Lowlands 2024

huug

Campingartiest
5 aug 2023
68
97
Dit lijkt me het ideale festivalweer. Maargoed. In 2,5e week kam veel veranderen.

Zondagochtend van de Zwarte zcross gaven ze smiddags een kleine bui. Vanaf 18 uur was er echter geen modderloos gedeelte meer op het terrein.
 

HOOFDLETTERS

Playlistbediener
1 jun 2023
43
118
Ik ben ook weer even in Soft Play gedoken. Ik had nog niet meegekregen dat ze een naamsverandering hebben ondergaan, maar hun optreden op in 2019 staat me nog goed bij. Volgens mij openden ze toen het festival? Ik dacht even lekker bandje kijken om het weekend te beginnen maar vanaf moment 1 (De opkomst met Vengaboys) was het pure chaos. Zoals hierboven al te lezen is, de nieuwe single (met Robbie Williams nota bene!?) is ook weer genieten. Jammer van de Soulwax clash, maar ik wil dit niet missen😍
 
  • Winning
Waarderingen: @Marc

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
440
708
Alright, voorlopige route bepaald. Morgen met de vriendengroep samen eten en het blokkenschema doornemen.
Redelijk tevreden, weinig clashes op Overmono/Sampha na. De zaterdag wordt op papier het beste, maar ook erg veel zin in het blokje Skrillex - Justice!

Vrijdag
Kokoroko - Jungle By Night - Glass Beams - Froukje - Teddy Swims - Skrillex - Justice - Lucky Done Gone B2B Tsepo - Interplanetary Criminal - Sedef Adasi - Young Marco (als we het redden)

Misschien: Half Moon Run, Big Thief
Missen: Wunderhorse, Sticks

Zaterdag
Spinvis - The Streets - Sugababes - Soulwax - Inhaler - Sampha - Jorja Smith - Stukje James Blake, maar op tijd naar - Fred again.. - Benwal / Joy Orbison - Narciss / Skin on Skin - Mall Grab

Missen: Overmono, misschien James Blake

Zondag
Elephant - Noord Nederlands Orkest - Air - Barry Can't Swim - IDLES - Willem - Nas - Brutalismus 3000 - Goldband - Kijken wat het leuk is

Misschien: MRCY
Missen: Thundercat, Pachyman
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
457
522
Ik ben ook weer even in Soft Play gedoken. Ik had nog niet meegekregen dat ze een naamsverandering hebben ondergaan, maar hun optreden op in 2019 staat me nog goed bij. Volgens mij openden ze toen het festival? Ik dacht even lekker bandje kijken om het weekend te beginnen maar vanaf moment 1 (De opkomst met Vengaboys) was het pure chaos. Zoals hierboven al te lezen is, de nieuwe single (met Robbie Williams nota bene!?) is ook weer genieten. Jammer van de Soulwax clash, maar ik wil dit niet missen
Na Girl in Red in de India volgens mij. Voor die combi toen extra vroeg opgestaan maar geen seconde spijt. In 2015 een campagne gevoerd in de speciale bietenbar om iedereen naar de Charlie (RIP) te krijgen. 'Where's your car Debbie' echt on repeat opgehad die zomer.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Begin toch te twijfelen nu tussen Leander & Adriaan en / of Sampha….. 🤷🏼‍♂️🤔
Beide weleens gezien, maar L&A is leuk, maar ga je her en der nog wel zien/tegenkomen als je van Electronische muziek houdt. Daarnaast is het op het moment een grote hype.
Sampha heb ik in Carré gezien en was echt een mega gave muzikale ervaring. Echt 1 van de tofste shows dit jaar. Dus raad ik zeker aan.
Daarintegen durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen dat het op een festival ook zo is, want dan zijn er toch een stuk minder echte liefhebbers...
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.511
1.317
Beide weleens gezien, maar L&A is leuk, maar ga je her en der nog wel zien/tegenkomen als je van Electronische muziek houdt. Daarnaast is het op het moment een grote hype.
Sampha heb ik in Carré gezien en was echt een mega gave muzikale ervaring. Echt 1 van de tofste shows dit jaar. Dus raad ik zeker aan.
Daarintegen durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen dat het op een festival ook zo is, want dan zijn er toch een stuk minder echte liefhebbers...
Ik heb niet echt een voorkeur voor elektronische muziek. Dus dan ga ik me maar eens verdiepen in Sampha. Dank je 😊
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.854
6.074
Ik heb niet echt een voorkeur voor elektronische muziek. Dus dan ga ik me maar eens verdiepen in Sampha. Dank je 😊
Ze hebben ook wel wat andere invloeden. Ja het is elektronisch maar soms zitten er ook jazz achtige invloeden in. Ik heb ze nog niet live gezien, maar op plaat vind ik het meer dan elektronisch in ieder geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.854
6.074
Chibi Ichigo vind ik nog lastig te pijlen. Kan een hit or miss worden. Ik zie best toffe invloeden (zo hoor ik duidelijk Underworld in Half 1 terug), maar met haar zang kan ik weinig. Iemand dit al live eerder gezien?

Verder ook wat meer geluisterd van Inhaler (ik kende de singles en dat vond ik tof), maar het is beter dan ik van te voren dacht, ook in de breedte. Het is echt een band die hun eigen ding doet, en niet leunt op de succes van.. nja vul zelf maar in.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske

Maninblue34

Playlistbediener
30 jul 2023
34
43
Chibi Ichigo vind ik nog lastig te pijlen. Kan een hit or miss worden. Ik zie best toffe invloeden (zo hoor ik duidelijk Underworld in Half 1 terug), maar met haar zang kan ik weinig. Iemand dit al live eerder gezien?

Verder ook wat meer geluisterd van Inhaler (ik kende de singles en dat vond ik tof), maar het is beter dan ik van te voren dacht, ook in de breedte. Het is echt een band die hun eigen ding doet, en niet leunt op de succes van.. nja vul zelf maar in.
Chibi live gezien in het voorprogramma van Froukje, zeker een aanrader! Gaat op een festival nog 10x toffer zijn waarschijnlijk
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • His