Lowlands 2024

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
334
371
Er is misschien al teveel over gezegd, maar ik ga het toch doen. Ik ga pas voor de 5e keer naar Lowlands, maar ik moet Indiaantje wel gelijk geven. Het verschil tussen 2018 en vorig jaar qua drugsgebruik/invloed op de sfeer, was voor mijn gevoel echt heel groot. Ik ben zelf helemaal niet tegen het gebruik ervan, en zeker op Lowlands wordt het regelmatig gebruikt in mijn vriendengroep, alleen vorig jaar was voor het eerst op een festival dat ik mij er op sommige momenten echt aan geërgerd heb. Compleet van de kaart mensen aangetroffen tijdens KG&TLW in de Bravo, op camping een meisje die midden in de nacht door een badtrip een wildvreemde was aangevallen en op sommige momenten gewoon geen positieve bijdrage aan de sfeer.

Miss is het omdat ik zelf ouder wordt, maar mijn gevoel zegt dat het gebruik overdag wel echt veel normaler en extremer is geworden dan in de eerste twee jaren dat ik ging.
Toen iemand op klaarlichte dag voor mijn voeten een lijntje wilde leggen op het rolstoelpodium had ik het wel even gehad. Prima als je wilt gebruiken, maar val anderen er niet mee lastig.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.086
2.020
Ben heel erg blij met Glass Beams, had ik eigenlijk niet meer verwacht. Wunderhorse herkansing was natuurlijk een inkoppertje nadat Pukkelpop kwam. Positief verrast door deze worp.
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario en LLoww

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
160
302
Toen iemand op klaarlichte dag voor mijn voeten een lijntje wilde leggen op het rolstoelpodium had ik het wel even gehad. Prima als je wilt gebruiken, maar val anderen er niet mee lastig.
Waarom zouden mensen in een rolstoel niks mogen gebruiken? 1 voor allen, allen voor 1 toch?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.086
2.020
Ik denk dat op dit tempo het verdwijnen van Denzel Curry langzaamaan in de doofpot wordt gestopt
Heb niet vaak meegemaakt dat Lowlands heeft opgenoemd wat de vervanger is van een act als deze heeft geannuleerd voordat het blokkenschema bekend is gemaakt. Dus ik zou niets verwachten.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.377
1.440
Bizar dit. Als je denkt dat het niet beter kan, komen ze nog even met een enorme must see. Johnny Greenwood en Wunderhorse ook heel tof.
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
577
977
Helemaal mee eens dat de drop namen nu veel belangrijker (en leuker) is dan de discussie, maar vind het wel een onderwerp wat natuurlijk juist te bespreken is in een festival topic.

Ook erg blij met de nieuwe namen, AIR, Wunderhorse blij dat ze een herkansing krijgen, the Lathums ook erg blij mee, fijne band en vorig jaar 2x live gezien en was beide keren top. En mijn oog viel op Johny Greenwood, moet eerlijk toegeven dat ik dit project van hem nog niet heb geluisterd dus ga ik zeker doen.

Voor de rest ook behoorlijk wat namen die ik niet ken. Dus als mensen nog tips hebben wat het luisteren echt waard is.
 

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
131
113
Heel erg blij met AIR op Lowlands! Johnny Greenwood en Glass Beams zijn ook erg tof, zeer happy met deze worp!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.416
1.908
Fijne worp inderdaad! Heel blij met Air en Jonny Greenwood erbij. Wunderhorse ook, Arooj Aftab en Miles Kane is altijd de moeite.

Zeer spijtig van Hermanos Gutierrez.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Athos

Dagopener
13 jul 2023
560
791
Vette worp zeg! Air (plays Moon Safari) echt totaal onverwacht maar helemaal te gek. Fijn dat Wunderhorse een herkansing krijgt! Miles Kane was al bekend maar prima. Rest moet ik ff luisteren.
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
333
381
Amai, de line-up neemt naar mijn smaak epische vormen aan. Het blokkenschema zal een bloedbad worden...
 
  • Leuk
Waarderingen: LLoww

Gebruikers die dit onderwerp bekijken