Maak je eigen line-up

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
@noid Beach House speelt niet in de time span en MBV heeft geen data in BE/NL staan voor deze zomer. :p
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
ie06U7w.png
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Hoe zit het met artiesten die bijvoorbeeld wel in Duitsland spelen, maar (nog) niet in Nederland of België, wel of niet doen?
 

MISG

Playlistbediener
9 nov 2014
48
0
Waar staan Tame Impala en Biffy Clyro precies? :p

Ow dacht dat het ging om acts die in Europa stonden.
Dat het alleen Nederland en België moest zijn heb ik gemist
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Ik heb een lineup gemaakt! In principe wilde ik gewoon een leuke lineup maken, dus dat heb ik gedaan (met tijdschema). Iedereen speelt een uur, geen fratsen van bands die voor een half uur komen. De headliner heeft wat langer (1,5 uur) evenals de grootste naam op het derde podium (1 uur 15). Podium twee en drie zijn eigenlijk even groot. Ik heb de podiumnamen gepakt van BKS want die zijn top. Buiten de headliner om sluiten dagelijks twee DJ-sets het tweede podium af en een garagerockband het derde podium.

Alle acts touren in juni/juli/augustus in België/Nederland.

4ij4v6.jpg


En voor wie een poster wil heb ik maar even de Coachella-template ingevuld: linkje
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Ik heb een lineup gemaakt! In principe wilde ik gewoon een leuke lineup maken, dus dat heb ik gedaan (met tijdschema). Iedereen speelt een uur, geen fratsen van bands die voor een half uur komen. De headliner heeft wat langer (1,5 uur) evenals de grootste naam op het derde podium (1 uur 15). Podium twee en drie zijn eigenlijk even groot. Ik heb de podiumnamen gepakt van BKS want die zijn top. Buiten de headliner om sluiten dagelijks twee DJ-sets het tweede podium af en een garagerockband het derde podium.

Alle acts touren in juni/juli/augustus in België/Nederland.

4ij4v6.jpg


En voor wie een poster wil heb ik maar even de Coachella-template ingevuld: linkje

Coole line-up! Kraftwerk vet. Die had ik ook moeten kiezen.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Hmm, Thom Yorke vergeten. Nou ja, die zie ik al in AB, zullen we maar zeggen…

Thom Yorke staat al op We Love Music. :wink:

Maar mooie line-up Raskolnikov!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken