Lowlands 2024

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.511
1.317
Ik hoop niet dat Josh Homme te horen krijgt dat ie vervangen wordt door Justice, kan je het volgend jaar wel schudden met de boeking van QOTSA, denkt ie dat hij op een dance festival terecht komt.
Headliners worden een jaar van tevoren geboekt. Wat verwacht je in 4 weken?
Ik had liever beide gehad, maar erg blij dat ik Justice kan zien. Groeten van Team Halfvol
 

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
178
554
Ik hoop niet dat Josh Homme te horen krijgt dat ie vervangen wordt door Justice, kan je het volgend jaar wel schudden met de boeking van QOTSA, denkt ie dat hij op een dance festival terecht komt.
Je doet net alsof Lowlands hem wegstuurt zodat ze Justice kunnen boeken. Alsof je als artiest, nadat je nota bene zelf hebt afgezegd, nog commentaar gaat hebben over hoe een festival de leegte invult. Dat is de wereld op zijn kop.

Een headliner van formaat Justice uit de hoge hoed toveren op drie weken voor het festival, is echt geen laffe prestatie. Het is je goed recht om van alles te vinden van de muziek van Justice - ten slotte valt er over smaak niet te twisten - maar je laatste paar toevoegingen aan deze discussie raken echt kant noch wal.
 
Laatst bewerkt:

kroetskipoetski

Playlistbediener
24 mei 2024
19
52
Je doet net alsof Lowlands hem wegstuurt zodat ze Justice kunnen boeken. Alsof je als artiest, nadat je nota bene zelf hebt afgezegd, nog commentaar gaat hebben over hoe een festival de leegte invult. Dat is de wereld op zijn kop.

Een headliner van formaat Justice uit de hoge hoed toveren op drie weken voor het festival, is echt geen laffe prestatie. Het is je goed recht om van alles vinden van de muziek van Justice - ten slotte valt er over smaak niet te twisten - maar je laatste paar toevoegingen aan deze discussie raken echt kant noch wal.
Als justice goldband zou vervangen had ik geen bezwaar, maar QOTSA vervangen misplaatst. Justice is een totaal ander genre, dat wordt dan wel wat recht gebreid in lowcast als zijnde dat het wel wat rockt maar nogmaals voor degene die speciaal voor QOTSA een ticket hebben gekocht en dat zijn er behoorlijk wat, is justice een mismatch.
 
  • Haha
Waarderingen: elo en redle

festivalsspeler

Playlistbediener
2 feb 2023
10
39
Als justice goldband zou vervangen had ik geen bezwaar, maar QOTSA vervangen misplaatst. Justice is een totaal ander genre, dat wordt dan wel wat recht gebreid in lowcast als zijnde dat het wel wat rockt maar nogmaals voor degene die speciaal voor QOTSA een ticket hebben gekocht en dat zijn er behoorlijk wat, is justice een mismatch.
Mocht je echt alleen een kaart kopen voor QOTSA, is dan het festival Lowlands niet een beetje een mismatch?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.511
1.317
Als justice goldband zou vervangen had ik geen bezwaar, maar QOTSA vervangen misplaatst. Justice is een totaal ander genre, dat wordt dan wel wat recht gebreid in lowcast als zijnde dat het wel wat rockt maar nogmaals voor degene die speciaal voor QOTSA een ticket hebben gekocht en dat zijn er behoorlijk wat, is justice een mismatch.
Je valt in herhaling. Je punt is duidelijk.

Btw alles wat Goldband vervangt is geen bezwaar. Hoeven ook helemaal niet te komen zonder vervanging. Vind ik ook prima.
 

Mayday

Playlistbediener
11 dec 2023
16
26
Als justice goldband zou vervangen had ik geen bezwaar, maar QOTSA vervangen misplaatst. Justice is een totaal ander genre, dat wordt dan wel wat recht gebreid in lowcast als zijnde dat het wel wat rockt maar nogmaals voor degene die speciaal voor QOTSA een ticket hebben gekocht en dat zijn er behoorlijk wat, is justice een mismatch.
Als je speciaal voor QOTSA (of elke andere band op de line-up) een kaartje voor Lowlands koopt dan ben je echt op het verkeerde festival. Zoals al eerder is gezegd kan je bij een festival die dagkaarten verkoopt hopen op een vervanger in hetzelfde genre. Maar bij een weekender zoals Lowlands is het gewoon top dat ze een vervanger als Justice op het laatste moment hebben weten te regelen.
 

RobinWilhelmus

Playlistbediener
27 mei 2021
40
62
Als justice goldband zou vervangen had ik geen bezwaar, maar QOTSA vervangen misplaatst. Justice is een totaal ander genre, dat wordt dan wel wat recht gebreid in lowcast als zijnde dat het wel wat rockt maar nogmaals voor degene die speciaal voor QOTSA een ticket hebben gekocht en dat zijn er behoorlijk wat, is justice een mismatch.
Je eerste zin laat zien dat t een persoonlijke kwestie is. Of vind je goldband en justice wel het zelfde genre? Want dat zou dan ook een bezwaar moeten zijn toch? Maar Goldband kut, QOTSA goed.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
915
1.679
Als justice goldband zou vervangen had ik geen bezwaar, maar QOTSA vervangen misplaatst. Justice is een totaal ander genre, dat wordt dan wel wat recht gebreid in lowcast als zijnde dat het wel wat rockt maar nogmaals voor degene die speciaal voor QOTSA een ticket hebben gekocht en dat zijn er behoorlijk wat, is justice een mismatch.
Ik denk dat er heeel weinig mensen zijn die alleen voor QOTSA een Lowlands kaart hebben gekocht... De line-up was er ook nog niet he toen de kaartverkoop begon. Sterker nog sinds bekend is gemaakt dat Justice i.p.v. QOTSA komt staan er een stuk minder kaarten onder de 300 euro op ticketmaster/swap.
 

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
104
248
The Beef Chief op Lowlands. Sick. Benieuwd of ze dezelfde kwaliteit kunnen leveren als in hun restaurants want dan hebben we gewoon één van de lekkerste burgers van Nederland, no doubt top 30, op 't terrein. Hoe zalig is dat?
Is dit het eerste jaar dat ze er staan?
 

Don_076

Campingartiest
6 feb 2024
60
198
Ik heb een parkeerticket te koop voor de originele prijs: €29.50. Dus als je er nog eentje nodig hebt of iemand weet, laat maar weten.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.600
7.260
Vind James Blake toch wel redelijk in het hoekje van The Smile staan hoor. Tuurlijk, het is meer electronica, maar het is toch ook een best grote naam in die indie (heel lelijk, hier komt ie, 'smaakmakers') hoek. Tourde ook gewoon vaker samen met Radiohead en heeft connecties met Thom Yorke. Dus het kan vele malen erger. Al had ik er zelf ook liever een The National (te groot natuurlijk), The Postal Service, Fontaines DC of Pulp voor in ruil gehad.
Ik vind The Smile supervet en was daar heel benieuwd naar. Ik vind James Blake superkut en ga daar ver vandaan blijven.

(maar snap de boeking als vervanging wel, goed gedaan wel)
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
440
708
The Beef Chief op Lowlands. Sick. Benieuwd of ze dezelfde kwaliteit kunnen leveren als in hun restaurants want dan hebben we gewoon één van de lekkerste burgers van Nederland, no doubt top 30, op 't terrein. Hoe zalig is dat?
Wa is da?
 

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
66
163
Een eerste planning gemaakt! Uiteindelijk zal het vast weer anders lopen. Nog een paar clashes en wil eigenlijk ook eens de Echo checken. Dit wordt mijn 4e LL en ben daar nog nooit geweest… Voor nu heb ik staan:

Vrijdag:
Wings of Desire (!) -> Future Utopia -> Prins S en de Geit (!) -> Chibi Ichago (als het gaar is naar The Lathums -> Wunderhorse -> Justice (evt door naar nachtprogramma Bravo)

Zaterdag:
Arooj Aftab (!) -> Rachel Chinouriri OF Mount Kimbie (nog niet over uit) -> Sugababes (!) -> Lander en Adriaan (eerste halfuur) -> Sampha (!) -> Fred Again(!) -> sprinten naar de India voor Benwal en Narciss en hopelijk niet dood worden gedrukt door de drukte daar

Zondag:
NNO -> Confidence Man (!) -> Pachyman -> Barry Can’t Swin (!) -> Nas -> Brutalismus 3000 (!) -> Kin’gongolo Kiniata -> nachtprogramma Bravo

Bravonacht op vrijdag spreekt mij ook aan, maar denk ik dat ik het laat schieten om de energie nog een beetje te bewaren…
 

philmania

Playlistbediener
12 jul 2018
39
75
Lander & Andriaan is toch beetje een feest act? Of doe ik ze hiermee te kort en is het muzikaal ook goed?
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
83
80
Gister Master Peace geluisterd. Ik twijfelde al aan Inhaler maar nu kan ik mezelf helemaal die trektocht naar de Alpha besparen.
Heb Masterpeace meegemaakt in het voorprogramma van NovaTwins in de Melkweg en hij maakte er wel echt een feestje van. Wel heeeel wat anders dan Inhaler ja🤣, maar als ik in de buurt ben pak k m wel mee hoor!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken