Lowlands 2024

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Denk toch dat het tijd wordt dan Bente dat kopje koffie gaat drinken met een paar van onze forumleden ;) Want in hoeverre is het knap dat ze dit ontdekt hebben en of had dit voorkomen kunnen worden met de bovengenoemde adviezen?
Tsja dat wordt wel heel moeilijk om eens adviezen van een andere party aan te nemen.
 

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
98
202
Maar dit ligt niet bij Lowlands, maar bij Ticketmaster..

En ik vraag me af he: stel je zou met Ticketmaster om de tafel kunnen. Wat zou je concreet voorstellen?
Ja inderdaad excuses, je hebt helemaal gelijk. Lowlands is natuurlijk geen Ticketmaster, maar wel onderdeel van dezelfde grote company en mag als gebruiker toch wel bepaalde verwachtingen en eisen stellen.

Zou het door @Indiaantje89 geopperde verificatie van account en bankrekening al helpen? Het hoge procentuele tarief voor servicekosten is al aangepast naar €10 per kaart. Maar waarom het doorverkooppercentage? Wel ticketswap uit willen bannen, maar ondertussen wel toestaan dat doorverkopers behoorlijke winsten kunnen.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Ik vraag me af wat het belang van TM of LL is om doorverkoop tegen 15% winst nog steeds mogelijk te maken terwijl ze deze marge voor andere concerten wel op 0% zetten. Wellicht om de gang naar Marktplaats te ontmoedigen. Of is dit aan de artiest / de organisatie zelf?
 

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
98
202
Het is misschien ook een beetje arrogant te denken dat forumleden de wereldmarktleider in kaartverkoop denken te kunnen vertellen hoe dat te organiseren.
Forumleden wrs niet, maar naar Lowlands/Mojo zal toch wel geluisterd worden. En ook Lowlands is niet doof voor kritiek, blijkt al uit de aanpassingen die ze gedaan hebben mbt de servicekosten. En denk dat wij én LL allemaal willen dat de mensen die naar het festival willen dit tegen de vastgestelde prijs van €325 kunnen doen. Dat het dan nog steeds een loterij is en je een portie geluk nodig hebt tijdens de voorverkoop neemt iedereen dan wel op de koop toe denk ik. Ben benieuwd als die groeptickets die nu massaal gekocht worden ivm de angst mis te grijpen én als de opkoop-bots er niet waren of het dan nog steeds zoveel stress en irritatie opwekt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Wij leveren ook diensten en krijgen soms ook dit soort "online verzoeken" aantallen te verwerken. Dat is an sich niet vreemd, en er zijn veel grotere partijen die te maken hebben met nog veel grotere aantallen.

Maar zoals eerder gezegd. Het is gewoon een zegen voor Lowlands. Iedereen praat er over, zelfs Henk en Ingrid lezen dit soort berichten. Vandaag ook paar keer te horen gekregen "had jij wel Lowlands kaarten kunnen scoren, want jij gaat toch ieder jaar. Ik las dat het moeilijk ging".

Iedereen praat over Lowlands, en een ticket heeft alleen maar meer waarde als het voelt als een lot uit een loterij. Hoeveel pagina's lullen wij hier vol over? Ze snijden zichzelf in de vingers als ze dit anders zouden doen.
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
222
377
Ik merk dat ik mij een beetje stoor aan het 'kijk eens hoe goed wij het doen' gevoel van de post. Terwijl je eigenlijk er van uit mag gaan dat dit al geregeld is.
Goede intentie of imago verbeteren, de actie komt ten goede van mensen die tickets willen!
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Bij ons was het toevallig ook juist de Lowlands Maagd die er doorheen kwam in de wachtrij.

Wel goed dat ze die bot kaarten ongeldig maken. Beetje jammer dat blijkbaar die 3 dubbele captha niet werkt.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik vind het ook echt bizar dat alle groepsplekken zo snel weg waren. Kan mij niet herinneren dat het voorgaande jaren zo snel ging. Binnen 10 minuten kon ik niks meer halen, alleen nog 80m2. Dus daar maar 2 van gekocht...
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik vind het ook echt bizar dat alle groepsplekken zo snel weg waren. Kan mij niet herinneren dat het voorgaande jaren zo snel ging. Binnen 10 minuten kon ik niks meer halen, alleen nog 80m2. Dus daar maar 2 van gekocht...
Hetzelfde met alle caravan camper tickets!

Uiteindelijk toch nog 1 kunnen bemachtigen via de gllamcamp.nl site.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Heb toen van ellende nog bijna overwogen die belachelijk dure gllamping te boeken maar gelukkig niet gedaan. Die prijzen blijf ik toch absurd vinden. 1600 euro voor een 4 persoons accomodatie. Wat uiteindelijk niet meer is dan een tipi waarschijnlijk
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik zie mezelf gewoon niet meer in een tent op een luchtbed liggen met 40+ en allerlei lichamelijke ongemakken/pijntjes na zo'n dag rondbanjeren op een festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Ik vind het ook echt bizar dat alle groepsplekken zo snel weg waren. Kan mij niet herinneren dat het voorgaande jaren zo snel ging. Binnen 10 minuten kon ik niks meer halen, alleen nog 80m2. Dus daar maar 2 van gekocht...
Ik denk echt wel een resultaat van de gekte bij de ingang elk jaar. Afgelopen jaar ontiegelijk vroeg vertrokken, en uiteindelijk voor onze groep met moeite een lekker plekje op 1/2 kunnen vinden. Aankomend jaar dus of nóg eerder vertrekken óf extra lappen voor een verzekert plekje. Bij DTRH waren de groepsplekken ook alweer snel uitverkocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en Chicken

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Overigens zou ik ook best willen lappen voor zo'n groepsplek, alleen mijn vrienden niet. Scheelt me (zeker bij DTRH waar op donderdag nog niets is) gewoon een vakantiedag en een hoop slaap.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Op rock Werchter waren die gereserveerde plekken echt om te janken. Veel te klein en super overbevolkt zeg maar.

Dat is op lowlands wel beter geregeld volgens mij.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Groepsplek is echt een must voor mij/ons. Ik heb echt geen zin meer om mega overprikkeld te raken in die tyvusrij. Lekker op het dooie gemak om 15uur donderdagmiddag naar de camping rollen. Benieuwd hoe die Groepscampingplek Basics eruit zien, maar die met picknicktafels zijn echt helemaal prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en Athos

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Alleen nog de groepscamping naar camping 2 verplaatsen (of doe maar een eigen ingang tot het festivalterrein waarbij je uitkomt aan de noordzijde van Planet Paradise).
 

rrr

Playlistbediener
5 feb 2023
28
43
Wij zullen met 15 zijn dit jaar, maar hebben geen groepsplek kunnen bemachtigen. Heeft iemand hier ervaring met hoe vroeg je dan zult moeten zijn donderdag om fatsoenlijk bij elkaar te staan (en dan bij voorkeur op camping 1 tm 4)? We bereiden ons al voor op een hele korte nacht, haha
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Wij zullen met 15 zijn dit jaar, maar hebben geen groepsplek kunnen bemachtigen. Heeft iemand hier ervaring met hoe vroeg je dan zult moeten zijn donderdag om fatsoenlijk bij elkaar te staan (en dan bij voorkeur op camping 1 tm 4)? We bereiden ons al voor op een hele korte nacht, haha
dan wil je wel behoorlijk vooraan staan als de poorten om 9u open gaan.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken