Maak je eigen line-up

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.893
6.113
ApDKKry.jpg


https://clashfinder.com/s/y

Arcus is er ook nu weer bij op een vette locatie, dat een beetje doet denken aan de Beekse Bergen waar BKS wordt gehouden. Als headliners dit jaar hebben we gekozen voor Roger Waters die met z'n Us+Them tour langs het festival zal passeren op vrijdag. Op zaterdag hebben we te maken met een dikke dubbel bill met Gorillaz en Nick Cave als grote namen en op zondag wordt het festival afgesloten door Beyoncé die haar meest recente album Lemonade komt voorstellen. We kijken ook dit jaar weer uit naar veel opkomend jong talent maar hebben ook aandacht voor de gevestigde waarden in het veld. Ook nu zijn er 2 open lucht podia waarbij het programma van de Club en Outdoor elkaar afwisselt. Daarnaast vieren we de terugkeer van de Factory waar de beste house en techno beats zullen worden verzorgd.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
w9A670R.jpg

Ik heb het wat harder aangepakt, met wat minder harde namen die ook touren, dit is wel meer mijn smaak tho :p
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Doe img tussen [ ] en op 't einde /img tussen [ ] met ertussen in de afbeelding link
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Oeps, deze was wat aan mij voorbij gegaan, ook wel weinig tijd de laatste tijd ... wanneer moet ie binnen zijn? Dan doe ik alsnog m'n best wat in mekaar te flansen :)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Rock Torhout wrote:
Dan doe ik alsnog m’n best wat in mekaar te flansen

Was nog niet echt een datum besproken dacht ik, @chileera?

Btw, @rudy 3 dagen maar hé :p

Ik zat eraan te denken om het nog wel lekker een tijdje door te laten gaan. Zondag 22 april als uiterlijkste inleverdatum lijkt me een goede. Daarna ga ik pouletjes maken van verschillende posters/line-ups/clashfinders en van daaruit gaan we verder.

Ook wou ik nog even kijken naar bepaalde regels. Zoals idd 3 dagen ipv 4. Dat maakt het toch wel makkelijker voor het vergelijken in de volgende ronde. Ik vind ook dat we moeten kijken naar onrealistische line-ups. Zo zag ik iemand met op 1 dag Gorillaz, Kendrick Lamar, Kraftwerk en the Killers en op een andere dag Arctic Monkeys en Pearl Jam samen. Dat kan logischer wijs niet. Geen enkel festival zou dit weten te bewerk stelligen.

Kritisch gezien mag ook Slayer (final dutch show) niet, aangezien die in deze periode (Juni, juli en augustus) niet hier optreden. Het moet een beetje de bedoeling zijn om een wedstrijdje te creëren met de namen die nu in de vijver zitten. Wat had jouw voor deze zomer de ultieme line-up geleken? Daar komt het een beetje op neer.

Ik kom ook nog met mijn inzending. Ben nu bezig met "kill myy darlings" methode, dus die komt er binnenkort aan.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
MJELU (maak je eigen Line-Up) 2018.

Poster en blokkenschema zijn bekend.

https://www.postermywall.com/index.php/poster/view/3accfb417fa8a45b77fc914d72135b01
3accfb417fa8a45b77fc914d72135b01


https://clashfinder.com/s/mjelu18/?user=Chileera
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.332
1.775
Yannick wrote:

Rock Torhout wrote:
Dan doe ik alsnog m’n best wat in mekaar te flansen


Was nog niet echt een datum besproken dacht ik, @chileera?

Btw, @rudy 3 dagen maar hé :p

Ook wou ik nog even kijken naar bepaalde regels. Zoals idd 3 dagen ipv 4. Dat maakt het toch wel makkelijker voor het vergelijken in de volgende ronde. Ik vind ook dat we moeten kijken naar onrealistische line-ups. Zo zag ik iemand met op 1 dag Gorillaz, Kendrick Lamar, Kraftwerk en the Killers en op een andere dag Arctic Monkeys en Pearl Jam samen. Dat kan logischer wijs niet. Geen enkel festival zou dit weten te bewerk stelligen.
.

Dat was ik inderdaad. Maar de vraag was toch om je ultieme line-up samen te stellen, op basis van wat er beschikbaar is in juni, juli en augustus? Dat heb ik gedaan. Als het subjectieve criterium "realistisch" nu wordt toegevoegd, wordt het wel een beetje lastig. Want wat geldt als realistisch? Dat is mijn line-up zeker niet hoor, voor de duidelijkheid. Maar wanneer kun je stellen dat iets wel realistisch is? Lijkt me vrij lastig om daar een regel voor te bedenken?
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Gorillaz, Kendrick Lamar, Kraftwerk en The Killers op één dag is minder realistisch, maar had op zich best wel gekunnen. Een major als Rock Werchter had dat bijvoorbeeld wel uit z'n hoed kunnen toveren (Gorillaz - The killers als co-headliner, Kendrick Lamar als sub en Kraftwerk als Barn headliner). Idem voor AM - PJ. Of zijn we vergeten dat enkele jaren terug Rock Werchter uitpakte met Pearl Jam en Arctic Monkeys op dezelfde dag? :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wat actieve leden taggen..;
@dennisvdbr @joslittel @bananaelephant @wessel @rocktorhout @aikerte11 @weckoj @bcmrmaybe @raskolnikov @jarne @black-lies @visdave34 @jamesvlem @everyknight @erwin @noid @tav93 @superginger @pretparkfan @loveless85 @rudy

Ik sla ff een spelleke over ;)
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Static Fest 2018!

Poster:
https://imgur.com/a/36F7XHF

Timetable:
https://clashfinder.com/s/staticfest2018/
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik ben er met de beste wil van de wereld niet toe gekomen om iets samen te stellen, had nochtans ideeën genoeg. Er kruipt helaas net iets te veel tijd in om tot een ietwat redelijk resultaat te komen, dus ik moet helaas toch passen. Sowieso super leuk initiatief en hoop bij de volgende gelegenheid wel te kunnen meedoen! Ik ga hoe dan ook met veel plezier mee stemmen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken