Lowlands 2023

Mits

Campingartiest
2 aug 2022
63
48
Vind het nog steeds raar om te zien dat terwijl het weer echt prachtig wordt er zoveel tickets beschikbaar zijn. Andere festivals is dit echt niet zo (bijv Loveland vandaag in Amsterdam) met mooi weer in het vooruitzicht
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
237
387
En als jullie op elke dag maar 2 artiesten mogen zien, welke kiezen jullie dan?

Op vrijdag ga ik dan voor Muna en Bicep
Op zaterdag voor l’imperatrice & FATM
Op zondag voor Billie Eilish en wunderhorse

Vrijdag: Bicep en Underworld (HM: S10)
Zaterdag: M83 en Loyle Carner (HM: boygenius, Foals)
Zondag: Moderat en Billie Eilish
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Vrijdag Underworld en daarna nog een uurtje Spice girl sing along als we nog binnen kunnen.

Zaterdag voor FATM/Charlotte

Zondag SonMieux/Billie
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en daily

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
269
318
Vind het nog steeds raar om te zien dat terwijl het weer echt prachtig wordt er zoveel tickets beschikbaar zijn. Andere festivals is dit echt niet zo (bijv Loveland vandaag in Amsterdam) met mooi weer in het vooruitzicht
Maar hoeveel is het als percentage van het aantal bezoekers? Als er 60.000 kaartjes verkocht zijn is 600 maar 1% van het totaal. Dat lijkt me toch niet extreem veel. Bij BKS stonden er ook best wel veel te koop terwijl het toen ook prachtig weer was.
 

Lowlandsje

Playlistbediener
19 jul 2022
24
45
Hallo mede Lowlands-vrienden,

Ik heb een 2 opblaasbare veldbedden voor Lowlands gekocht. Deze wil ik in een pop up tent XL van Quechua doen. Wat denken jullie, gaat dit passen??????

We gaan t zien!
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.552
2.030
Maar hoeveel is het als percentage van het aantal bezoekers? Als er 60.000 kaartjes verkocht zijn is 600 maar 1% van het totaal. Dat lijkt me toch niet extreem veel. Bij BKS stonden er ook best wel veel te koop terwijl het toen ook prachtig weer was.
Waren echter geen honderden tickets.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
269
318
Waren echter geen honderden tickets.
Best Kept heeft ook maar max 25000 bezoekers en was volgens mij niet uitverkocht. Stond de week ervoor op 2 platformen te koop en waren er in elk geval zoveel dat ik mijn kaartje voor iets meer dan de helft van de originele prijs heb kunnen kopen. Volgens mij stond hier op het forum ergens hoeveel kaartjes er normaalgesproken in de resale gaan en dat was echt veel hoger dan ik dacht. Als je een feestje hebt voor 100 man en er is er 1 ziek is dat toch ook geen abnormaal aantal? Ook hier zullen er toch ziek zijn, geld tekort hebben, toch op vakantie gaan, enz. Jammer dat de handelaren waarschijnlijk al lang hun kaartjes voor 400 euro verkocht hebben en dit veelal kaartjes zijn van mensen die wel wilden, maar niet kunnen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.853
1.764
Hallo mede Lowlands-vrienden,

Ik heb een 2 opblaasbare veldbedden voor Lowlands gekocht. Deze wil ik in een pop up tent XL van Quechua doen. Wat denken jullie, gaat dit passen??????

We gaan t zien!
Zolang het veldbed niet te hoog is moet het wel lukken. Quecha tenten zijn iets van 100/110 cm hoog. Dus niet heel veel ruimte meer boven je.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandsje

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
366
472
Morgen en dinsdag naar Pusha T in Paradiso, zn optreden bij Lowlands mag ik dan eigenlijk ook niet missen vrijdag
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Vrijdag: Kennyhoopla en Girl in Red
Zaterdag: Foals, Florence en M83 kan niet kiezen
Zondag: Raye en Wunderhorse
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Vrijdag: Bicep (live) + The Dreadnoughts (of toch Underworld?)
Zaterdag: Boy Genius + Florence & The Machine
Zondag: Steve Lacy + Heilung
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
54
87
Leuke vraag👍.

Vrij: Bicep & Underworld
Zat: M83 & Charlotte de Witte
Zon: Tamino & Heilung
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Hele dappere keuze trouwens, Grolsch kanon.

We kunnen wel een vragenronde doen.
Als er dan toch lauw bier gedronken moet worden, wat heeft dan de voorkeur?

Mijn keuze; Leffe Blond
Leffe Tripel en Guinness vind ik lauw best prima te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
69
79
En als jullie op elke dag maar 2 artiesten mogen zien, welke kiezen jullie dan?

Op vrijdag ga ik dan voor Muna en Bicep
Op zaterdag voor l’imperatrice & FATM
Op zondag voor Billie Eilish en wunderhorse
Oeeehh lastige, ik zou denk ik op de vrijdag gaan voor Deki Alem en Nia Archives.
Zaterdag L'impératrice en toch Loyle Carner ook al heb ik hem al tig keer gezien (wordt gewoon altijd zo vrolijk van hem hahha)
En de zondag Turnstile en Mezerg (met They Hate Change als goede derde)
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Gebruikers die dit onderwerp bekijken