

Playlistbediener
8 dec 2022
5
7
De Fan Club presale voor de losse dag-tickets is vandaag gestart, kan echter geen sta-plekken (meer) kopen? :confused:
 

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
161
83
Er is echt nog veel beschikbaar.

Zelfs topplekken (2-Day) op de 1e rij, ónder de originele vraagprijs, raken niet verkocht.
 

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
161
83
Ze worden wanhopig bij Mojo.
Maar wat wil je met die achterlijke prijzen...

Binnenkort zal er ook wel een actie gestart worden voor Peter Gabriel, halve Ziggo Dome is nog beschikbaar.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
379
129
Het zijn niet de beste plaatsen, maar via Ziggo Priority (voor ziggo/vodafone klanten) is er een actie dat je voor €75 p.p. kaartjes kunt kopen. Het gaat om tickets die normaal rond de €117 kosten. Dit aanbod geldt alleen voor de show van 27 april (koningsdag)

Hier kun je de plekken zien: https://www.ticketmaster.nl/event/287443?CL_ORIGIN=VZONSALE1&brand=nl_vodafoneziggo
Er zijn ook weer staanplaatsen en veel meer zitplaatsen bijgekomen! Mocht je klant van Ziggo/Vodafone zijn is dit een prima deal!

Gênant om te zien hoeveel plekken er nog vrij zijn.....
 

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
161
83
Inderdaad mooie plaatsen!
Je hebt alleen een code nodig.

25 - 33 % van stadion is nog vrij o_O

Goeie les voor Mojo dit. Moeten ze maar een keer normaal doen met prijzen.
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
140
86
Ik vind het echt jammer dat dit in de Galmbak wordt gehouden, anders was ik meer geneid om er naar toe te gaan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Inderdaad mooie plaatsen!
Je hebt alleen een code nodig.

25 - 33 % van stadion is nog vrij o_O

Goeie les voor Mojo dit. Moeten ze maar een keer normaal doen met prijzen.
1 van de dagen is op Koningsdag ook, en het is een vrij apart concept, dat werkt ook niet echt mee.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken