Lowlands 2023

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Heeft er iemand nog lowlands camping lifehacks die hij of zij wil delen? :)
Niet zozeer een hack, maar als je een mooie plek ziet waar je graag je tentje wilt deponeren en er komt een of andere bitch (m/v) zeiken dat dat niet kan omdat zijn/haar vrienden daar willen staan; niets van aantrekken. Hadden die vrienden maar eerder moeten komen. Een partytent in de buurt is ook geen reservering van de straal van x meter om die partytent heen. Wat dat betreft is de sfeer echt wel wat veranderd helaas.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
789
475
Pusha T was fantastisch gisteren! Als je nog niet zeker was om hem te zien of als je schema leeg is rond zijn optreden zeker een aanrader!
Ging er niet een gerucht dat Pusha T nog zou gaan cancellen, omdat ie ook in Amerika geboekt is?
 

tosti

Playlistbediener
4 aug 2023
32
71

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
363
470
Ging er niet een gerucht dat Pusha T nog zou gaan cancellen, omdat ie ook in Amerika geboekt is?
Ja dat dacht ik maar verwacht ik niet meer. Vrijdag show hier en dan vliegtuig in voor show zaterdagavond in NYC. Zo heeft hij het ook gedaan 4 augustus in Polen en 5e Chicago en toen weer terug
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
466
811
Gister onze jaarlijkse Lowlands pre-party gehad, nu heb ik er nog meer zin in en een beetje hoofdpijn!
Gaat dit bij jullie ook altijd zo dat je van plan bent om tijdens de pre-party afspraken te maken zoals wie rijd er, hoe laat gaan we weg, wie neemt wat mee, maar dat je uiteindelijk alleen bier aan het drinken bent met de Lowlands playlist op en je er aan het einde van de avond achter komt dat er niks afgesproken is?
 

bksdtrhll

Playlistbediener
8 jun 2022
19
37
Na meerdere vragen over lifehacks wil ik er graag ook eentje stellen, hebben jullie goede tips om koel te blijven? Het lijkt er (gelukkig) niet op dat het uitzonderlijk warm wordt, maar 28 graden is dicht op de mensen toch vrij warm (en zeker zaterdag wordt het ook nog erg broeierig. Graag hoor ik dus of iemand hier goede tips voor heeft! Ik ga vandaag denk ik in ieder geval even naar de Action om zo'n ding te halen: https://www.action.com/nl-nl/p/kinzo-handventilator-met-mistpray/.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Gaat dit bij jullie ook altijd zo dat je van plan bent om tijdens de pre-party afspraken te maken zoals wie rijd er, hoe laat gaan we weg, wie neemt wat mee, maar dat je uiteindelijk alleen bier aan het drinken bent met de Lowlands playlist op en je er aan het einde van de avond achter komt dat er niks afgesproken is?
Er zijn gister inderdaad bar weinig knopen doorgehakt 😂
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en Davidd

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
Vraagje wat betreft die campingwinkels...
Hebben ze daar nou alleen camping artikelen te koop zoals luchtbedden, tentjes e.d.
Of is er ook echt eten en drinken te krijgen zoals brood/beleg/eieren/melk enz...? 😅
Er is 1 camping winkel (normaal door HEMA), op de Campinglaan, tegenover de ingang van Camping 4.

De 'supermarktjes' verkopen koffie/koeken/Fris en wat broodjes.

---

Dan heb ik ook nog een vraag:

Mag je meerdere tickets vanaf 1 telefoon/account laten scannen bij de ingang, of MOET iedereen zijn/haar eigen ticket hebben?
 
  • Leuk
Waarderingen: Mois

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.525
1.988
Na meerdere vragen over lifehacks wil ik er graag ook eentje stellen, hebben jullie goede tips om koel te blijven? Het lijkt er (gelukkig) niet op dat het uitzonderlijk warm wordt, maar 28 graden is dicht op de mensen toch vrij warm (en zeker zaterdag wordt het ook nog erg broeierig. Graag hoor ik dus of iemand hier goede tips voor heeft! Ik ga vandaag denk ik in ieder geval even naar de Action om zo'n ding te halen: https://www.action.com/nl-nl/p/kinzo-handventilator-met-mistpray/.
Als je de kans hebt om deze week, als het wat warmer wordt, wat flinke wandelingen te maken, kan je lichaam weer wat wennen aan de hitte. En genoeg water drinken, regelmatig polsen koelen. Voor de rest gewoon vooral in meegaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: bksdtrhll en UpInSmoke

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
120
218
Na meerdere vragen over lifehacks wil ik er graag ook eentje stellen, hebben jullie goede tips om koel te blijven? Het lijkt er (gelukkig) niet op dat het uitzonderlijk warm wordt, maar 28 graden is dicht op de mensen toch vrij warm (en zeker zaterdag wordt het ook nog erg broeierig. Graag hoor ik dus of iemand hier goede tips voor heeft! Ik ga vandaag denk ik in ieder geval even naar de Action om zo'n ding te halen: https://www.action.com/nl-nl/p/kinzo-handventilator-met-mistpray/.
Hou het hoofd koel, maak je niet te dik of druk. Dan komt alles goed! 🥰
 
  • Leuk
Waarderingen: bksdtrhll

tosti

Playlistbediener
4 aug 2023
32
71
Na meerdere vragen over lifehacks wil ik er graag ook eentje stellen, hebben jullie goede tips om koel te blijven? Het lijkt er (gelukkig) niet op dat het uitzonderlijk warm wordt, maar 28 graden is dicht op de mensen toch vrij warm (en zeker zaterdag wordt het ook nog erg broeierig. Graag hoor ik dus of iemand hier goede tips voor heeft! Ik ga vandaag denk ik in ieder geval even naar de Action om zo'n ding te halen: https://www.action.com/nl-nl/p/kinzo-handventilator-met-mistpray/.
Niks behalve de standaard tips:
  • niet met je hoofd in de volle zon in de ochtend (tarp of partytent op de camping of schaduw opzoeken op het terrein)
  • hoofddeksel en zonnebrandcrème mee
  • water blijven drinken (niet te weinig, niet teveel)
  • aan de zijkant van de tenten staan op het festival (schaduw + ventilatie)
  • polsen en enkels koelen bij de toiletten
En: wees lief tegen elkaar want iedereen heeft het warm.
 
  • Leuk
Waarderingen: bksdtrhll

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Na meerdere vragen over lifehacks wil ik er graag ook eentje stellen, hebben jullie goede tips om koel te blijven? Het lijkt er (gelukkig) niet op dat het uitzonderlijk warm wordt, maar 28 graden is dicht op de mensen toch vrij warm (en zeker zaterdag wordt het ook nog erg broeierig. Graag hoor ik dus of iemand hier goede tips voor heeft! Ik ga vandaag denk ik in ieder geval even naar de Action om zo'n ding te halen: https://www.action.com/nl-nl/p/kinzo-handventilator-met-mistpray/.
Paar waaiers van de SoLow mee. Ga er nu toevallig een paar halen. Genoeg water drinken. Als je ergens een ijskoud blikje hebt, tijdje tussen de binnenkant van je polsen (die aderen die daar zitten) vastklemmen.
 
  • Leuk
Waarderingen: bksdtrhll

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
148
289
Na meerdere vragen over lifehacks wil ik er graag ook eentje stellen, hebben jullie goede tips om koel te blijven? Het lijkt er (gelukkig) niet op dat het uitzonderlijk warm wordt, maar 28 graden is dicht op de mensen toch vrij warm (en zeker zaterdag wordt het ook nog erg broeierig. Graag hoor ik dus of iemand hier goede tips voor heeft! Ik ga vandaag denk ik in ieder geval even naar de Action om zo'n ding te halen: https://www.action.com/nl-nl/p/kinzo-handventilator-met-mistpray/.
Pet helemaal nat maken en opzetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: bksdtrhll

Avani

Playlistbediener
1 feb 2023
15
21
Er is 1 camping winkel (normaal door HEMA), op de Campinglaan, tegenover de ingang van Camping 4.

De 'supermarktjes' verkopen koffie/koeken/Fris en wat broodjes.

---

Dan heb ik ook nog een vraag:

Mag je meerdere tickets vanaf 1 telefoon/account laten scannen bij de ingang, of MOET iedereen zijn/haar eigen ticket hebben?

Hier staat wat uitgebreide informatie over de tickets: https://lowlands.nl/updates/mobile-only-tickets/

"Je kunt meerdere tickets vanaf één telefoon laten scannen; als je gezamenlijk arriveert is het dus niet nodig je medebezoekers hun ticket door te sturen."
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: eva84 en Molis040

Jean Cloud

Playlistbediener
9 aug 2023
5
11
In het kader van tips: wat zouden jullie aanraden
Niet zozeer een hack, maar als je een mooie plek ziet waar je graag je tentje wilt deponeren en er komt een of andere bitch (m/v) zeiken dat dat niet kan omdat zijn/haar vrienden daar willen staan; niets van aantrekken. Hadden die vrienden maar eerder moeten komen. Een partytent in de buurt is ook geen reservering van de straal van x meter om die partytent heen. Wat dat betreft is de sfeer echt wel wat veranderd helaas.
Niks is veilig! Ik herinner me nog dat er twee opgooitentjes ONDER onze partytent stonden toen we wakker werden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken