Lowlands 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Joost is natuurlijk ook hartstikke relevant om neer te zetten dit jaar. Los wat ik er zelf van vind. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat die er niet zal zijn Bij Goldband heb ik dat idee totaal nog niet.

Voor mij mogen er wel weer wat namen bijkomen trouwens.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
803
990
Volgens mij heeft Joost dat virale jaar al gehad. Die kan gewoon in 2025 al aan de bovenkant van de poster. Dat kan je wel verwachten mocht hij niet bij de 2de worp namen zitten.
 
Laatst bewerkt:

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
140
86
Hierbij het bericht wat je wist dat ging komen:
Als jullie met de trein naar Lowlands willen reizen hoop ik dat je route niet via Amersfoort is.
En dan als organisatie maar klagen dat er veel mensen met de auto komen. Ze zouden net als bij Rock Werchter een gratis trein en bus optie moeten aanbieden om de bezoekersstroom te spreiden.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
789
475
En dan als organisatie maar klagen dat er veel mensen met de auto komen. Ze zouden net als bij Rock Werchter een gratis trein en bus optie moeten aanbieden om de bezoekersstroom te spreiden.
Je kan geld toegeven, maar als de eerste ov-optie pas om 9.00 ofzo bij de camping aankomt gaan heel veel mensen alsnog voor de auto om een plek op de camping te bemachtigen.

Nog los van dat ik met de auto veel makkelijker al mijn spullen kan meenemen.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Parkeerkaart al gekocht. Afgelopen twee edities heel vroeg aangekomen op vrijdag (7 uur). Dat was qua parkeren wel twee keer echt de sweet spot. Vlakbij de ingang naar het festivalterrein
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en sjoeske

rrr

Playlistbediener
5 feb 2023
28
43
Je kan geld toegeven, maar als de eerste ov-optie pas om 9.00 ofzo bij de camping aankomt gaan heel veel mensen alsnog voor de auto om een plek op de camping te bemachtigen.

Nog los van dat ik met de auto veel makkelijker al mijn spullen kan meenemen.
Ik voorzie best dat ze in de toekomst een deel van de camping gaan reserveren voor mensen die met de pendelbus komen o.i.d., en dat je dan een ander bandje of iets dergelijks krijgt als je met de pendelbus bent aangekomen. Een andere oplossing, naast het veel later opengooien van de camping, kan ik zo ook niet echt verzinnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan en davadude

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Sinds er geen pendelbussen meer vertrekken vanuit 't Harde is het met de trein ook gewoon kut uit Utrecht.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.098
323
Parkeerkaart al gekocht. Afgelopen twee edities heel vroeg aangekomen op vrijdag (7 uur). Dat was qua parkeren wel twee keer echt de sweet spot. Vlakbij de ingang naar het festivalterrein
Vorig jaar op donderdag tussen 15 en 16 uur dichtbij kunnen parkeren en zonder rijen zo door kunnen rijden en lopen. Beviel goed. Er was toen voor de brug nog plek voor kleine groepjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: Athos

DeDaan

Playlistbediener
22 aug 2023
11
11
Woensdagavond tot donderdagochtend kamperen op De Dijk en dan vroeg de rij in lopen :). Hartstikke gezellig en gesloopt ben je toch wel op de maandag, kan die ene avond en halve nacht er ook wel bij.
 
  • Haha
Waarderingen: eva84

mgbss

Support act
15 feb 2019
789
475
Woensdagavond tot donderdagochtend kamperen op De Dijk en dan vroeg de rij in lopen :). Hartstikke gezellig en gesloopt ben je toch wel op de maandag, kan die ene avond en halve nacht er ook wel bij.
Kamperen op de dijk gaat me echt te ver. Word je er dan ook niet afgegooid?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken