Lowlands 2024

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Denk dat je dit ook eens stuk kan doorvertalen naar Belgen vs Nederlanders. 😅
Vandaar dat ik liever Belgische festivals bezoek i.p.v. Nederlandse (vooral boven de rivieren). Dat eindeloze geklets over van alles en nog wat, regelmatig aangesproken worden door vreemden. Dat hoeft voor mij allemaal niet op een festival 😁.
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: Athos en elo

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Vandaar dat ik liever Belgische festivals bezoek i.p.v. Nederlandse (vooral boven de rivieren). Dat eindeloze geklets over van alles en nog wat, regelmatig aangesproken worden door vreemden. Dat hoeft voor mij allemaal niet op een festival 😁.
Ik vind dat juist wel mooi. Uiteraard niet door optredens heenkletsen, maar als je ergens lekker zit te chillen vind ik het wel grappig.

En je hoeft uiteraard niet terug te kletsen; niemand die daar boos over wordt denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: emmabloemert en @Marc

aardvark

Campingartiest
24 aug 2023
50
32
Ik ben diverse malen bij een meerdaags rugbytoernooi (met camping) in België geweest, en daar stonden ze ook met honden. Ze zeiden dat dit drugshonden waren maar daar geloofde ik al vrij weinig van. Het opleiden van zo'n hond is echt verschrikkelijk duur en het lijkt me gewoon heel onwaarschijnlijk dat een particulier beveiligingsbedrijf dat gaat doen. Mijn vermoeden werd verder bevestigd toen ik genoeg spelers 's avonds in een van de feesttenten behoorlijk aan de coke zag zitten (Nederlanders uiteraard).
Dendermonde! leuk sfeertje daar...
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso en Athos

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.697
Sowieso Belgische concerten en festivals > Nederlandse concerten en festivals. Zeker ald het om de randstad gaat.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Ik mis eerlijk gezegd Nation of Language toch best op de line-up. Hoopte dat die wel al bij de eerste drop zouden zitten. Ik wacht met smart waar die gaan staan dit jaar :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en elo

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Vandaar dat ik liever Belgische festivals bezoek i.p.v. Nederlandse (vooral boven de rivieren). Dat eindeloze geklets over van alles en nog wat, regelmatig aangesproken worden door vreemden. Dat hoeft voor mij allemaal niet op een festival 😁.
Herkenbaar. Laat me met rust! Als of het iemand echt interesseert of ik het naar mijn zin heb of niet.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Maar het kan wel mooi zijn. Mijn allereerste Lowlands. Toen stond de Mr. Long nog in het midden ter hoogte waar nu de Armadillow staat. Liep ik daar binnen en kreeg ik plots een knuffel van een gast en die zei: "wat leuk dat je er ook bij bent" en dan echt op een lieve en warme manier. Dat zie je op een Pinkpop of BKS niet snel gebeuren.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Dendermonde! leuk sfeertje daar...
Nooit gedacht dat ik hier op Festileaks een verwijzing naar de Flanders zou tegenkomen :ROFLMAO: Ben zelf van Dendermonde dus was wel even nostalgische flashback, ondanks dat Flanders nu niet meteen het onderdeel van Dendermondse cultuur is waar ik het meest fier op ben haha.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Zou een tribute van Sinead o Conner niet wat zijn ? In samenwerking met het noord hollands orkest? Was vroegge wel kippevel op Torhout Werchter nog . Alleen wie zou dat aan kunnen?
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Zou een tribute van Sinead o Conner niet wat zijn ? In samenwerking met het noord hollands orkest? Was vroegge wel kippevel op Torhout Werchter nog . Alleen wie zou dat aan kunnen?
Julie Elven, die ik gister met het NNO zag optreden kan dat qua stem wel.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Nog een tweede luisterronde gedaan en Sleaford Mods en MSPaint gaat ook op het lijstje. De mid- en undercard is weer eens extreem sterk moet ik zeggen. En de uppercard is eigenlijk ook wel lekker. Dit gaan echt zoveel clashes worden.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Nog een tweede luisterronde gedaan en Sleaford Mods en MSPaint gaat ook op het lijstje. De mid- en undercard is weer eens extreem sterk moet ik zeggen. En de uppercard is eigenlijk ook wel lekker. Dit gaan echt zoveel clashes worden.
Slaat de paniek nou al toe 🤣🤣 en er moeten nog wat namen bij komen. Gaat het wel goedkomen met je.😉
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Had meestal ook een lijst van ong 40 namen uit de blokkenlijst. Maar aan het eind ben ik blij als ik er 20 haal . Er komt op LL altijd wel wat tussedoor waardoor je weer dingen mist of juist weer iets vind wat je intereseerd. Dat blijft het leuke ervan. Succes met de planning allemaal.🤘
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Had meestal ook een lijst van ong 40 namen uit de blokkenlijst. Maar aan het eind ben ik blij als ik er 20 haal . Er komt op LL altijd wel wat tussedoor waardoor je weer dingen mist of juist weer iets vind wat je intereseerd. Dat blijft het leuke ervan. Succes met de planning allemaal.🤘
Mijn lowlands is echt meer dan geslaagd als je 6 of 7 acts per dag echt goed ziet. Van tevoren enorme lijsten, maar in de praktijk skip je meer dan je lief is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken