Maak je eigen line-up

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Komende maandag ga ik beginnen met de battles. Heb voor die tijd geen tijd ervoor. In principe kun je dus ook tot maandag je line-up nog doorgeven.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Sorry, laatste tijd bezig geweest met van alles en nog wat. Ben iets minder actief geweest op het forum dan normaal gesproken en ook dit is van mijn prioriteiten lijstje geschoten. Zal er na het weekend tijd voor maken.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Ontdek net dat dit bestaat, leuk idee! Als ik nog mee kan doen, hier is mijn inzending. Zo niet, het was in ieder geval leuk om te maken haha.

South of Heaven festival
Festivalpark Stenehei
Dessel, België

poster.php


In de clashfinder meer precieze tijden, data en podiumindeling. Een paar opmerkingen:
- Dubbele mainstage, net als Graspop altijd doet op Stenehei. Geeft wat meer ruimte grote namen neer te zetten :)
- Heb geprobeerd het zo realistisch mogelijk te houden, maar soms met name wat artiesten hoger gezet die ik persoonlijk goed vind.
- Case in point: Steven Wilson. Staat twee keer achter elkaar in de clashfinder, is geen foutje, kan hij gewoon zijn dubbele setlist spelen waar hij mee tourt.
- Briljant idee Roger Waters op je festival te zetten! Volgens mij tourt hij ook met een dubbele setlist, dus heb hem wat langer gegeven.
- Verder een aantal acts die ik niet goed ken erin gezet, maar die ik wel zou willen ontdekken. Alleen soms lastig in te schatten hoe hoog die kunnen. Hoop dat het ongeveer klopt zo...

Mooie line-ups hier hoor! Bij mij is Pearl Jam uiteindelijk op het laatste moment gesneuveld ten koste van Iron Maiden, maar alleen omdat zij nu die fantastische Legacy of the Beast setlist spelen. Afin, keuzes keuzes. QOTSA en Cave had ik ook nog heel graag gehad, maar dat vond ik realistisch niet meer kunnen. Oh en ik wil graag als samensteller het recht twee keer naar dit festival te mogen, ik heb echt onmogelijke clashes voor mijzelf gemaakt! 8-O
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Zie trouwens dat Ministry half van het affiche valt. Dus voor wie twijfelt: dat is Ministry :)

Edit: en dan Brian Fallon ook nog! Alleen zijn Howling Weathers staan erop haha. Beetje een crappy poster editor dit, maar die andere site leek nogal veel werk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken