Was weer een uitgebreide reactie. Zijn toch een aantal overwegingen die ze moeten maken. Zakelijk gezien snap ik deze. Een beetje in het kort.
- Waarom niet 1 tot 2 kaartjes per account?
Er gaan veel vriendengroepen. Als dan maar de helft kaarten heeft, dan geeft dat ook onvrede.
- Waarom geen presale / loyalty korting?
Aanwas is voor de toekomst van het festival belangrijk. Zowel in mensen die voor het eerst gaan als in leeftijd. Het is dan lastig voor deze groep om kaarten te krijgen. Is op lange termijn niet goed voor LL.
Ze snappen ook dat hier van alles tegenin te brengen is, maar met zoveel animo en zo’n groot publiek is het lastig om iedereen tevreden te houden. Ze proberen te zoeken naar een goede balans.
Zakelijk gezien snap ik het, maar als fan van het festival en de angst om mis te grijpen is het niet in mijn / ons voordeel.
Ik denk dat wij ook een (kleine) lastige doelgroep zijn en een andere beleving hebben. We zijn denk ik meer toegewijd en nemen het serieuzer dan de gemiddelde bezoeker.